2018-01-10, 19:42
Avstängd
Halloween2s avatar
Real borde strunta i Kane och fixa icardi
Citera
2018-01-10, 22:04
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Nkoudou klar på lån till Burnley från Tottenham säsongen ut. Lär passa bättre in där då Burnley spelar med yttrar på ett annat sätt än vad Tottenham gör.

Märklig värvning av Tottenham från början. Man hade Clinton N'jie en säsong men som floppat helt och så värvar man en nästintill identiskt spelare då man säljer N'Jie.

Jag kom också att tänka på att de är identiska på något sätt.
Citera
2018-01-10, 23:33
Bannlyst
Coquelin till Valencia. Han kommer aldrig lyckas där. Alldeles för dåligt passningsspel.

Men skönt att bli av med dödköttet.
Citera
2018-01-11, 00:36
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det ryktas om att AC Milan tackat nej till ett bud på 35 miljoner Pund för Andre Silva från Wolverhampton Wanderers.

Har han ens fått så mycket speltid i Milan, ser jämt massa andra namn i deras elva. (Cutrone, Suso, Kalinic)
Citera
2018-01-11, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Coquelin till Valencia. Han kommer aldrig lyckas där. Alldeles för dåligt passningsspel.

Intressant värvning , tycker att han har en skaplig passningsfot när han får lite tid på sig, speciellt på längre bollar, blir lite av en budget-Casemiro.
Citera
2018-01-11, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Intressant värvning , tycker att han har en skaplig passningsfot när han får lite tid på sig, speciellt på längre bollar, blir lite av en budget-Casemiro.

Håller med, tycker att det är en relativt underskattad spelare men som är begränsad framåt.
Hoppas att Valencia kan utnyttja honom på rätt sätt.
Citera
2018-01-11, 10:23
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Coquelins största problem är ju hans obefintliga förstatouch. Värre lyktstolpe får man leta efter. Passningsspelet är väl okej, så tror att han kommer att passa bättre i La Liga där man har lite mer tid på sig att kontrollera bollen.
Citera
2018-01-11, 10:52
Medlem
OG-lovers avatar
Yerry Mina klar för Barca:

https://www.fcbarcelona.com/football/first-team/news/2017-2018/agreement-for-the-transfer-of-yerry-mina-palmeiras-fc-barcelona
Citera
2018-01-11, 19:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover

https://www.fcbarcelona.com/football/first-team/news/2017-2018/agreement-for-the-transfer-of-yerry-mina-palmeiras-fc-barcelona
Svårt det där med sydamerikanska spelare, blir inte alltid bra i FCB (när de inte redan är etablerade stjärnor)...Vad hände med Marlon te.x?

Hoppas på det bästa, snabbheten sägs vara enda riktiga negativa... och egentligen är ju snabbheten näst viktigaste egenskapen för en FCB CB (efter passningsfötter/spelförståelse)...

195cm är ju inte kort... stark i luftrummet säkert.
Citera
2018-01-11, 21:30
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover

Vem? Är det nya Neymar?
Citera
2018-01-11, 22:05
Medlem
DiegoRostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Vem? Är det nya Neymar?
Mittback
Citera
2018-01-12, 13:38
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Real borde strunta i Kane och fixa icardi

Det blir nog inga värvningar den här fönstret. Det skulle vara klart med Kepa för några dagar sedan men han är tvungen och operera sig och blir borta några månader. Sen när det kommer till anfallare har det varit mycket prat om Kane,Icardi eller Timo Werner från RB Leipzig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in