2018-01-08, 19:46
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakethedrake
Mycket snack om Mahrez till Arsenal men främst Liverpool. Vad tror ni?

Han passar garanterat bättre in i Arsenal än Liverpool. Dels då han är typ 3:e val som högerytter i Liverpool efter Salah och Mané som båda väl har högerytter som främsta position samt att jag har svårt att Mahrez deltar i presspelet på det sätt Klopp vill. I Arsenal kan han spela med fria tyglar då det inga finns några krav eller något mönster eller spelidé.

Mahrez borde förövrigt Arsenal värvat redan förra sommaren efter Leicesters guld. Att man inte gjorde det då är fortfarande helt befängt i min värld. Eller ja, befängt kan ju inte längre användas när man talar om Arsenals avsaknad av nyförvärv. Det är ju snarare standard.
Citera
2018-01-08, 21:08
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Gjorde man väl snarare för att man var rädd för att City skulle ta honom. Eller?

Möjligen en kombination. Eller en ryktesspridning för att pressa upp priset. VvD uttryckliga vilja har hela tiden varit LFC och Klopp. Så länge LFC visade och bibehöll intresset för honom så kunde Soton plock några mille extra.
Citera
2018-01-08, 21:23
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakethedrake
Mycket snack om Mahrez till Arsenal men främst Liverpool. Vad tror ni?

Bedömer det som mindre sannolikt att Reds kommer att värva Mahrez. Källor nära klubben har dementerat detta rykte rätt hårt de senaste dygnen. Bedömer det som mer sannolikt att man hellre går för tex Porto’s, Yacine Brahimi. Mahrez är hursomhelst troligen inte förstavalet för Reds och Klopp, det är Thomas Lemar
Citera
2018-01-09, 15:27
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
*Host* Virgil Van Dijk *Host*
Inte så snyggt men Barcelona har satt det här i system i hur många år som helst nu.
Kommer spy om jag hör något om "barcelona DNA"
Citera
2018-01-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Inte så snyggt men Barcelona har satt det här i system i hur många år som helst nu.
Kommer spy om jag hör något om "barcelona DNA"

Vad är det som är så fruktansvärt oetiskt Barca har gjort som Liverpool inte har gjort? Torka tårarna bubbis.
Citera
2018-01-09, 18:40
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Vad är det som är så fruktansvärt oetiskt Barca har gjort som Liverpool inte har gjort? Torka tårarna bubbis.
Om du inte har hängt med i transfersvängen det senaste årtiondet så är det helt ok.
Jag behöver inte gråta, barca köpte ju inte Firminho
Citera
2018-01-09, 19:27
Medlem
Det ryktas om att AC Milan tackat nej till ett bud på 35 miljoner Pund för Andre Silva från Wolverhampton Wanderers.
Citera
2018-01-09, 21:41
Medlem
preben12s avatar
Nkoudou klar på lån till Burnley från Tottenham säsongen ut. Lär passa bättre in där då Burnley spelar med yttrar på ett annat sätt än vad Tottenham gör.

Märklig värvning av Tottenham från början. Man hade Clinton N'jie en säsong men som floppat helt och så värvar man en nästintill identiskt spelare då man säljer N'Jie.
Citera
2018-01-10, 06:14
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Om du inte har hängt med i transfersvängen det senaste årtiondet så är det helt ok.
Jag behöver inte gråta, barca köpte ju inte Firminho

Du menar att Firmino är den bra av de två? Då köps han väl nästa sommar. Och Salah går till Real. Och Klopp till Bayern.
Citera
2018-01-10, 09:46
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Du menar att Firmino är den bra av de två? Då köps han väl nästa sommar. Och Salah går till Real. Och Klopp till Bayern.
Ja men Klavan stannar!
Citera
2018-01-10, 09:47
Medlem
Citat:
Ja men Klavan stannar!

Jag har för mig att hans kontrakt går ut till sommaren.
Citera
2018-01-10, 09:50
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag har för mig att hans kontrakt går ut till sommaren.
Hello darkness my old friend...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in