2018-01-05, 15:27
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Hm, kurdiska kvinnor r riktiga slinkor. Det r typer som lter sig bli knullade i munnen och analen av ett dussintal mn fr att bevara oskulden, vilket gr dem till strre slampor n vanligt.
Dessa kvinnor br p mycket testosteron vilket gr dem sexuellt omttliga och visst, det lter ju fantastisk, men det r det inte.

DixieD, vilken jvla klyscha till kvinna du r. Hela din uppenbarelse r en enda stor gspning.

Hur har du kommit fram till att de har mycket testo?

Tror de finns tv typer av kurdiska tjejer. De som gr som familjen sger och fljer traditioner, de kommer du frmodligen aldrig ut p en dejt med. Sen har du kategorin som ska vara fria, de har inga grnser ht, de har garanterat legat halva stan och har ofta ngon slags problematisk relation till sin farsa.
Citera
2018-01-05, 23:13
Medlem
Karocaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodRedMoon
Hur kan du ens tnka tanken att rasblanda? Begriper du inte att rasblandning leder till att svenskarna blandas bort?

Har du varit kr ngon gng? Om du svarar ja, visst r det en hrlig knsla och det bsta med oss mnniskor r att man inte kan styra ver sina knslor. Bubblar liksom i hela magen nr jag ser henne!
Hon kanske inte alls r intresserad av mig och d r det s. Inget jag kan gra ngot t.
Citera
2018-01-05, 23:14
Medlem
Kurdiska "tjejer" har lg intelligens och r fula. Det r ett mysterium vem som vill ha dessa inavlade avskum.
Citera
2018-01-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Skulle man hitta en sdan som E-Type-bruden att cucka en s hade det ju varit gtt mos.
.

Hon r knappast mainstream kurdish. Har sttt p fina kurdiska kvinnor under studietiden, extremt fina t om men alltid s r det ett "orosmoln". Inte bara frdomar utan det beror p islam som inte r frenligt med vstvrlden. Islam p pappret r en religion men i verkligheten ngot helt annat dvs utkltt till en religion.
Iranska Dixiequeens kurdiska vninnor funkar nog. Jag hade inte tackat nej till en vldigt speciell under studietiden
Citera
2018-01-07, 13:12
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Inte min grej.

Tjejerna har mustasch och hriga armar, vldigt gapiga som kajor till rga p allt.

Lgnerna om oss fortstter, ser jag.

Tipsar dig att titta p dokumentren om Therese Johaug, jsses vilka hriga lr. Jag och mina 7 kurdiska systrar som enligt Flashback r hriga, vi har s litet och s mjukt hr p lren att vi aldrig behvt raka oss och pltsligt ser man Therese Johaugs lr som ser ut som en mans lr trots hennes ljusa hr.
Citera
2018-01-07, 13:16
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Lgnerna om oss fortstter, ser jag.

Tipsar dig att titta p dokumentren om Therese Johaug, jsses vilka hriga lr. Jag och mina 7 kurdiska systrar som enligt Flashback r hriga, vi har s litet och s mjukt hr p lren att vi aldrig behvt raka oss och pltsligt ser man Therese Johaugs lr som ser ut som en mans lr trots hennes ljusa hr.
Jmfr Therese(som tog preparat antar jag) och jmfr med en kurdisk tjej som ven hon tog skit s kan vi jmfra. Har du bilder eller kan fixa?

Notera jag har ingen aning om kurdiska tjejer r hrigare n andra s detta blir ett kul experiment
Citera
2018-01-07, 13:25
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jmfr Therese(som tog preparat antar jag) och jmfr med en kurdisk tjej som ven hon tog skit s kan vi jmfra. Har du bilder eller kan fixa?

Notera jag har ingen aning om kurdiska tjejer r hrigare n andra s detta blir ett kul experiment

Preparat eller inte s ndrar det fortfarande inte det faktum att jag och mina 7 systrar har s litet och mjukt hr p lren att vi aldrig behvt raka oss. Men idioterna fortstter tro att kurdiska tjejer r hriga bara fr att idioterna ser hur hriga kurdiska mn r. Mn har testostron i verfld s det r klart att de r hriga, men vi r bara helt vanliga kvinnor.
Citera
2018-01-07, 13:31
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Preparat eller inte s ndrar det fortfarande inte det faktum att jag och mina 7 systrar har s litet och mjukt hr p lren att vi aldrig behvt raka oss. Men idioterna fortstter tro att kurdiska tjejer r hriga bara fr att idioterna ser hur hriga kurdiska mn r. Mn har testostron i verfld s det r klart att de r hriga, men vi r bara helt vanliga kvinnor.
Hitta bilder att jmfra?
Citera
2018-01-07, 13:38
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Hitta bilder att jmfra?

Hr r inget specifikt fr kurdiska tjejer. Finns hriga svenska tjejer ocks men hrstrna r ljusare och dessutom bleker svenska tjejer hrstrna s att det inte syns men egentligen r hr inte ens ett problem utan ett problem fr mnniskor som vill ha en urskt fr att klanka ner/hata p mnniskor ifrn andra lnder.

I dagens samhlle kan man anvnda sig av laser som borttagning och d kommer hrvxten inte ens tillbaka. Dessutom r hrtillvxt genetiskt eller i mnga fall beroende p hormoner. Att det syns mer p brunetter beror p att hrstrna r mrkare och huden r ljusare.

Och s undrar man varfr kurdiska tjejer ska acceptera sna mnniskor.. Kurdiska tjejer ska inte ens besvra sig med er.
Citera
2018-01-07, 13:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Bla bla..
Shakespearare kan nog svara sjlv
Citera
2018-01-07, 13:45
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Shakespearare kan nog svara sjlv

Du verser henne med skitsnack. r det ngon som tar hand om sig s r det kurdiska tjejer. Perser och kurder skyddar varandra. Vi r inte som svenskar. Vi str upp fr varandra.

Kurdiska tjejer r betydligt mer vackra n mnga i Europa eller thailndare som frs hit fr ensamma mn.
Citera
2018-01-07, 13:49
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hr r inget specifikt fr kurdiska tjejer. Finns hriga svenska tjejer ocks men hrstrna r ljusare och dessutom bleker svenska tjejer hrstrna s att det inte syns men egentligen r hr inte ens ett problem utan ett problem fr mnniskor som vill ha en urskt fr att klanka ner/hata p mnniskor ifrn andra lnder.

I dagens samhlle kan man anvnda sig av laser som borttagning och d kommer hrvxten inte ens tillbaka. Dessutom r hrtillvxt genetiskt eller i mnga fall beroende p hormoner. Att det syns mer p brunetter beror p att hrstrna r mrkare och huden r ljusare.

Och s undrar man varfr kurdiska tjejer ska acceptera sna mnniskor.. Kurdiska tjejer ska inte ens besvra sig med er.

Tycker det dr med att svenska tjejer bleker hrstrna lter konstigt. Jag knner ingen svensk tjej som gr det. Sjlv r jag delvis svensk och jag har inte s mycket kroppshr. Det jag har r vldigt tunt, ljust och kort. Har inget kroppshr p strre delen av kroppen alls. Jag tror det r genetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in