2017-12-27, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Orangina@ Läser att Schürrle ryktas till VfB är det något som du skulle bli glad över?
https://www.transfermarkt.de/a-schurrle-zum-vfb-stuttgart-/thread/forum/154/thread_id/1031569/page/1#anchor_2428856

Så omtyckt som Schurrle är av BVB fansen så lär de bli ett jävla liv från dem om man förlorar Schurrle.

De ryktas även att United har ögonen på både Weigl och Pulisic.

Dortmunds Januari och kommande sommarfönster kommer nog se mycket rörelse tror jag.
Citera
2017-12-27, 17:59
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Så omtyckt som Schurrle är av BVB fansen så lär de bli ett jävla liv från dem om man förlorar Schurrle.

De ryktas även att United har ögonen på både Weigl och Pulisic.

Dortmunds Januari och kommande sommarfönster kommer nog se mycket rörelse tror jag.
Jag tror inte att du har riktigt rätt
Nä Schürrle lär inte bli saknad i Dortmund mer än av någon då.
http://forumbilder.se/GAHCT/26025700-394668934286666-7373840611494775285-o
Citera
2017-12-27, 18:03
Medlem
Citat:
Jag tror inte att du har riktigt rätt
Nä Schürrle lär inte bli saknad i Dortmund mer än av någon då.
http://forumbilder.se/GAHCT/26025700-394668934286666-7373840611494775285-o

haha det är inte min uppfattning av de jag tjötat med men kan tänka mig att det är blandat
Citera
2017-12-29, 14:59
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
haha det är inte min uppfattning av de jag tjötat med men kan tänka mig att det är blandat
Verkar som att Mkitarian blir ytterligare en i raden av återvändare i Dortmund. Kanske redan nu i januaro.
Citera
2017-12-29, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Verkar som att Mkitarian blir ytterligare en i raden av återvändare i Dortmund. Kanske redan nu i januaro.

Hade jag inte varit emot. Gillar Mkhi men hans form har vart upp och ner i united tyvärr. Makes sense med iom att Weigl & Puli har intresse frånp annat håll
Citera
2017-12-30, 10:08
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Byt umgänge
Jag skulle tro att 95% är rätt nöjd med att Schürrle skulle lånas ut alternativt säljas.

Jag önskar dock honom all lycka i framtiden var han än hamnar han är en genomsympatisk kille som var en viktig del av VM-guldet
Citera
2018-01-01, 20:26
Medlem
cyberkalles avatar
Tydligen så är Leon Goretzka klar för Bayern hoppas verkligen att det är sant fan vad nöjd jag skulle bli.
Det kommer ske efter säsongen allt enligt Bild.
Citera
2018-01-03, 18:28
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Tydligen så är Leon Goretzka klar för Bayern hoppas verkligen att det är sant fan vad nöjd jag skulle bli.
Det kommer ske efter säsongen allt enligt Bild.
...och som kompensation värvar Schalke Cedric Teuchert från Nürnberg. Jag som trodde att "der Club" skulle satsa på att behålla sina spelare för att gå upp i BL? Kommer de att släppa Ishak nu också?
Citera
2018-01-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
...och som kompensation värvar Schalke Cedric Teuchert från Nürnberg. Jag som trodde att "der Club" skulle satsa på att behålla sina spelare för att gå upp i BL? Kommer de att släppa Ishak nu också?

Dom gick ut tidigt med att dom vägrar sälja Ishak innan säsongen är slut. Cedric värderar dom nog inte så högt. Skulle inte förvåna mig om Schalke först hörde av sig om Ishak och därför gick de ut med det så tidigt.

Förvånad att S04 gick för Cedric alls.
Citera
2018-01-04, 07:29
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Jag såg det och hade ingen koll på honom så jag var tvungen att söka lite info och såg att han inte fått mycket speltid på slutet 7 min , 9 min och tre matcher utanför truppen.
Kan han ha varit skadad eller har han inte hållit måttet för zweite?
Citera
2018-01-04, 14:00
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:

Det är tydligen mycket nära att Schalke även värvar 22-årige Marko Pjaca.
Citera
2018-01-04, 19:19
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Jag såg det och hade ingen koll på honom så jag var tvungen att söka lite info och såg att han inte fått mycket speltid på slutet 7 min , 9 min och tre matcher utanför truppen.
Kan han ha varit skadad eller har han inte hållit måttet för zweite?

För mycket konkurrens i laget. Ishak är ju given där uppe. I och med att de kör 4-5-1 så har Teuchert allt som oftast lämnats utanför startelvan då tränare Michael Köllner kört på sitt vinnande koncept match efter match.

Oerhört konstig värvning av Schalke, han var ju knappast någon spelare som stack ut. Sedan att man får 10 miljoner kronor är ju bara att tacka och ta emot i och med att han hade några månader kvar på sitt kontrakt. Chansvärvning av Schalke så det bara stinker om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in