Citat:
Här är inlägget: https://www.flashback.org/sp62889530
Jo, det är samma regler som innan. Diskussionen i tråden ska hålla sig till trådens ämne. Handlar tråden om en specifik händelse, så är det den händelsen som tråden handlar om. Inte om andra händelser och hur alla dessa händelser hör ihop och hur trådens händelse är en liten irrelevant detalj i den stora globala maktstrukturen som styr hela världen.
Vill du diskutera det så ska du få göra det. Men i en egen tråd som handlar om just det.
Ge fan i att kapa andras trådar.
Vill du diskutera det så ska du få göra det. Men i en egen tråd som handlar om just det.
Ge fan i att kapa andras trådar.
och det är inga globala maktstrukturer och allt vad ni yrar om, de är en kommentar till vixxling, 3 kommentarer om nyhetssändningar från CBS, samt info om vem som filmat.
Om terrordådet i New York. Enligt trådens topic.
"Ge fan i att kapa trådar" - wtf ni har ju blivit helt galna, jag svarar i en Flashback-tråd enligt trådens topic, och starta egna trådar för mina svar bryter däremot reglerna, Regel 0.02
0.02. Trådstart och forumval
Citat:
Var noga med att posta ditt inlägg i rätt underforum. Ditt inlägg ska ha anknytning till det ämne som forumet avser. Starta inte en ny tråd ifall det redan finns en lämplig tråd."]Var noga med att posta ditt inlägg i rätt underforum. Ditt inlägg ska ha anknytning till det ämne som forumet avser. Starta inte en ny tråd ifall det redan finns en lämplig tråd.
Det vet jag inte jag inte, jag menade nog att både du och Bernard_Law (som inte är korkad) förstod inlägget men började prata om Rymdödlor och delfiner och allt vad det var.
Citat:
Trams! Så jag ska skapa en egen tråd för kommentera vem de är som filmat det? Inga speciella juderegler. Bara samma OT-regler som har funnits i väldigt många år. Diskussionen i tråden ska hålla sig till det ämne som trådstarten handlar om.
Vill man diskutera något annat, så får man göra det i en separat tråd.
Det finns mängder av trådar om judarnas makt och inflytande. Trådar som handlar om precis det som du vill diskutera. Så håll den diskussionen i de trådarna, där den diskussionen hör till trådens ämne.
Vill man diskutera något annat, så får man göra det i en separat tråd.
Det finns mängder av trådar om judarnas makt och inflytande. Trådar som handlar om precis det som du vill diskutera. Så håll den diskussionen i de trådarna, där den diskussionen hör till trådens ämne.
Jag vet inte om jag kommenterat det på Flashback men tror det, för en sak vi alltid kollar är vem som filmat. De är inte alltid judar, i Manchester var det engelsk kille, till exempel.
Citat:
Och killen från Manchester kan inte hjälpa han är britt. Och jag tror knappast han är radikal britt. Och jag tror inte filmaren kunde rå för att han var jude heller.
Att du agerar som en religiös fanatiker som anser att judar har full kontroll över allt som händer och ser och hör allt gör inte att det därför automatiskt hör till trådens ämne bara för att du tycker att det borde göra det.
Att du agerar som en religiös fanatiker som anser att judar har full kontroll över allt som händer och ser och hör allt gör inte att det därför automatiskt hör till trådens ämne bara för att du tycker att det borde göra det.
Här är ett inlägg från Manchester: 2017-05-25, 05:29 och jag är inte helt övertygad där heller, men jag nämner ju inga judar.
Jag kan inte heller hjälpa att han är jude. (däremot tror jag tillhör den mer radikala skaran om du ser hans stöd för Chabad nu, men de är ju en diskussion som jag inte ska ta här utan i en egen tråd om jag ska hålla mig till er nya Sionistiska Apartheidregler.
Citat:
Ja men då får du peka ut vad som är OT i inlägget, de är postat i sin helhet i denna tråden.Att diskussionen i tråden ska hålla sig trådens ämne, som i sin tur definieras av trådstarten, är inga sionistiska hittepå regler. Det är samma regel som gäller över hela forumet (med undantag för laidback möjligen, och liknande) och som har gällt så länge som jag har varit registrerad som medlem.
Du har själv varit med och hjälpt till att upprätthålla den regeln en gång i tiden, så du borde vara fullt medveten om den saken.
Du har själv varit med och hjälpt till att upprätthålla den regeln en gång i tiden, så du borde vara fullt medveten om den saken.
Att jag vill prata om maktstrukturer och "kapar folks trådar" och detta är skevt utav bara helvete! Utan något stöd i reglerna och då blir det såhär, moddar efter eget tycke och smak istället för hålla det hålla det neutralt, låta det fria ordet ha sin gång som förr var det naturliga på det här forumet.
Ni har fel och de är dessutom på ett väldigt dåligt sätt.
Ännu en gång hitte-på regler där man moddar efter vad själv tycker passar, och inte enligt Flashbacks regler, fallet är solkart, Oddball Hasbara moddade, shit happenends, men ni försvarar detta till en ny regel som är dödstöten för det här forumet, och jag tycker alldeles för bra om Flashback OCH om det FRIA ORDET för bara låta er köra er judaskniv i ryggen på Flashback och ni - inte judar - ska döda yttrandefriheten till nått helt snurrigt, jag står fast vid att ni borde skämmas!