2018-01-14, 22:50
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Förstå mig rätt nu, du diskuterade bra i tråden om Ahed Tamimi, inte så vi höll med varandra men inget Anti-Semite o sånt. Sen sitter du här i ett inlägg efter och pratar om delfiner i microvågsugn.
Och lobbar för jag ska inte ha rätt i något du själv gjorde väldigt likande.

Jag blev besviken, helt enkelt.
Ja, visst är det fascinerande?
Två olika trådar i två olika forum om två olika ämnen resulterar i två olika diskussioner. Istället för att det alltid är samma diskussion i samtliga trådar, oavsett ämne och forum...

Citat:
Men att jag säger att de vad judar som filmade allt innebär inte att det är en Universial Sanning som alla måste tro på.

Och jag vänder gärna på det och hur fruktansvärt enkelt man ger muslimer skulden, nåns kusin hörde i Kebabkön hur nån skrikit ”Allahu Akbar” och Voilà: Muslimer.
För att det hör till tråden.
Däremot hör det inte till tråden om att någon hört någon skrika Allahu Akbar vid ett helt annat terrordåd i en annan stad.

Citat:
Jag ogillar fulspelet, både du och Bernard_Law förstod vad jag menade, men började yra om helt sjuka saker.
Och du förstod vad vi menade. Så den saken går båda vägar.

Citat:
Vadå lämnar vad tråden handlar om snabbt?
Så fort judarna börjar tas upp så resulterar det i samma sorts diskussioner. Som därmed fungerar som visselpipor och vuvuzelor för alla andra i tråden.

Citat:
Ja, och de får du naturligtvis undra de jag förvånades över är att du sedan sitter och argumenterar för att jag ska inte få nämna att de var judar som filmade.
För att du inte slutar med att det var judar som filmade. Du använder argumentet att det var judar som filmade till att gå vidare till andra saker judarna också gjort.

Citat:
Lägg av, kolla inlägget, de är 3 st. Edits med kommentarer på nyhetssändningar och och så vem som filmat.
Att jag ville diskutera judars makt och diverse random False Flag Operationer är helt fel, och en konstig tolkning utifrån mitt inlägg.
Ja. 3 st från dig.
Hade det bara varit du, så hade det kanske inte varit något problem. Men det är inte du ensam som står för problemet, även om det är du som klagar den här gången.

Citat:
Nej, dels bryter de mot regel 0.02 (Flashback Regler) och dels är sionistiska lösning med apartheidregler avskyvärda, hitte-på regler och verkligen dödsstöten för Flashback.
Det här forumets styrka har vart att olika diskussioner, åsikter etc kan mötas, och speciella regler för skydda judar och egna trådar, seriöst ni har spårat ut nu

Det finns ingen vinst i varken Apartheidreglerna eller Jude beskydd.
Det handlar inte om ni måste hålla med, men ni vill tysta mig och ha nån egen avdelning pga. en hitte-på regel.
Hur triggande kan de där inlägget va?
Bara gå vidare till nästa, kommentar om vad Aftonbladet skriver, om nån alban i St. Etienne och så vidare.
Så du tycker vi ska ha en stor samlingstråd för allt istället för att ha apartheid med separata forum och separata trådar, för att göra det lättare för användare att hitta den diskussionen de letar efter?
Kalla det för apartheid om du vill, så som tidigare påpekats så är Flashback inte en demokrati och vi föredrar att skilja svarta människor från vita diskmaskiner och röda bilar. Det blir så mycket enklare att hitta på det sättet.

Och det är inte vi som har spårat ur, Arbetarbroder, det är inte vi.....
Citera
2018-01-14, 23:01
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Här är inlägget: https://www.flashback.org/sp62889530
och det är inga globala maktstrukturer och allt vad ni yrar om, de är en kommentar till vixxling, 3 kommentarer om nyhetssändningar från CBS, samt info om vem som filmat.
Om terrordådet i New York. Enligt trådens topic.
"Ge fan i att kapa trådar" - wtf ni har ju blivit helt galna, jag svarar i en Flashback-tråd enligt trådens topic, och starta egna trådar för mina svar bryter däremot reglerna, Regel 0.02
0.02. Trådstart och forumval
Ja, att starta egna trådar för dina svar bryter mot reglerna. Att däremot diskutera sakfrågan i en tråd som handlar om den saken, gör det inte.
Det finns mängder av trådar om sionism, judarnas inflytande och liknande. Om det är det du vill diskutera, så kan du göra det.
Men du vill inte diskutera, du vill predika. Och om inte Mohammed vill komma till berget så får berget komma till Mohammed.

Citat:
Det vet jag inte jag inte, jag menade nog att både du och Bernard_Law (som inte är korkad) förstod inlägget men började prata om Rymdödlor och delfiner och allt vad det var.
Två olika trådar, Arbetarbroder.
Vi har problemet här, klart och tydligt. Två olika trådar, två olika diskussioner.
Om du inte kan se skillnaden på två olika diskussionerna i två olika trådarna, så har vi satt fingret på problemet.

Citat:
Trams! Så jag ska skapa en egen tråd för kommentera vem de är som filmat det?
Jag vet inte om jag kommenterat det på Flashback men tror det, för en sak vi alltid kollar är vem som filmat. De är inte alltid judar, i Manchester var det engelsk kille, till exempel.
.....

Citat:
Och killen från Manchester kan inte hjälpa han är britt. Och jag tror knappast han är radikal britt.
Här är ett inlägg från Manchester: 2017-05-25, 05:29 och jag är inte helt övertygad där heller, men jag nämner ju inga judar.
Jag kan inte heller hjälpa att han är jude. (däremot tror jag tillhör den mer radikala skaran om du ser hans stöd för Chabad nu, men de är ju en diskussion som jag inte ska ta här utan i en egen tråd om jag ska hålla mig till er nya Sionistiska Apartheidregler.
Ser du ens själv vad du håller på med?

Citat:
Ja men då får du peka ut vad som är OT i inlägget, de är postat i sin helhet i denna tråden.
Att jag vill prata om maktstrukturer och "kapar folks trådar" och detta är skevt utav bara helvete! Utan något stöd i reglerna och då blir det såhär, moddar efter eget tycke och smak istället för hålla det hålla det neutralt, låta det fria ordet ha sin gång som förr var det naturliga på det här forumet.
Att skrika i en megafon handlar inte om att låta det fria ordet ha sin gång. Andra än du har rätt till yttrandefrihet.

Citat:
Ni har fel och de är dessutom på ett väldigt dåligt sätt.
Ännu en gång hitte-på regler där man moddar efter vad själv tycker passar, och inte enligt Flashbacks regler, fallet är solkart, Oddball Hasbara moddade, shit happenends, men ni försvarar detta till en ny regel som är dödstöten för det här forumet, och jag tycker alldeles för bra om Flashback OCH om det FRIA ORDET för bara låta er köra er judaskniv i ryggen på Flashback och ni - inte judar - ska döda yttrandefriheten till nått helt snurrigt, jag står fast vid att ni borde skämmas!
Det är samma regler som alltid har funnits.
Vet du vad snutnoja är?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Vanf%C3%B6rest%C3%A4llning
Citera
2018-01-14, 23:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Ja, visst är det fascinerande?
Ja, onekligen.
Du kunde argumentera i tråden om Ahed, och du har din fulla rätt att ifrågasätta om hon är skådespelare, men jag blev onekligen förvånad (och besviken) hur du sedan kan argumentera mot min rätt att nämna att en jude filmat NYC Halloween "terror" i typ inlägget efter.

Sen vill jag göra en sak mycket klart:
Jag är en vän av det fria ordet, för yttrandefrihet och Flashback har varit något mkt positivt för Sverige.
Jag argumenterar inte mot bernard_law rätt att diskutera om ryssar hackade US Election, eller att folk uttrycker hur hemska muslimer är när de ännu en gång hört "Yallah Yallah" vid ett terrordåd. Jag kan tycka ordvalen är hårda, osmakliga och så vidare, men de är deras rätt att säga det.

Citat:
Och du förstod vad vi menade. Så den saken går båda vägar.
Med delfinerna och rumpnissar i Zürich? Nej, de gör jag inte, att en jude filmat i New York och delfiner och vad ni började yra om var bara märkligt. Nu har b_l förklarat vad gnocherna var ioförsej, men ändå.

Citat:
Så fort judarna börjar tas upp så resulterar det i samma sorts diskussioner. Som därmed fungerar som visselpipor och vuvuzelor för alla andra i tråden.
Öh? Judar ska ej nämnas eftersom det "lämnar vad tråden handlar om snabbt" och kanske är jag trög nu, men jag fattar fortfarande inte!
Är det det här att ni måste Pre-modda och censurera diskussioner om judar, för trådar riskerar att spåra annars? Återkommande argument, och ej OK. Spårar tråden ur och de börjar handlar om varför judar har kippa eller vad de nu kan vara, DÄR är er uppgift att agera, inte i förebyggande syfte

Citat:
För att du inte slutar med att det var judar som filmade. Du använder argumentet att det var judar som filmade till att gå vidare till andra saker judarna också gjort.
Men de är ju fan ren lögn!
Jag postade inlägget, var borta några dagar och och jag går inte vidare till några andra saker som judar gjort, nu hittar du bara på ju!
varför gör du det? Inlägget: https://imgur.com/a/gIKpO

Citat:
Ja. 3 st från dig.
Hade det bara varit du, så hade det kanske inte varit något problem. Men det är inte du ensam som står för problemet, även om det är du som klagar den här gången.
Så jag har inte rätt att kritiskt ta den nyhetssändningar som sänds ut, eftersom detta kan uppmuntra fler att göra så, och fler än jag (tack gudskelov för det) sväljer inte allt som en Helig Sanning för de sänds på CBS?

