2018-01-03, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karocari
Hej finns det kanske någon kurdisk tjej här som kan svara kanske. Alltid gillat invandrartjejer, speciellt kurder, så vackra! Gillar en tjej som är just kurd, en riktig skönhet som jobbar på ett ställe jag går till då och då. Trevlig , fint leende, fina ögon och långt vackert hår.
Har man någon chans på en sådan tjej som svensk? Finns det någon som haft förhållande med en kurd som vill dela med sig? MVH

undvik dessa avskum och slödder.
Citera
2018-01-03, 16:37
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Nu är du allt ute och cyklar utan stödhjul.

Jag har bott i Spanien en längre tid och Spanskor har inte i närheten samma pelikannäbbar som exempelvis Kurder.

Då har du varit i större städerna och inte byarna där egentligen spanjorer kommer ifrån. Dessutom finns det områden i Spanien där vissa kurder funnits en längre tid. Man kan inte se större skillnad på dessa kvinnor.

Jämför inte större städer där blandning förekommer. Du kan inte jämföra en norditalienare med en syditalienare. Hela utseendet skiljer sig.

Samma sak med spanjorer
Citera
2018-01-03, 16:45
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
TS, hur gick det med den kurdiska tjejen?

Hon jobbade inte när jag var där! Kände mig så självsäker efter din peppning och skulle fråga henne. Hoppas modet håller i sig
Citera
2018-01-03, 16:47
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karocari
Hon jobbade inte när jag var där! Kände mig så självsäker efter din peppning och skulle fråga henne. Hoppas modet håller i sig

Vad synd!
Kanske kunde frågat en kollega om hennes arbetstider?

Säg att du behöver specifikt hennes hjälp
Citera
2018-01-03, 17:02
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Vad synd!
Kanske kunde frågat en kollega om hennes arbetstider?

Säg att du behöver specifikt hennes hjälp

Det tänkte jag inte på men får hoppas hon jobbar nästa gång Tänkte köpa en ny skjorta men får bli när hon jobbar
Citera
2018-01-03, 19:53
Medlem
retepm.s avatar
Gillar man att leva farligt så varför inte.
Citera
2018-01-03, 21:00
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Gillar man att leva farligt så varför inte.

Du har inte alls några fördomar om oss kurdiska tjejer!
Citera
2018-01-03, 21:52
Medlem
Maravillas avatar
Hm, kurdiska kvinnor är riktiga slinkor. Det är typer som låter sig bli knullade i munnen och analen av ett dussintal män för att bevara oskulden, vilket gör dem till större slampor än vanligt.
Dessa kvinnor bär på mycket testosteron vilket gör dem sexuellt omättliga och visst, det låter ju fantastisk, men det är det inte.

DixieD, vilken jävla klyscha till kvinna du är. Hela din uppenbarelse är en enda stor gäspning.
Citera
2018-01-04, 08:55
Medlem
SnobbenLs avatar
Börja gå i en moské och försök lära känna folk
Citera
2018-01-04, 23:17
Medlem
De är ju alla inavlade löss och kackerlackor. Muslimer ljuger ju om allt och sedan har vi aspekten att när hon vill bli av med dig så förgiftar hon dig och så är hon fri från dig. Allt ditt är hennes.
Citera
2018-01-04, 23:21
Medlem
erikp121s avatar
Skulle man hitta en sådan som E-Type-bruden att cucka en så hade det ju varit gött mos.

Kurdiska Peshmerga-kvinns är det väl inget fel på.
Citera
2018-01-05, 10:12
Medlem
BloodRedMoons avatar
Hur kan du ens tänka tanken att rasblanda? Begriper du inte att rasblandning leder till att svenskarna blandas bort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in