Citat:
Ursprungligen postat av
TerjeWendtCompello
Ja, detta var nog spiken i kistan. Nu har det hankats runt i på lån i olika PL klubbar efter en långtidsskada. En bra period i Celtic och Celta Vigo skulle sedan bli räddningen på karriären.
Enda epoken av Guidettis karriär jag kan minnas som framgångsrik var i Holland.
Efter Alaves finns väl bara en väg nedåt? Ser vi honom i allsvenskan om ett par år?
Han har för mycket hybris.
Han är för stolt och fin för Allsvenskan. Vågar sätta en av mina jättepungkulor på att han aldrig kommer spela i Allsvenskan igen.