Citat:
Så du tycker vi ska ha en stor samlingstråd för allt istället för att ha apartheid med separata forum och separata trådar, för att göra det lättare för användare att hitta den diskussionen de letar efter?
Jag vill att Flashback Regler följs, Simple as that.
Att "konspiration" (som sagt, ett ord skapat av CIA med "lite ko-ko" stämpel, inte för mig, men för de 5-10 år äldre och uppåt så är de verkligen så.) används korrekt, inte i en sionistiska takeover där judar inte får nämnas får då ska de vara i "konspirationsteorier"

Citat:
Kalla det för apartheid om du vill, så som tidigare påpekats så är Flashback inte en demokrati och vi föredrar att skilja svarta människor från vita diskmaskiner och röda bilar. Det blir så mycket enklare att hitta på det sättet.
Apartheidregler med skydd för Utvald Grupp aka judar.
Föredrar ett Flashback där de är ok att ifrågasätta om Ahed Tamimi är skådespelare och där de är OK är säga vem som filmade i NYC och att detta behandlas lika enligt de regler som Flashback som säkerställer en fri och öppen debatt vilket har varit Flashbacks kännetecken.

Flashback Forum - Yttandefrihet på Riktigt
vs.
Flashback Forum - Yttrandefrihet för Schlomo

Citat:
Och det är inte vi som har spårat ur, Arbetarbroder, det är inte vi.....
Där har du rätt upp o ner FEL Jecke, ni har spårat ur med ert skydd för judar och korrumperar reglerna och direkt spottar på det friar ordet och moddar efter egna åsikter, efter vad ni vill och tycker passar.
Respektera Flashbacks regler, det fria ordet och lägg inte in er egen åsikt i moddande. Vilket flera gjort länge och frekvent men detta är helt urflippat.

(Svar på ditt andra inlägg kommer)
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-01-14 kl. 23:51.
Citera
2018-01-15, 00:16
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ja, att starta egna trådar för dina svar bryter mot reglerna. Att däremot diskutera sakfrågan i en tråd som handlar om den saken, gör det inte.
Precis.

Citat:
Det finns mängder av trådar om sionism, judarnas inflytande och liknande. Om det är det du vill diskutera, så kan du göra det.
Så jag ska posta att de är en jude som filmat i nån tråd om sionism?
Varför då? På vilket sätt är de bra för nån?
Citat:
Men du vill inte diskutera, du vill predika. Och om inte Mohammed vill komma till berget så får berget komma till Mohammed.
Ja, eller hur vafan?!
Som sagt, jag vill inte hacka på dig, inte därför jag nämnde din dubbelmoral som i tex. starten av inlägget över här, men nu är du bara oförskämd. Du ljuger om mitt inlägg och att jag inte vill diskutera (vilket är ironi deluxe i den här tråden, där de tog sin lilla tid innan jag fick nått svar) utan predika?

Och du vill ägna dig liv åt liv Kosherslakt i Tyrolerhatt.
(nu ljuger jag, men du ljuger om mitt inlägg och om att "jag inte vill diskutera" så de är väl samma lika)

Citat:
Två olika trådar, Arbetarbroder.
Vi har problemet här, klart och tydligt. Två olika trådar, två olika diskussioner.
Om du inte kan se skillnaden på två olika diskussionerna i två olika trådarna, så har vi satt fingret på problemet.
.....
Citat:
Ser du ens själv vad du håller på med?
Ja, jag försöker förklara att det inte nått är skumt utan något vi alltid gör vid de här eventen, att kolla upphovsmännen bakom de filmer som kommer ut. Och de är inte alltid judar.

Vad är problemet med det? (som du tom. satt fingret på?)

Citat:
Att skrika i en megafon handlar inte om att låta det fria ordet ha sin gång. Andra än du har rätt till yttrandefrihet.
Jaha, nä, ja du har rätt.
Och vaddå? Mitt inlägg är "skrika i en megafon" som dessutom, av någon outgrundlig anledning, hindrar annars rätt till deras yttrandefrihet?

Det är ju, om de är rätt uppfattat, också en annorlunda syn på de här inlägget.
(Igen: https://imgur.com/a/gIKpO)

Citat:
Det är samma regler som alltid har funnits.
Nej, de har inte alltid funnits nått skydd för ej nämna judar

Citat:
Vet du vad snutnoja är?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Vanf%C3%B6rest%C3%A4llning
Om jag vet vad snutnojja är?
haha vilken fråga o avsluta med, ja jag är bekant med fenomenet snutnojja ja. Vad det nu har med saken att göra. Vet du hur snutnojja under ockupation av judar ser ut? https://steemit.com/ahedtamimi/@arbetarbroder/would-jesus-christ-stand-with-ahed-tamimi
Men de är väl mer topic vi tar det i tråden om Ahed Tamimi istället för här.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-01-15 kl. 00:18.
Citera
2018-01-15, 00:16
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ja, onekligen.
Du kunde argumentera i tråden om Ahed, och du har din fulla rätt att ifrågasätta om hon är skådespelare, men jag blev onekligen förvånad (och besviken) hur du sedan kan argumentera mot min rätt att nämna att en jude filmat NYC Halloween "terror"
Två olika trådar i två olika forum om två olika ämnen.
Resultatet av ekvationen ovan bör och ska vara "två olika diskussioner".

Citat:
i typ inlägget efter.
Nej. Det var inte i inlägget efter.
Det var ett inlägg i en annan tråd, i ett annat forum, i en annan diskussion om ett annat ämne.

