Citat:
Ursprungligen postat av
svensk0kina
Intressant. Kan du ge nagon kalla?
Det borde finnas EU document och ej bara youtube klipp.
Du har ej svarat pa mina tidigare fragor.
1. Har du besokt NordKorea?
2. Har du pratat med NK studenter som studerar i Europa?
Jag far en kansla av att du gillar att lasa dokument och see youtube klipp. Som vanligt kommer du att saga jag pratar trams.
Du kommer inte att få svar på Dina frågor Du ställt, till SecundusMünchhausen!
Många i tråden, har ställt samma och liknande frågor som Du, men får aldrig svar.
Han är precis så "Hal och slingrande", som man skall vara, enligt den gamla klassiska kommunistiska
"Kamratbokens" instruktioner och retoriska logik,
"När frågorna blir för personliga eller jobbiga, på grund av att dom kan leda Dig in på svårbesvarade och avslöjande följdfrågor", undvik helt att svara, eller ändra focus, och
"Dölj" Dig, bakom kollektivets gemensamma sak, eftersom Du som individ är ovidkommande.
Han ser sig som "Agent" i detta forum, vilket han redogjort för, tidigare i tråden, inte är intressant som person i sammanhanget, inte representerar någon, hans ställningstaganden grundas endast på, hans statiska, logiska analyser, vilka leder honom fram till, att, Juchesystemet är det enda rätta, och att all kritik från de som inte delar den uppfattningen, är förtal eller illvillig USA propaganda.
"Bevisen" talar sitt tydliga språk för att Juche är den sanna vägen för alla individer och samhälllen. Dessa bevis skall ju och får inte ifrågasättas, då betraktas Du som dissident eller illojal omstörtare, med orena tankar om det perfekta systemet.
Du kommer aldrig att kunna ändra på SecundusMünchhausen!