2017-07-13, 17:57
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Men hur det funkar rent praktiskt.

Atletico överförde pengarna till Vitolos advokater som i sin tur betalade till Sevilla. De var tvungna och kolla upp med FIFA och La Liga först så att de inte bröt mot några regler men det gick ok tydligen. Han har höjt sin lön till närmare 6 miljoner euro.
Citera
2017-07-13, 17:58
Medlem
Gregory.Houses avatar
Officiellt: Sevilla värvar Sébastien Corchia för 5 miljoner euro. Bra köp då Sevilla är en klubb som kan få fart på hans karriär igen.

Yttermittfältaren Burgui lämnar Real Madrid för Deportivo Alaves. Lycka till.
Citera
2017-07-13, 18:57
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Varför läser ni ens Sky? Skit i dom, nämn dom inte, mår illa så fort någon gör det... Dom har ju 30 nya BREAKING NEWS om dan.

Jag kan varmt rekommendera alla att läsa den här artikeln från den 17/5 i år: http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/james-rodriguez-real-madrid-to-manchester-united-transfer-sky-news-bets-gambling-a7741021.html
Citat:
Though Sky Bet is now 80 per cent owned by CVC Capital Partners, the potential for a conflict of interest plainly exists because Sky Bet has a sister company which has the potential to influence and move the betting market. Sky Sports News does that all the time, though there is no suggestion that they do this knowingly for financial gain.
Citera
2017-07-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
The Guardian om Kyle Walker.
https://www.theguardian.com/football/2017/jul/13/manchester-city-kyle-walker-tottenham
BBC...: http://www.bbc.co.uk/sport/football/40598351
ESPN.......: http://www.espnfc.com/story/3157267/man-city-have-50m-offer-for-kyle-walker-accepted-by-tottenham-sources

Som jag skrev tidigare: Spurs blev den stora vinnaren när Dani Alves-affären föll samman för City, som nu pyntar £50 mille plus för en högerback. Helt galet. Bara att sälja.
Citera
2017-07-13, 19:50
Medlem
NirvanAs avatar
Barça and Benfica right-back Nelson Semedo have reached an agreement. He'd cost 30m + 5m in adds on. He'll sign a 5-year contract. [sport]

Semedo klar för FCB för €30M +5M variabler.
Citera
2017-07-13, 19:54
Avstängd
Halloween2s avatar
Benjamin Mendy has been left out of Monaco's squad which today travelled to Switzerland for pre-season training.

Hoppas det blir klart innan helgens slut så han följer med till Usa på måndag.
Citera
2017-07-13, 20:13
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Som jag skrev tidigare: Spurs blev den stora vinnaren när Dani Alves-affären föll samman för City, som nu pyntar £50 mille plus för en högerback. Helt galet. Bara att sälja.

Är inte Trippier i princip lika bra som Walker? Har jag fått för mig i alla fall...
Citera
2017-07-13, 21:41
Medlem
M-9s avatar
Biglia will join Milan for €17m+€3m in bonuses, according to Sky
Citera
2017-07-13, 22:48
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
Biglia will join Milan for €17m+€3m in bonuses, according to Sky

31 och har ändå sina skador varje säsong. Men visst, han kan ankra Milans mittfält i ett par år. Och hans spelstil är inte beroende av snabbhet eller fysik i den meningen heller. Mittbacksparet får sin täckning.

Nu väntar jag på att man skall dumpa Bacca och värva in en bra centralanfallare.
Senast redigerad av snillet_1 2017-07-13 kl. 22:51.
Citera
2017-07-13, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
31 och har ändå sina skador varje säsong. Men visst, han kan ankra Milans mittfält i ett par år. Och hans spelstil är inte beroende av snabbhet eller fysik i den meningen heller. Mittbacksparet får sin täckning.

Nu väntar jag på att man skall dumpa Bacca och värva in en bra centralanfallare.

Man har ju redan värvat André Silva för 400 miljoner. Menar du att man ska värva en till?
Citera
2017-07-13, 22:59
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Man har ju redan värvat André Silva för 400 miljoner. Menar du att man ska värva en till?

Fråga Mirabelli och Fassone varför de fortfarande vill ha Kalinic.

Jag tror att Silva är tänkt att spela till vänster i en anfallstrio. Eller möjligen som en av två anfallare i ett 3-5-2.
Citera
2017-07-13, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Fråga Mirabelli och Fassone varför de fortfarande vill ha Kalinic.

Jag tror att Silva är tänkt att spela till vänster i en anfallstrio. Eller möjligen som en av två anfallare i ett 3-5-2.

Baserat på hans insatser i Blackburn är det svårt att förstå varför någon vill ha Kalinic

Möjligt att det blir så. När jag tittar på Milans trupp kan jag spontant tycka att det vore vettigare att prioritera en riktig ledargestalt bredvid Romagnoli i mittlåset först och främst.

Men vad fan vet jag egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in