Citat:
Sen vill jag göra en sak mycket klart:
Jag är en vän av det fria ordet, för yttrandefrihet och Flashback har varit något mkt positivt för Sverige.
Jag argumenterar inte mot bernard_law rätt att diskutera om ryssar hackade US Election, eller att folk uttrycker hur hemska muslimer är när de ännu en gång hört "Yallah Yallah" vid ett terrordåd. Jag kan tycka ordvalen är hårda, osmakliga och så vidare, men de är deras rätt att säga det.
Ja.

Fast argumenterar du även för att bernad_law ska ha rätt att diskutera om ryssar hackade US Election i din tråd om Ahed Tamimi?
Det gör nämligen inte jag.

Citat:
Med delfinerna och rumpnissar i Zürich? Nej, de gör jag inte, att en jude filmat i New York och delfiner och vad ni började yra om var bara märkligt. Nu har b_l förklarat vad gnocherna var ioförsej, men ändå.
https://en.wikipedia.org/wiki/Reptilians

Citat:
Öh? Judar ska ej nämnas eftersom det "lämnar vad tråden handlar om snabbt" och kanske är jag trög nu, men jag fattar fortfarande inte!
Är det det här att ni måste Pre-modda och censurera diskussioner om judar, för trådar riskerar att spåra annars? Återkommande argument, och ej OK. Spårar tråden ur och de börjar handlar om varför judar har kippa eller vad de nu kan vara, DÄR är er uppgift att agera, inte i förebyggande syfte
Om du börjar diskutera judar, så kommer andra som diskuterar judar och diskussionen av judar tar över tråden. Du skriver kanske bara 3-4 inlägg om judar. Sedan skriver någon annan 3-4 inlägg om judar, och en tredje och plötsligt har vi en hel sida bestående av inlägg om judar.

Och jo, vi har i uppgift att agera i förebyggande syfte. Det allra bästa är att stoppa en tråd från att spåra ur INNAN det händer. Det gör att trådens diskussion blir minst påverkad.

Citat:
Men de är ju fan ren lögn!
Jag postade inlägget, var borta några dagar och och jag går inte vidare till några andra saker som judar gjort, nu hittar du bara på ju!
varför gör du det? Inlägget: https://imgur.com/a/gIKpO
Du är inte den ende på det här forumet. Du är endast en bland många. Och det du gör påverkar andra.

Citat:
Så jag har inte rätt att kritiskt ta den nyhetssändningar som sänds ut, eftersom detta kan uppmuntra fler att göra så, och fler än jag (tack gudskelov för det) sväljer inte allt som en Helig Sanning för de sänds på CBS?
Om du skriver något, så är chansen stor att andra svarar på det.
Skriver du något som är OT så är chansen stor att svaret är OT.

Återigen, du är bara en av många som läser och skriver på Flashback.

Citat:
Jag vill att Flashback Regler följs, Simple as that.
Att "konspiration" (som sagt, ett ord skapat av CIA med "lite ko-ko" stämpel, inte för mig, men för de 5-10 år äldre och uppåt så är de verkligen så.) används korrekt, inte i en sionistiska takeover där judar inte får nämnas får då ska de vara i "konspirationsteorier"
Att ordet konspiration har fått en ko-ko-stämpel beror på de som ordet används om.

Citat:
Apartheidregler med skydd för Utvald Grupp aka judar.
Föredrar ett Flashback där de är ok att ifrågasätta om Ahed Tamimi är skådespelare och där de är OK är säga vem som filmade i NYC och att detta behandlas lika enligt de regler som Flashback som säkerställer en fri och öppen debatt vilket har varit Flashbacks kännetecken.
Nej, samma regler för alla. Diskutera rätt sak i rätt tråd.
Det är ok att ifrågasätta Ahed Tamimi i en tråd om Ahed Tamimi. Det är inte ok att ifrågasätta Ahed Tamimi i en tråd som handlar Irans kärnvapenprogram.
Citat:
Flashback Forum - Yttandefrihet på Riktigt
vs.
Flashback Forum - Yttrandefrihet för Schlomo
Problemet är att du verkar vilja ha:
Flashback Forum - Yttrandefrihet för Arbetarbroder.

ALLA har samma rätt till yttrandefrihet. Du, jag och Schlomo. På riktigt.

Citat:
Där har du rätt upp o ner FEL Jecke, ni har spårat ur med ert skydd för judar och korrumperar reglerna och direkt spottar på det friar ordet och moddar efter egna åsikter, efter vad ni vill och tycker passar.
Respektera Flashbacks regler, det fria ordet och lägg inte in er egen åsikt i moddande. Vilket flera gjort länge och frekvent men detta är helt urflippat.

(Svar på ditt andra inlägg kommer)
Du har varit på insidan Arbetarbroder. Du vet hur det ser ut, du vet hur regler och policy var utformade och varför.
De har inte ändrats sedan du var här inne.
Vi jobbar fortfarande på samma sätt och efter samma regler och riktlinjer (förutom 1.12, den är ny, men den har ingenting med judar att göra).

Alla ska ha rätt att diskutera det de vill. Men det ska göras i rätt tråd.
Det är samma som det alltid har varit.
Citera
2018-01-15, 00:32
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Precis.
Att däremot diskutera judar i en tråd som handlar om judar, skiljer från att diskutera judar i en tråd som handlar om ett muslimskt terrordåd i New York. Eller Berlin. Eller Nice. Eller London. Eller Paris. Eller....

Citat:
Så jag ska posta att de är en jude som filmat i nån tråd om sionism?
Varför då? På vilket sätt är de bra för nån?
Det är bra för tråden som handlar om ett terrordåd där en av flera som filmat råkar vara jude, i en stadsdel där det bor väldigt många judar.
För du vill inte stanna vid att det var en jude som filmade, du vill använda det för att skriva om hur judar gjort annat vid andra händelser och hur det var judar som låg bakom dådet.

Citat:
Ja, eller hur vafan?!
Som sagt, jag vill inte hacka på dig, inte därför jag nämnde din dubbelmoral som i tex. starten av inlägget under,
Vilken är min dubbelmoral? Att jag håller min diskussion i två olika trådar skilda från varandra? Det som jag hela tiden har hävdat är det som är det rätta? Var sak på sin plats och allt det där.

Citat:
men nu är du bara oförskämd. Du ljuger om mitt inlägg och att jag inte vill diskutera (vilket är ironi deluxe i den här tråden, där de tog sin lilla tid innan jag fick nått svar) utan predika?

Och du vill ägna dig liv åt liv Kosherslakt i Tyrolerhatt.
(nu ljuger jag, men du ljuger om mitt inlägg och om att "jag inte vill diskutera" så de är väl samma lika)
Jag ber om ursäkt, låt mig omformulera det hela.

Du är inte intresserad av att diskutera det som tråden handlar om. Du är intresserad av att ändra trådens ämne så att det istället handlar om det som du är intresserad av att diskutera.
Däremot håller jag kvar vid att du vill predika. Du vill sprida ordet. Du vill övertyga de tvivlande. Alla ska se judarnas handlingar, sionismens ondska och den judiska maktelitens påverkan på folket genom sin kontroll av massmedia och finanssystemen.

Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte var snabbare på att svara på en tråd som var riktad mot Oddball. Jag ska försöka bättra mig på den punkten nästa gång.
Citat:
.....

Ja, jag försöker förklara att det inte nått är skumt utan något vi alltid gör vid de här eventen, att kolla upphovsmännen bakom de filmer som kommer ut. Och de är inte alltid judar.

Vad är problemet med det? (som du tom. satt fingret på?)
Att ni alltid gör det är något jag inte bryr mig om.

Citat:
Jaha, nä, ja du har rätt.
Och vaddå? Mitt inlägg är "skrika i en megafon" som dessutom, av någon outgrundlig anledning, hindrar annars rätt till deras yttrandefrihet?

Det är ju, om de är rätt uppfattat, också en annorlunda syn på de här inlägget.
(Igen: https://imgur.com/a/gIKpO)
Och igen, du är inte ensam Arbetarbroder.
Du kanske tror det, och uppfattar det så, men det finns många på det här forumet. Både de som håller med dig och de som inte håller med dig.
Tyvärr är det de som varken håller med eller dina motståndare som är de som blir lidande när båda dessa sidor beslutar sig för att föra krig i en tråd som handlade om något annat.

Citat:
Nej, de har inte alltid funnits nått skydd för ej nämna judar
Och det finns fortfarande inget skydd för judar som inte finns för andra.
Diskussionen i tråden ska hålla sig till trådens ämne.

Lagar mot fortkörning är inte riktade mot sportbilar bara för att sportbilar hela tiden får fortkörningsböter....

Citat:
Om jag vet vad snutnojja är?
haha vilken fråga o avsluta med, ja jag är bekant med fenomenet snutnojja ja. Vad det nu har med saken att göra. Vet du hur snutnojja under ockupation av judar ser ut? https://steemit.com/ahedtamimi/@arbetarbroder/would-jesus-christ-stand-with-ahed-tamimi
Men de är väl mer topic vi tar det i tråden om Ahed Tamimi istället för här.
Du ser inte själv problemet.
Det här sista stycket är en parodi av sig självt.
Citera
2018-01-15, 03:51
Medlem
Arbetarbroders avatar
Fel kronologisk ordning, lite, av mig här. Missade Jeckes svar från 22:26

Citat:
Varför?
Jo, för att tråden heter "Utredningen av trump team and Russia och allt kring denna." Och handlar om just den saken, och är därför topic i den tråden och rätt att diskutera i den tråden.
Rätt diskussion i rätt tråd. Vilket är vad som gäller här.
Det är inte On Topic att diskutera Hillary och Bernie, eller Carl Bildt, eller diverse annat. Det som ska diskuteras är Trump och Ryssland och utredningen som handlar om det.

