Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-31, 01:51
  #1
Medlem
Karocaris avatar
Hej finns det kanske någon kurdisk tjej här som kan svara kanske. Alltid gillat invandrartjejer, speciellt kurder, så vackra! Gillar en tjej som är just kurd, en riktig skönhet som jobbar på ett ställe jag går till då och då. Trevlig , fint leende, fina ögon och långt vackert hår.
Har man någon chans på en sådan tjej som svensk? Finns det någon som haft förhållande med en kurd som vill dela med sig? MVH
Citera
2017-12-31, 02:00
  #2
Medlem
fibbe123s avatar
satsa på unibet tjejen istället.
Citera
2017-12-31, 02:01
  #3
Medlem
Absolut inga problem om hon gillar svenskar, har träffat några själv och haft ett förhållande med en av dom.

Dock så är inte släkten så förtjust i det hos dom flesta, ofta kurder som sysslar med hedersrelaterade brott. Mord mm
Lycka till om du hittar nån som får träffa killar alls.
Kan lägga till att dom jag träffat har vart i smyg
Citera
2017-12-31, 02:15
  #4
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Absolut inga problem om hon gillar svenskar, har träffat några själv och haft ett förhållande med en av dom.

Dock så är inte släkten så förtjust i det hos dom flesta, ofta kurder som sysslar med hedersrelaterade brott. Mord mm
Lycka till om du hittar nån som får träffa killar alls.
Kan lägga till att dom jag träffat har vart i smyg

Trevligt, hur gick du tillväga. Var det du eller hon som tog initiativet?
Citera
2017-12-31, 03:04
  #5
Medlem
DixieDs avatar
Är ej kurd men har en hel del tjejkompisar som är kurder. Kurdiska tjejer kan vara väldigt försvenskade beroende på familj.
Min bästa vän är väldigt försvenskad och gift med en svensk man. Hennes systrar är också gifta med svenska män

Bra tjejer 👌🏼
Citera
2017-12-31, 03:26
  #6
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Är ej kurd men har en hel del tjejkompisar som är kurder. Kurdiska tjejer kan vara väldigt försvenskade beroende på familj.
Min bästa vän är väldigt försvenskad och gift med en svensk man. Hennes systrar är också gifta med svenska män

Bra tjejer 👌🏼

Hej vad trevligt att höra, det ger hopp! Ja det verkar vara bra tjejer, har du några tips på lager?
Citera
2017-12-31, 03:29
  #7
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karocari
Hej vad trevligt att höra, det ger hopp! Ja det verkar vara bra tjejer, har du några tips på lager?


Mina tjejkompisar är väldigt försvenskade. Jag umgås inte med några som inte är det. Jag vet att alla dessa tjejer är uppväxta bland svenskar och fungerar precis som vilken tjej som helst.

Jag menar jag har sett henne dricka och festa. Jag vet att hon festade väldigt mycket innan hon gifte sig med sin kille där dessa varit tillsammans i 10 år.

Hennes familj är lika försvenskade.
Citera
2017-12-31, 03:52
  #8
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Mina tjejkompisar är väldigt försvenskade. Jag umgås inte med några som inte är det. Jag vet att alla dessa tjejer är uppväxta bland svenskar och fungerar precis som vilken tjej som helst.

Jag menar jag har sett henne dricka och festa. Jag vet att hon festade väldigt mycket innan hon gifte sig med sin kille där dessa varit tillsammans i 10 år.

Hennes familj är lika försvenskade.

Jo jag vet att du skrev att de var försvenskade, tror inte denna tjej är det men har aning egentligen.
Men tack för ditt inlägg, betyder ju att en del attraheras av svensk kille iallafall
Citera
2017-12-31, 03:54
  #9
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karocari
Hej vad trevligt att höra, det ger hopp! Ja det verkar vara bra tjejer, har du några tips på lager?


Vi raggade lite olika som unga. Dessa tjejer älskade svenska män och jag raggade mestadels bara på italienare, fransmän, greker, belgier och spanjorer. Har en helt annan smak än alla mina tjejkompisar men ska du ragga så fungerar dessa tjejer precis på samma sätt som svenska tjejer.

Lycka till
Citera
2017-12-31, 07:27
  #10
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Ja, dessa är mer attraherade av svenska män. Tyckte att jag var en nut case som föll för min kille som var fransman men fransmän har alltid haft mitt hjärta.

Okej förstår Skulle göra allt för denna tjej, får en liten pirrig känsla i kroppen när jag ser henne. När jag besöker butiken så hoppas jag alltid att hon ska jobba, ibland gör hon inte det men oftast gör hon det och då blir man lite extra glad Hon kan verkligen lysa upp ett mörkt rum med sin närvaro!
Citera
2017-12-31, 08:03
  #11
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karocari
Okej förstår Skulle göra allt för denna tjej, får en liten pirrig känsla i kroppen när jag ser henne. När jag besöker butiken så hoppas jag alltid att hon ska jobba, ibland gör hon inte det men oftast gör hon det och då blir man lite extra glad Hon kan verkligen lysa upp ett mörkt rum med sin närvaro!


Är du säker?
Vi utländska tjejer gillar inte skitsnack.
Hoppas att du är beredd på att ta det vidare till mer seriöst som giftemål. Annars är det ingen ide/tanke att jaga henne. Då är det bättre att låta henne vara.
Citera
2017-12-31, 08:40
  #12
Medlem
generalconcretes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Är du säker?
Vi utländska tjejer gillar inte skitsnack.
Hoppas att du är beredd på att ta det vidare till mer seriöst som giftemål. Annars är det ingen ide/tanke att jaga henne. Då är det bättre att låta henne vara.

Jag knullade en kurdisk tjej många år sedan när hennes pojkvän var i Thailand på semester. Vet du hur hon resonerade?

"Jag ville inte vara ensam i sängen när han är borta." Gjorde tydligen otrohet legitimt på grund av att killen var bortrest.

Men TS kanske menar kurdiska tjejer som flickvänner och inte sexuella partners enbart?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback