2018-01-02, 17:48
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinyyRick
Vilken rc skulle ni säga är bästa att gå på fest på?

Det brors på hur väck du vill vara på festen..
Citera
2018-01-02, 18:04
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Den bästa RC just nu har inte provat någon mer än 3f mefedron från asken. Ett tagsen nu. Har dock beställt alla dom har. Så svårt att säga vilken som är den bästa för det finns ingen som är bra eller vart sen oktober förra året. Vet inte vilken ni andra tycker. Ni måste fått bra mjöl i påsarna om ni tycker 3F pvp som ni skriver. Det var den sista jag beställde men har inte provat den pga att denna enligt en gammal vendor på nätet skulle vara den värsta skiten till mig. Jag föredrar hellre en rc som varken Asken eller Aromer o.s.v har. Eftersom den är klassad så kan jag inte skriva namnet. Shit happen. Som sagt skrev igår ien tråd o låtsades att jag tagit 3f pvp. För den skulle jag aldrig röra. Folk låtsas ju oxå här och där. Sen ville jag bara skriva och varna som man gör när man får nåt skadligt. Det är mänskligt att bry sig om sina medmänniskor. Vad jag vill komma till är jag har lagt ut tusentals kronor på alla substanser då framförallt till s.k Asklepios. Hela året och innan jul förra året. Eftersom en kompis kände sin vän jobbar på postnord har jag bett honom att märka de breven som kommer från asklepios och sen skickar han ett nytt paket varje gång med nåt så jag vet vilket som kommer från vilket. Haft koll så ingen bytt ut paketen. Säkra bevis. Så nu väntar ett jobb att analysera dessa påsar alla försändelser fram tills nu då. Det finns 2 och 3 o.s.v av samma substans. Ett riktigt labb så det blir intressant att få resultatet sen. Inte så att jag vill anklaga Asklepios för att ljuga om innehåll för det är jag övertygad om att dem inte gör och att de flesta andra som beställer där också är medvetna om det Men man ska vara försiktig som det sägs och också om vad man skriver här för endel läser ju härinne. Man ska vara riktigt noga med att inte tro på lögner som man intw vet är sant. Det finns folk som vill skada någon och få med sig andra. Sen är det inte sant vad personen sagt. Jag behöver inte förklara så detaljrikt för ni som läser förstår säkert vad jag menar. Okej till det tokroliga inlägget om kåt och tokrunka på tjack som nån skrev. Ni fattar väl att det bara är påskharen som kan flyga några meter över marken och få kuken och stå och sen gick det. A-pihp kunde man som ni säkert vet runka en 5 timmar och kunde inte få utlösning. Därför den kemin som kapsel i en människor kropp orsakar vissa grejjer i kroppens organ som inte är så bra eller hur ? Det var menat så. Hur lagen tolkar sen det vet vi inte än. Rörigt inlägg eller hur. Fan måste sätta punkt och ta en 46 mg Sk. 3f- Pvp . Jag är ju den enda som är så blåst att jag rör den tycker nog många här som vet. Fortfarande finns tid att förtälja sanningen eller allt man vet om ja just det. Jo en som kallar sig fallen ängel på en webbsida är ju här och läser ibland. Verkar som i inlägget och kommentarer att denne är lite skadad av pv analoger ville hen framföra i sina kommentarer eller kanske nåt annat så läser hen visst här .( du får gärna kontakta mig för tycker du skrev så skevt och gott om rc på asklepios kommentarsfält. Den 3f pvp. Detta inlägg bli långt. En sak är säker att allting har ett pris..så ge dem vad dem begär och låt dem vinna det dom planerat och gör mot dig. Hur skadligt o dumt fick jag lära mig av en person för längesen. Medans de planerar och utför saker så bygger man samtidigt sin egna plan. Att alltid har fakta bevis och vittnen. Hoppas inte du somnar när du kommit hit i mitt inlägg. Långt och hit och dit och svamla kanske enligt nån men det finns tid för ..än så hojta till eller pm om nån känner för att säga något kanske..Jag bits inte. Förresten få fängelseintagna läsa och skriva här på detta vad det nu är för forum ja just det flashback menar jag. Nä nu är jag inte psykotisk..om nån tror det. Jag tog mig rätten och slå två flugor i en smäll. Skoja till det med ett inlägg för vissa andra gör ju det här och samtidigt göra rätt att varna folk för dessa farliga kemikalier. Konstigt att det bara är jag som skriver det här.. Alla vet kanske redan om det så dem behöver väl inte varna varann. Tiden ..men jag kanske skriver ner allt här när allt klart om nån är intresserad av resultatet..Även om nån svamlar i ett inlägg så betydet det inte att det inte ligger en sanning.

Vissa önskar god jul
Tärningen är kastad
Än har inte den feta damen sjungt. hitta ett usb minne med skärmdumpar från en webbplats som var tillgängligt enbart på nätterna. Några årsen nu jag "snattade😀 det från en kompis men hon förlät mig så lugnt. Tack så hemskt mycket för orden.

