2018-01-05, 15:27
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Hm, kurdiska kvinnor är riktiga slinkor. Det är typer som låter sig bli knullade i munnen och analen av ett dussintal män för att bevara oskulden, vilket gör dem till större slampor än vanligt.
Dessa kvinnor bär på mycket testosteron vilket gör dem sexuellt omättliga och visst, det låter ju fantastisk, men det är det inte.

DixieD, vilken jävla klyscha till kvinna du är. Hela din uppenbarelse är en enda stor gäspning.

Hur har du kommit fram till att de har mycket testo?

Tror de finns två typer av kurdiska tjejer. De som gör som familjen säger och följer traditioner, de kommer du förmodligen aldrig ut på en dejt med. Sen har du kategorin som ska vara fria, de har inga gränser öht, de har garanterat legat halva stan och har ofta någon slags problematisk relation till sin farsa.
Citera
2018-01-05, 23:13
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodRedMoon
Hur kan du ens tänka tanken att rasblanda? Begriper du inte att rasblandning leder till att svenskarna blandas bort?

Har du varit kär någon gång? Om du svarar ja, visst är det en härlig känsla och det bästa med oss människor är att man inte kan styra över sina känslor. Bubblar liksom i hela magen när jag ser henne!
Hon kanske inte alls är intresserad av mig och då är det så. Inget jag kan göra något åt.
Citera
2018-01-05, 23:14
Medlem
Kurdiska "tjejer" har låg intelligens och är fula. Det är ett mysterium vem som vill ha dessa inavlade avskum.
Citera
2018-01-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Skulle man hitta en sådan som E-Type-bruden att cucka en så hade det ju varit gött mos.
.

Hon är knappast mainstream kurdish. Har stött på fina kurdiska kvinnor under studietiden, extremt fina t om men alltid så är det ett "orosmoln". Inte bara fördomar utan det beror på islam som inte är förenligt med västvärlden. Islam på pappret är en religion men i verkligheten något helt annat dvs utklätt till en religion.
Iranska Dixiequeens kurdiska väninnor funkar nog. Jag hade inte tackat nej till en väldigt speciell under studietiden
Citera
2018-01-07, 13:12
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Inte min grej.

Tjejerna har mustasch och håriga armar, väldigt gapiga som kajor till råga på allt.

Lögnerna om oss fortsätter, ser jag.

Tipsar dig att titta på dokumentären om Therese Johaug, jösses vilka håriga lår. Jag och mina 7 kurdiska systrar som enligt Flashback är håriga, vi har så litet och så mjukt hår på låren att vi aldrig behövt raka oss och plötsligt ser man Therese Johaugs lår som ser ut som en mans lår trots hennes ljusa hår.
Citera
2018-01-07, 13:16
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Lögnerna om oss fortsätter, ser jag.

Tipsar dig att titta på dokumentären om Therese Johaug, jösses vilka håriga lår. Jag och mina 7 kurdiska systrar som enligt Flashback är håriga, vi har så litet och så mjukt hår på låren att vi aldrig behövt raka oss och plötsligt ser man Therese Johaugs lår som ser ut som en mans lår trots hennes ljusa hår.
Jämför Therese(som tog preparat antar jag) och jämför med en kurdisk tjej som även hon tog skit så kan vi jämföra. Har du bilder eller kan fixa?

Notera jag har ingen aning om kurdiska tjejer är hårigare än andra så detta blir ett kul experiment
Citera
2018-01-07, 13:25
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jämför Therese(som tog preparat antar jag) och jämför med en kurdisk tjej som även hon tog skit så kan vi jämföra. Har du bilder eller kan fixa?

Notera jag har ingen aning om kurdiska tjejer är hårigare än andra så detta blir ett kul experiment

Preparat eller inte så ändrar det fortfarande inte det faktum att jag och mina 7 systrar har så litet och mjukt hår på låren att vi aldrig behövt raka oss. Men idioterna fortsätter tro att kurdiska tjejer är håriga bara för att idioterna ser hur håriga kurdiska män är. Män har testostron i överflöd så det är klart att de är håriga, men vi är bara helt vanliga kvinnor.
Citera
2018-01-07, 13:31
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Preparat eller inte så ändrar det fortfarande inte det faktum att jag och mina 7 systrar har så litet och mjukt hår på låren att vi aldrig behövt raka oss. Men idioterna fortsätter tro att kurdiska tjejer är håriga bara för att idioterna ser hur håriga kurdiska män är. Män har testostron i överflöd så det är klart att de är håriga, men vi är bara helt vanliga kvinnor.
Hitta bilder att jämföra?
Citera
2018-01-07, 13:38
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Hitta bilder att jämföra?

Hår är inget specifikt för kurdiska tjejer. Finns håriga svenska tjejer också men hårstråna är ljusare och dessutom bleker svenska tjejer hårstråna så att det inte syns men egentligen är hår inte ens ett problem utan ett problem för människor som vill ha en ursäkt för att klanka ner/hata på människor ifrån andra länder.

I dagens samhälle kan man använda sig av laser som borttagning och då kommer hårväxten inte ens tillbaka. Dessutom är hårtillväxt genetiskt eller i många fall beroende på hormoner. Att det syns mer på brunetter beror på att hårstråna är mörkare och huden är ljusare.

Och så undrar man varför kurdiska tjejer ska acceptera såna människor.. Kurdiska tjejer ska inte ens besvära sig med er.
Citera
2018-01-07, 13:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Bla bla..
Shakespearare kan nog svara själv
Citera
2018-01-07, 13:45
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Shakespearare kan nog svara själv

Du överöser henne med skitsnack. Är det någon som tar hand om sig så är det kurdiska tjejer. Perser och kurder skyddar varandra. Vi är inte som svenskar. Vi står upp för varandra.

Kurdiska tjejer är betydligt mer vackra än många i Europa eller thailändare som förs hit för ensamma män.
Citera
2018-01-07, 13:49
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hår är inget specifikt för kurdiska tjejer. Finns håriga svenska tjejer också men hårstråna är ljusare och dessutom bleker svenska tjejer hårstråna så att det inte syns men egentligen är hår inte ens ett problem utan ett problem för människor som vill ha en ursäkt för att klanka ner/hata på människor ifrån andra länder.

I dagens samhälle kan man använda sig av laser som borttagning och då kommer hårväxten inte ens tillbaka. Dessutom är hårtillväxt genetiskt eller i många fall beroende på hormoner. Att det syns mer på brunetter beror på att hårstråna är mörkare och huden är ljusare.

Och så undrar man varför kurdiska tjejer ska acceptera såna människor.. Kurdiska tjejer ska inte ens besvära sig med er.

Tycker det där med att svenska tjejer bleker hårstråna låter konstigt. Jag känner ingen svensk tjej som gör det. Själv är jag delvis svensk och jag har inte så mycket kroppshår. Det jag har är väldigt tunt, ljust och kort. Har inget kroppshår på större delen av kroppen alls. Jag tror det är genetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in