2023-07-11, 09:52
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
På planen har det inte varit så illa. Det som varit dåligt i AIK är att han inte kunnat spela kontinuerligt.

Allt JG bidrar med är bara kaos och en uppblåst självbild.

Senaste gången han stod för något produktivt i sin karriär var 15-16 när han pangade in 7 mål i Celta Vigo. Hans senaste 2-3 säsonger utomlands har han varit superlimmad på bänken och i reserverna. Hur supportrar till AIK och framförallt styrelsen kunde förvänta sig en superstjärna baserat på en karriär som mer eller mindre varit stendöd sedan dagarna i Celta kommer jag aldrig begripa till mitt sista andetag.

Hade jag haft ett reggat konto 2014 så hade jag varit väldigt kritisk mot Malmös värvning av Rosenberg enbart på grund av hans floppsejour i West Brom. Sett till hur Mackan fick sin legendarstatus i Malmö så hade han inte ens tredjedelen av Guidettis hype och var långt ifrån den självklara värvningen i ett Malmö som redan hade Magnus Eriksson och Guillermo Molins.
Citera
2023-07-11, 18:17
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
På planen har det inte varit så illa. Det som varit dåligt i AIK är att han inte vill spela kontinuerligt.
Jag rättade det åt dig. Hade han velat spela så hade han såklart också tränat. Och ätit mindre.
Citera
2023-07-16, 10:10
Medlem
Nu diskuterar de i ”Ljugarbänken” om Guidetti är den SÄMSTA värvningen på hela 2000-talet 😆😆😆 Svårt att omedelbart komma på så många som gjort sämre ifrån sig sett till hype och ställda förväntningar
Citera
2023-07-16, 12:01
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Det som irriterar en mest är ju inte att fettot är så jävla urusel i allsvenskan utan varför betalar han inte för sin unge i usa? Hade han gjort det hade man ju haft lite sympati.
Citera
2023-07-16, 13:05
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Nu diskuterar de i ”Ljugarbänken” om Guidetti är den SÄMSTA värvningen på hela 2000-talet 😆😆😆 Svårt att omedelbart komma på så många som gjort sämre ifrån sig sett till hype och ställda förväntningar
Daniel Majstorovic är också däruppe men han framstår som billig i jämförelse.

Det enda som Guidetti har till sin fördel än så länge är att han kan göra något åt saken men än så länge ska man va ärlig å säga att det gått helt käpprätt åt helvete.
Citera
2023-07-17, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Daniel Majstorovic är också däruppe men han framstår som billig i jämförelse.

Det enda som Guidetti har till sin fördel än så länge är att han kan göra något åt saken men än så länge ska man va ärlig å säga att det gått helt käpprätt åt helvete.
Majstorovic fick väl 12 mkr och gjorde sammanlagt 12 matcher, kom också med höga förväntningar och gjorde även en del mediauttalanden som inte var så diplomatiska.

Vilka har AIK mer?
I närtid gick väl inte Sigthorsson så bra? "Högst lön i allsvenskan".
Clecio var också en rejäl satsning, blev det ens fem matcher?
Nicola Mrdja flög väl inte heller? Han kostade 7 mkr (då) om jag googlar rätt.
Kahri Stephenson var inte mkt bang för pengarna heller.

Guidetti har ändå gjort 33 inhopp och 10 mål och 2 assist. Det är väl långt ifrån förväntat - men inte vår sämsta värvning.... ännu.
Citera
2023-07-17, 02:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Majstorovic fick väl 12 mkr och gjorde sammanlagt 12 matcher, kom också med höga förväntningar och gjorde även en del mediauttalanden som inte var så diplomatiska.

Vilka har AIK mer?

Guidetti har ändå gjort 33 inhopp och 10 mål och 2 assist. Det är väl långt ifrån förväntat - men inte vår sämsta värvning.... ännu.

Haha clecio glömmer aldrig hans debut mot Helsingborg på Olympia när han drog en tvåfots tackling och höll på få rött efter typ 2 min. Vilken jävla sopa
Citera
2023-07-17, 18:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Vilka har AIK mer?

Majstorovic fick 5 miljoner i sign-on och en månadslöns på runt 200k.

Clecio kosta väl ett sexpack öl med chilinötter?

Sett till förväntan, kostnad och resultat är Guidetti just nu en rejäl jävla utmanare till tidernas flopp (iaf i AIK).
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha clecio glömmer aldrig hans debut mot Helsingborg på Olympia när han drog en tvåfots tackling och höll på få rött efter typ 2 min. Vilken jävla sopa
https://youtu.be/IBd2d2u-bGY?t=99

Titta och njut! Killen bokstavligt talat hoppar in i Pär Hansson

3 allsvenska matcher och ett gult kort blev det innan han blev tillbakaskickad till Brasilien, gjorde sig mest känd för att äta ostbågar på bänken om jag minns korrekt.
Citera
2023-07-17, 21:00
Medlem
svearikesfags avatar
https://www.instagram.com/reel/CtRATszIwQJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Bjuder på lite rap.
Citera
2023-07-17, 22:59
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Majstorovic fick 5 miljoner i sign-on och en månadslöns på runt 200k.

Clecio kosta väl ett sexpack öl med chilinötter?

Sett till förväntan, kostnad och resultat är Guidetti just nu en rejäl jävla utmanare till tidernas flopp (iaf i AIK).

https://youtu.be/IBd2d2u-bGY?t=99

Titta och njut! Killen bokstavligt talat hoppar in i Pär Hansson

3 allsvenska matcher och ett gult kort blev det innan han blev tillbakaskickad till Brasilien, gjorde sig mest känd för att äta ostbågar på bänken om jag minns korrekt.

Haha tack för videon minns att jag satt på ekens krog halvpackad och undrade vart i helvete hittade dom honom?

Flávio som var med tidigare var klasser bättre.
Citera
2023-07-17, 23:09
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Ostbågarna avgjorde saken Om han inte finns med redan vore han ju given i denna tråd:

(FB) Allsvenska sopor vi minns
Citera
2023-08-04, 10:22
Medlem
AIK har anställt en fystränare från Djurgårdens damfotboll med uppgifter att se till att spelarna inte äter för mycket kebab.
Citat:
AIK Fotbolls sportchef Thomas Berntsen ser rekryteringen som en del i arbetet med att utveckla förutsättningarna för spelarna, där både rehabilitering och nutrition alltså kommer vara centrala arbetsområden för Holmqvist-Amu.

https://www.aikfotboll.se/nyheter/ny-fystranare-till-staben-pa-karlberg-2023-08-03
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in