Citat:
Ja, visst är det fascinerande?Förstå mig rätt nu, du diskuterade bra i tråden om Ahed Tamimi, inte så vi höll med varandra men inget Anti-Semite o sånt. Sen sitter du här i ett inlägg efter och pratar om delfiner i microvågsugn.
Och lobbar för jag ska inte ha rätt i något du själv gjorde väldigt likande.
Jag blev besviken, helt enkelt.
Och lobbar för jag ska inte ha rätt i något du själv gjorde väldigt likande.
Jag blev besviken, helt enkelt.
Två olika trådar i två olika forum om två olika ämnen resulterar i två olika diskussioner. Istället för att det alltid är samma diskussion i samtliga trådar, oavsett ämne och forum...
Citat:
För att det hör till tråden.Men att jag säger att de vad judar som filmade allt innebär inte att det är en Universial Sanning som alla måste tro på.
Och jag vänder gärna på det och hur fruktansvärt enkelt man ger muslimer skulden, nåns kusin hörde i Kebabkön hur nån skrikit ”Allahu Akbar” och Voilà: Muslimer.
Och jag vänder gärna på det och hur fruktansvärt enkelt man ger muslimer skulden, nåns kusin hörde i Kebabkön hur nån skrikit ”Allahu Akbar” och Voilà: Muslimer.
Däremot hör det inte till tråden om att någon hört någon skrika Allahu Akbar vid ett helt annat terrordåd i en annan stad.
Citat:
Och du förstod vad vi menade. Så den saken går båda vägar.Så fort judarna börjar tas upp så resulterar det i samma sorts diskussioner. Som därmed fungerar som visselpipor och vuvuzelor för alla andra i tråden.
Citat:
För att du inte slutar med att det var judar som filmade. Du använder argumentet att det var judar som filmade till att gå vidare till andra saker judarna också gjort.
Citat:
Ja. 3 st från dig.Hade det bara varit du, så hade det kanske inte varit något problem. Men det är inte du ensam som står för problemet, även om det är du som klagar den här gången.
Citat:
Så du tycker vi ska ha en stor samlingstråd för allt istället för att ha apartheid med separata forum och separata trådar, för att göra det lättare för användare att hitta den diskussionen de letar efter?Nej, dels bryter de mot regel 0.02 (Flashback Regler) och dels är sionistiska lösning med apartheidregler avskyvärda, hitte-på regler och verkligen dödsstöten för Flashback.
Det här forumets styrka har vart att olika diskussioner, åsikter etc kan mötas, och speciella regler för skydda judar och egna trådar, seriöst ni har spårat ut nu
Det finns ingen vinst i varken Apartheidreglerna eller Jude beskydd.
Det handlar inte om ni måste hålla med, men ni vill tysta mig och ha nån egen avdelning pga. en hitte-på regel.
Hur triggande kan de där inlägget va?
Bara gå vidare till nästa, kommentar om vad Aftonbladet skriver, om nån alban i St. Etienne och så vidare.
Det här forumets styrka har vart att olika diskussioner, åsikter etc kan mötas, och speciella regler för skydda judar och egna trådar, seriöst ni har spårat ut nu
Det finns ingen vinst i varken Apartheidreglerna eller Jude beskydd.
Det handlar inte om ni måste hålla med, men ni vill tysta mig och ha nån egen avdelning pga. en hitte-på regel.
Hur triggande kan de där inlägget va?
Bara gå vidare till nästa, kommentar om vad Aftonbladet skriver, om nån alban i St. Etienne och så vidare.
Kalla det för apartheid om du vill, så som tidigare påpekats så är Flashback inte en demokrati och vi föredrar att skilja svarta människor från vita diskmaskiner och röda bilar. Det blir så mycket enklare att hitta på det sättet.
Och det är inte vi som har spårat ur, Arbetarbroder, det är inte vi.....