Du förstår själv hur jävla väck/skev du är, va?
Citera
2018-01-03, 10:37
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Du förstår själv hur jävla väck/skev du är, va?

Haha precis vad jag tänkte skriva! Vi kan även passa på att tacka Svensk regering för att vi ens har en rc-scen i Sverige, vi gillar tydligen nolltolerans mot narkotika och dödligheten till följd av det bättre.
Citera
2018-01-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Det brors på hur väck du vill vara på festen..

Asså typ som E. Man har det sjukt jävla nice men det är inte super uppenbart att man är storm hög.
Citera
2018-01-03, 16:13
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Asså typ som E. Man har det sjukt jävla nice men det är inte super uppenbart att man är storm hög.

Typ gör det någonting om någon märker? För då kan man räkna bort ett antar substanser..
Citera
2018-01-03, 16:18
Medlem
Citat:

3-FEA eller 4-FEA kan iaf jag bete mig på. Pupillerna blir stora. Men det är inte så att man ligger o rollar på marken och dreglar direkt.
Skulle nog tro att någon av dem 2 är det närmsta om du vill ha "lite" E feeling.
Bägge sitter i längre än MDMA iaf.
3-FEA tyckte jag var som en blandning mellan tjack/MDMA Light typ.
Citera
2018-01-03, 17:09
Medlem
Citat:
Typ gör det någonting om någon märker? För då kan man räkna bort ett antar substanser..
I mina sociala kretsar, och festerna jag går på är inte droger speciellt accepterade... Kanske någon som röker gräs men det är mest alkohol.
Citera
2018-01-03, 20:39
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
I mina sociala kretsar, och festerna jag går på är inte droger speciellt accepterade... Kanske någon som röker gräs men det är mest alkohol.

Är inte så bekant med just dagens rc men dom flesta är svaga vad jag förstår så kör på!
Citera
2018-01-04, 14:20
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
3-FEA eller 4-FEA kan iaf jag bete mig på. Pupillerna blir stora. Men det är inte så att man ligger o rollar på marken och dreglar direkt.
Skulle nog tro att någon av dem 2 är det närmsta om du vill ha "lite" E feeling.
Bägge sitter i längre än MDMA iaf.
3-FEA tyckte jag var som en blandning mellan tjack/MDMA Light typ.

Vilken av dessa gilla du bäst?
Citera
2018-01-04, 14:45
Medlem
Citat:
Vilken av dessa gilla du bäst?

3-FEA, men det 4-FEA jag fick verkade en annan användare på forumet heller inte gilla. Så kan vart mitt 4-FEA som var dåligt. Så jag kanske skulle gilla det mer än 3-FEA.

CS batch verkar lovande iaf den har fått ett par bra reviews senaste tiden. Medans CC´s batch av 4-FEA enbart fick negativa. Det var den batchen jag hade då. Så substansen är säkert bra men batchen som såldes i början var nog dålig helt enkelt.

Jag måste nog testa denna igen från bättre leverantör helt enkelt innan jag kan säga exakt vad jag tycker.

Jag gillade 3-FEA iaf. Enda negativa är att jag ofta fick huvudvärk när ruset dalade . Vad det beror på vet jag ej, absolut inte vätske brist iaf då jag alltid har något att dricka på.

4-FEA verkar dock vara aningen mer serotonergt än vad 3-FEA är.
Så letar man efter något mer serotonergt så är nog 4-FEA att föredra framför 3an även fast 3an även går på serotonin den med
Citera
2018-01-04, 15:19
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
3-FEA, men det 4-FEA jag fick verkade en annan användare på forumet heller inte gilla. Så kan vart mitt 4-FEA som var dåligt. Så jag kanske skulle gilla det mer än 3-FEA.

CS batch verkar lovande iaf den har fått ett par bra reviews senaste tiden. Medans CC´s batch av 4-FEA enbart fick negativa. Det var den batchen jag hade då. Så substansen är säkert bra men batchen som såldes i början var nog dålig helt enkelt.

Jag måste nog testa denna igen från bättre leverantör helt enkelt innan jag kan säga exakt vad jag tycker.

Jag gillade 3-FEA iaf. Enda negativa är att jag ofta fick huvudvärk när ruset dalade . Vad det beror på vet jag ej, absolut inte vätske brist iaf då jag alltid har något att dricka på.

Så letar man efter något mer serotonergt så är nog 4-FEA att föredra framför 3an även fast 3an även går på serotonin den med

Så alltså ingen AT alls? Serotonegt alltså typ mera mdma än tjack?
Citera
2018-01-04, 15:22
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:

Tycker att 3fea var bättre än 4an, men kan vara för jag fick psykos eller överdos på den. (Ca25mg rp) Ska testa igen i helgen o se om det är bättre med mindre fast i näsan denna gång haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in