Rätt diskussion i rätt tråd. Svårare än så är det inte.
Ja, men fel forumdel, regel 0.02. Trådstart och forumval
Att Ryssland hackade Hillary Clinton, samt hela den coverup som följde där judisk media satt och hetsade till nära kärnvapenkrig
Den absolut sjukaste konspirationsteorin 2017

Citat:
Judar, judar, judar. Samma ämne, i alla trådar. Judar, judar och mer judar.
Blir det inte tråkigt att vara så enkelspårig hela tiden?
Jo, de är tröttsamt. Ständigt dessa falska ashkenazi/khazars fake-semiter som konspirerar och håller med en jävla massa djävulskap. Och nu dessutom med EXTRA JUDESKYDD PÅ FLASHBACK!

Jag reagerade bokstavligen exakt som Ry Dawson, Russia-gate Turns out to be Israel-gate https://youtu.be/JfFZtYcFEdg (Imagine my lack of shock)
IsraelGate: Flynn's Collusion with Russia, Was for the Benefit of Israel
https://ahtribune.com/us/israelgate/2042-real-scandal-flynn.html

Citat:
En fråga blir ju, finns det någon större politisk händelse i västvärlden i modern tid där judar inte är inblandade? EU? Invandringen? Det franska valet? Kärnkraftsomröstningen? Högertrafik? Standardisering av elsäkerhet?
EU är en den sionistiska planen för Europa (deras "Messiah" kommer först när Väst är förstört, därför KalergiPlanen och massinvandringen vi sett sedan "Öppna Era Hjärtan")
Det franska valet? kuppades av Rothschild Bankirer Macron - som de verkat haffa i skolan och hans fru är hans Handler.
Rekommenderar Thierry Meysan på Voltairenet: Kadima! En Marche!
Citat:
After having successively elected an agent of the CIA and an employee of the emirs of the Gulf to the Presidency of the French Republic, the French have been ripped off a third time, this time by an Israeli product. They believe that they have chased away the spectre of fascism by voting for a candidate supported by NATO, the Rothschilds, all the companies of the CAC40 and the unanimous Press. Far from understanding their mistake, they are still in a trance, and will probably not wake up before the end of the general elections.
http://www.voltairenet.org/article196311.html
Kärnkraftsomröstningen vet jag ingenting om tyvärr. Mer än att folk röstade "kanske i framtiden" haha såklart, Sverige röstar Lagom
Högertrafik: Var Palme, det var 1967 den mest omfattande kampanj Sverige någonsin haft. (Palme har alltid intresserat mig, därför jag vet just det. Problemen började för Sveriges del efter de avrättade honom)
Elsäkerhet: Och nu fattar jag vad korkad jag är, du bryr dig inte om nått av det där?! (Naiviteten är sannerligen i mitt blod)

Citat:
Att påpeka att personen som tråden handlar om är en skådespelare kan nog i de allra flesta fall anses höra till tråden.
Ja men JÄVLAR I MIN BRALLA om man nämner vilken jude som filmat New York, haha, jag tror aldrig ett inlägg fått så mycket skit, censurerats och efter låååång tid slutligen svar.
(Vilket jag uppskattar, svar alltså, jag vill ju "bara predika" är givetvis inte sant.) De måste Pre-Moddas i förebyggande skäl för skydda judar och att det anklagats för "spåra ur i diskutera "judiska maktstrukturer" och såhär ser de ut med SIONISTISKA APARTHEIDLAGAR
De du diskuterade var ju inte en jude.

Och kan man inte se hur fel det är då undrar jag:
VARFÖR ska JUDAR ha särskilt SKYDD PÅ FLASHBACK?!

Citat:
Att påpeka att en annan person, i ett annat land, i en annan händelse är skådespelare, är det däremot inte. Du ser inte skillnaden mellan de båda?
Jo, se ovan

Citat:
Du får prata om ryssar på samma sätt som du får prata om judar. Eller ryska judar för den delen.
I de trådar där det hör till trådens ämne. Utan att leka six degrees of separation.
https://en.wikipedia.org/wiki/Six_degrees_of_separation
FÅR jag det nu helt plötsligt? I så fall, bra, tack, låt det inte hända igen (fast på ett vänligt menat sätt, sånt här måste ju förebyggas).

Citat:
För övrigt en sida du bör läsa och ta till dig, då den förklarar väldigt mycket.....

En dikt?
Ok.. va fint Jecke. Känner igen den..
Är detta en Happy Ending!?
Citera
2018-01-15, 04:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Om du börjar diskutera judar, så kommer andra som diskuterar judar och diskussionen av judar tar över tråden. Du skriver kanske bara 3-4 inlägg om judar. Sedan skriver någon annan 3-4 inlägg om judar, och en tredje och plötsligt har vi en hel sida bestående av inlägg om judar.

Och jo, vi har i uppgift att agera i förebyggande syfte. Det allra bästa är att stoppa en tråd från att spåra ur INNAN det händer. Det gör att trådens diskussion blir minst påverkad.
Nej, det finns inga sådana tendenser och ni ska inte Pre-Modda och censurera inlägg som inte bryter mot några regler för den här.. konspirationsteorin ni har som är helt fel!

Att jag skulle korrumpera diskussioner och vilja få tråden att handla om nått är även det rent hittepå!
Ta Berlin X-Mas HoaX som exempel:
Inlägg 1 https://www.flashback.org/sp59459107
Israelisk Intel (Mossad) på plats, jag beskriver vem det är.
Inlägg 2: https://www.flashback.org/sp59462686
Svarar på ett inlägg om hur nersmittat område är efter en fråga.

Så korrupt blev det, och de behövdes ingen pre-moddning och jag vill inte få tråden att handla om allt ni anklagar det för.
Berlin är 1 exempel, bland många. Angående NYC så svarar jag vixxling, loggar ut, åker på jobb och är inte tillbaka på flera dagar, så det är detta nu tycker är att jag förvrider vad tråden handlar om: https://imgur.com/a/gIKpO

..och de är ju inte så!

Citat:
Att ordet konspiration har fått en ko-ko-stämpel beror på de som ordet används om.
Jag hittar inte bara på när jag säger att de är CIA som skapat ordet för att få de som tvekade på hur en JFK kunde skjutas på sättet som beskrevs.
https://projectunspeakable.com/conspiracy-theory-invention-of-cia/

Annars är konspiration om du, jag och nån till, börjar planera för nån skit mot folk. Konspirationsteori en teori om en konspiration - tex: Ryssland hackade Crooked Hillary. Eller era ödlor och vi egentligen bor inne i ett Playstation och allt som nu finns.

Det är många som tror att "antisemitiska konspirationsteorier" - dvs (fejk) judar som konspirerar är omöjlgt, händer aldrig och om nån tror det så är den personen en nazist som vill "döda alla judar"
(OBS: Menar INTE dig nu!)

Citat:
Du har varit på insidan Arbetarbroder. Du vet hur det ser ut, du vet hur regler och policy var utformade och varför.
De har inte ändrats sedan du var här inne.
Vi jobbar fortfarande på samma sätt och efter samma regler och riktlinjer (förutom 1.12, den är ny, men den har ingenting med judar att göra).
Åjo, något så sjukt som ett parantesförbud (!!) har införts. Censureringen har ökat dramatiskt och stundtals beter ni er som att ni arbetar för Rädda Barnen för Judar, som vid den här censureringen, tex. Och påtryckningar om detta känner jag naturligtvis till, Fienden Inifrån.

Vid Judeskydd och Apartheidregler så är ju Flashback kaputt.
och när man ser sånt här som Oddballs beteende, eller denna tråden: (FB) Censurerad i mediekriget om mångkultur, IGEN! ..så nog finns det all anledning till oro
Citera
2018-01-15, 05:07
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Du är inte intresserad av att diskutera det som tråden handlar om. Du är intresserad av att ändra trådens ämne så att det istället handlar om det som du är intresserad av att diskutera.
Däremot håller jag kvar vid att du vill predika. Du vill sprida ordet. Du vill övertyga de tvivlande. Alla ska se judarnas handlingar, sionismens ondska och den judiska maktelitens påverkan på folket genom sin kontroll av massmedia och finanssystemen.
Men sluta, de är ju fan otäckt hur du spinner iväg. Snart så är väl min egentliga mening att bygga döds camps. Seriöst, jag tycker de är obehagligt.
Jag vill sprida ordet, övertyga tvivlare. (Ja de är klart jag vill att svenskarna ska vakna upp men inte på sättet du beskriver, du får helt enkelt läsa mina inlägg från terror-trådar så ser du att de inte är så.

Citat:
Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte var snabbare på att svara på en tråd som var riktad mot Oddball. Jag ska försöka bättra mig på den punkten nästa gång.
Haha bra bra! Du tror väl jag vill nått konstigt, ondskefullt men jag uppskattar att du diskuterar. Men för all del, håll koll på trådar riktade mot Oddball så det inte drar ut på tiden, det är bra.
(Menade såklart inte att de va nån diss mot dig)

Citat:
Och igen, du är inte ensam Arbetarbroder.
Du kanske tror det, och uppfattar det så,
Va söt du är Jecke! ♡ (jag vet jag inte är ensam såklart)
Citat:
men det finns många på det här forumet.
Sant sant.
Men överlag så är svenskar det sovande folket, det och den höga invandringen till just Sverige, och att svenskar kanske är känsliga för den form av trauma baserad kontroll gör att svenskar är det folk i västvärlden där flest personer inte känner till något dåd har en annan historia än vad media förmedlat.
Inklusive 9/11
Svenskar är naiva också, de är vår mentalitet, i grunden en fin egenskap.
Sen de ni inte fattar heller, är att judar är minst lika offer som alla andra. Knappast att varenda jude vet vad som pågår, och deras påtryckningar efter varje dåd att immigera till Palestina är enorm.

Citat:
Och det finns fortfarande inget skydd för judar som inte finns för andra.
Diskussionen i tråden ska hålla sig till trådens ämne.
Bra, fint!
Tack!

Citat:
Det här sista stycket är en parodi av sig självt.
De bjuder så gärna på!
EDIT: Du fick en fråga, när jag krånglade med URL:
https://www.youtube.com/watch?v=qZJJ1CA6N0A
Hade din mamma o pappa reagerat sådär, om du spränts till döds vid en Adriana grande Konsert? Haha pappan är typ nöjd, här ser du, jämfört med Ahed Tamimi, hur Crisis Actors ser ut:
De kan inte, klarar inte, att spela naturligt. Därför så många vet att de är "nått som inte stämmer" men inte vad: https://twitter.com/arbetarbroder/status/887991834638786560

(Observera att inga judar är drabbade, jag tror de är luciferianer, satanister, föräldrarna alltså)

Magnus Ranstorp vilket skämt.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-01-15 kl. 05:15.
Citera
2018-01-15, 13:00
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
[...]

