2018-07-25, 16:39
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Nu var detta var min personliga åsikt och inte någon statistik. Jag håller ju på Arsenal i Premier league och ser deras matcher och det är väldigt lätt att tröttna på spelare som verkar så oerhört loja och ointresserade stora delar av matcherna även om de blixtrar till med en assist var tredje match.
Du har rätt till din åsikt, men det är svårt att säga att han inte rosat marknaden med sådan statistik. Tråkigt nog har den åsikten blivit någon slags sanning.

Sedan håller jag med om att han ser ointresserad ut, men det är inte samma sak som att faktiskt vara ointresserad.
Citera
2018-07-25, 17:16
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Du har rätt till din åsikt, men det är svårt att säga att han inte rosat marknaden med sådan statistik. Tråkigt nog har den åsikten blivit någon slags sanning.

Sedan håller jag med om att han ser ointresserad ut, men det är inte samma sak som att faktiskt vara ointresserad.

Kan du förklara det fetade för min chef och min fru också tack

För att få många assists krävs bra avslutare också. Annars blir assisten bara en bra passning istället.

Beträffande Özil så verkar det hur som helst som om det många retat sig på är helt andra saker än hur hans kvalitet har varit.
Citera
2018-07-26, 07:16
Medlem
cyberkalles avatar
En ung kille med sverigekoppling är Ryan Johansson 17år som har en svensk pappa debuterade för Bayern i natt när dom föll med 2-0 mot Juventus.
https://www.transfermarkt.com/ryan-johansson/profil/spieler/351071

Nu har det börjats tala om Roma för Emil Forsberg tror att det vore det bästa för alla parter om han lämnade då han inte verkar lika motiverad att spela för RBL längre.

Jag skulle kunna skriva mycket om Özil och hans kompis Erdogan men avstår för då lär jag bli bannad men så mycket kan jag säga att den största boven i hela jävla soppan är idioten Özil själv.
Citera
2018-07-26, 08:14
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Kul med lite fler svenskar i Bundesliga igen.

Wendt
Ishak
Beijmo
Augustinsson
Hrgota
Quaison
Isak

Fyll gärna på om det är någon man har missat.

Bayern har en ung kille Alex Timossi Andersson som kanske inte kommer att få spela i BL ännu men spelar i U-19
Hans gjorde två mål för klubben när dom mötte Arsenals ungdomslag igår.

Deras facebooksida
https://www.facebook.com/FCBayernCampus/
Citera
2018-07-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Bayern har en ung kille Alex Timossi Andersson som kanske inte kommer att få spela i BL ännu men spelar i U-19
Hans gjorde två mål för klubben när dom mötte Arsenals ungdomslag igår.

Deras facebooksida
https://www.facebook.com/FCBayernCampus/
Kul läsning! Har bara sett typ 45m av honom i HIF och då var han inte super het men han fick spela lite konstiga roller då.

Hoppas han utvecklas bra i bayern, även ifall han inte tar sig till första laget.
Citera
2018-07-26, 20:40
Medlem
Roibots avatar
Skrälltips: Bayer Leverkusen vinner Bundesliga den kommande säsongen. Deras trupp är en av tyska ligans absolut starkaste, och så länge de inte tappar några nyckelspelare (Bailey, Tah, Brandt), så ser jag inte varför de inte skulle kunna göra en Stuttgart 06/07 eller Wolfsburg 08/09.
Citera
2018-07-26, 21:23
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Skrälltips: Bayer Leverkusen vinner Bundesliga den kommande säsongen. Deras trupp är en av tyska ligans absolut starkaste, och så länge de inte tappar några nyckelspelare (Bailey, Tah, Brandt), så ser jag inte varför de inte skulle kunna göra en Stuttgart 06/07 eller Wolfsburg 08/09.
Visst dom har ett starkt lag om dom får behålla och förstärka truppen vad som talar emot dom är den grymma statistiken och inte för inte dom kallas för neverkusen.
Citera
2018-07-27, 00:48
Medlem
Oranginas avatar
Betta erat hus tips: Leverkusen kommer inte topp 4
Citera
2018-07-27, 08:28
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Betta erat hus tips: Leverkusen kommer inte topp 4
Sant då tror jag mer på Stuttgart. 😀
Citera
2018-07-27, 19:19
Medlem
Germanofils avatar
Dritte har sparkat igång för ca 20 minuter sedan med mötet mellan Karlsruhe och Braunschweig. 0-0 än så länge. Kanske dags för en ny tråd tillägnad säsongen 2018/19?
Citera
2018-07-28, 19:01
Medlem
Germanofils avatar
Kaiserslautern slog 1860 med 1-0 inför smått osannolika 41.000 åskådare. Detta är alltså motsvarande svenska Division 1!!!!
Citera
2018-07-29, 03:18
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Kaiserslautern slog 1860 med 1-0 inför smått osannolika 41.000 åskådare. Detta är alltså motsvarande svenska Division 1!!!!
Måste vara rekord i dritte va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in