Och kan man inte se hur fel det är då undrar jag:
VARFÖR ska JUDAR ha särskilt SKYDD PÅ FLASHBACK?!

[...]
Det ska de inte och det har de inte. Vad vi däremot inte vill ha är att konspirationsdårar förstör seriösa trådar med sitt evinnerliga pjämmel. Att det ofta blir synonymt med att konspirationsteorier om just judar raderas från trådar utanför konspirationsavdelningen beror på att många konspirationsdårar, du själv inkluderad har så stort intresse för just judar. Hade du skrivit motsvarande dumheter om muslimer, eskimåer, indianer, utomjordingar eller etniska svenskar så hade det också raderats bara för det är konspirationssvammel.

Det är inte judar som är grejen utan konspirationsteorier och sådana dumheter har vi en speciell avdelning för, på gott och ont som sagt.
Citera
2018-01-15, 16:04
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Det ska de inte och det har de inte.
Det har det ju, hela tråden handlar om just precis det. Bra
Citat:
Vad vi däremot inte vill ha är att konspirationsdårar förstör seriösa trådar med sitt evinnerliga pjämmel. Att det ofta blir synonymt med att konspirationsteorier om just judar raderas från trådar utanför konspirationsavdelningen beror på att många konspirationsdårar, du själv inkluderad har så stort intresse för just judar. Hade du skrivit motsvarande dumheter om muslimer, eskimåer, indianer, utomjordingar eller etniska svenskar så hade det också raderats bara för det är konspirationssvammel.
Trams!
Läs inlägget och hur fan de förstör det trådar, eller ”pjämmel” och vad som skulle va tossigt som du försöker få det.

Citat:
För att slippa er i seriösa avdelningar så har ni alltså fått en egen lekstuga där ni kan hållas. Var glad för det, alternativet kunde varit enbart en stor papperskorg för ert skräp.
NI SKA MODDAR EFTER FLASHBACKS REGLER och inte skapar helt sinnesjuka kopplingar avgöra vad som seriöst. Din uppgift är väl hålla på forumets regler, inte sitta och avgöra vad som ska anses seriöst och vad som ska till lekstugan
- Hålla seriösa avdelningar fria för pjätteri, är det vad du ser som din uppgift?

Pinsamt.

Ni ska ge fan i egna fördomar eller extra skydd åt era judar som NI är helt besatta vid, eller pre-moddning eller allt inlägget anklagats för är era egna (sjuka) slutsatser.
..är inlägget inom topic? Då ska det inte raderas för 0.03
Simple as that!

Förstår du? Då är jag nöjd.
Inte nått kaxigt att semi-gud beteende att du minsann kunde göra de ännu värre och de ska man va glad för. Visst kan ni förstöra Flashack, de är de jag undrar om ni gjort. Och då är jag inte tacksam, utan anser det va värre än pjätteri till och med.

Alex Jones har jag aldrig sett i princip och dessutom ör han Zionist Shill
https://www.alexjonesexposed.info och utvald! Koko eller vad!
Citera
2018-01-15, 18:10
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Såhär enkelt är det: Dina tankar, precis allt du tror på i din djupt förvridna hjärna är så satans dumt, så gränslöst korkat att det är rent löjligt. I likhet med alla andra konspirationstroende så tror du att du är så djävla smart och har genomskådat bluffen men det är egentligen du som är ovanligt lättlurad. En vacker dag kanske du kommer att vakna upp och inse det. Tills dess så finns det på Flashback en särskild avdelning för sånt som är så dumt och oseriöst att det bara förorenar och förstör seriösa diskussioner.

Det är på gott och ont, hade ni dårar fått hållas i vanliga trådar så hade ni blivit utskrattade och inte bara marinerats i varandras okritiska hejarop men det är samtidigt skönt att slippa er dynga överallt. Om du började bry dig om riktiga bevis så kan du skriva om riktiga företeelser i vilken avdelning du vill.

In är ju fan SINNESJUKA!
Jag tror inte att jag är så jävla smart - men bara hur vidrigt svar, och detta du moddar efter men visst jag kan ta ett undantag och fråga HUR I HELVETE DU KAN SITTA O TYCKA DU ÄR BEGÅVAD OCH SVÄLJA ALLT DU FÅR SERVERAT PÅ NYHETERNA? Som en jävla religion

Och jääävlar om inte alla gör det, då ”finns de en särskild avdelning” så ni kan posta traumatiska citat ihop utan nån störig synvinkel med åsikt om att det var märkligt samtal på CBS.

För han ville ha en ISIS flagga på rummet, typsiskt ISIS grabbarna!

”De sa det på CNN” och och om nån inte nämner Jude i en hyllande sammanhang så är det bara o skicka till lekstugan.

Fyfan va uselt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in