Citat:
Ursprungligen postat av
Sotnosens
Han är inte medlem i jagärhär. Han var medlem och hade hand om insläpp i gruppen men det var över ett halvår sen tydligen.
Du har redan fått svar på att Niclas Ek var medlem så sent som den 17 december. Se svaret från Nebeltag tidigare dag (
länk).
Det säger en hel del att en så uppenbart hatisk, aggressiv, lögnaktig och irrationell person har haft hand om insläppet i den slutna gruppen. Han kan ha släppt in tusentals likasinnade i gruppen. Det är skrämmande och tyder på ett synnerligen dåligt omdöme hos ledningen. Alternativt vill ledningen ha hatiska och provocerande medlemmar i gruppen. Det får mig att tänka på följande lysande teckning av Kalle Strokirk:
http://kallestrokirk.se/2017/10/22/det-goda-nathatet/
Citat:
Ursprungligen postat av
Sotnosens
Han skrev även att han twittrar mest. Oftast mot GS som bedrivit häxjakt mot speciellt Mina Dennert och andra medlemmar från den gruppen.
Det är det svar jag fått. Han har ingenting med gruppen att göra och är heller inte medlem.
Du känner uppenbart INTE till faktiska förhållanden och den verkliga bakgrunden. #Jagärhär och MSM har bedrivit en häxjakt mot Granskning Sverige (GS) som är en medieskandal utan motstycke. Framförallt har Eskilstuna-Kuriren med #jagärhär-medlemmarna Eva Burman (chefredaktör) och Mathias Ståhle (skribent) varit drivande.
Eva Burman har själv i en krönika i Ekuriren berättat om hur massanmälningar från #jagärhär fick Facebook att stänga GS konto i september, se vidare mitt
inlägg 16/9.
Ekuriren bryter grovt mot de pressetiska reglerna och skriver direkt lögnaktiga artiklar som delas och sprids av medlemmarna i #jagärhär. Det är en medieskandal som går ända upp till regeringen, speciellt Alice Bah Kuhnke. Se vidare mitt följande inlägg för ett exempel som gäller när Ekuriren skriver om Mina Dennert, Granskning Sverige och Gangrape Sweden:
(FB) gangrapesweden är en hatsajt enligt SVT
Citat:
Ursprungligen postat av
Sotnosens
Jag är inte heller medlem i gruppen, däremot stöttar jag dom och tycker det dom gör är bra.
VAD menar du är bra? Det är ju visat bortom allt tvivel att de tongivande medlemmarna och ledningen är lögnare och fascistoida mobbare. Narcissismen är vidare synnerligen påtaglig.
Att du och dina gelikar likt papegojor upprepar att ”#jagärhär är bra” visar ju bara att ni saknar förmåga att se verkligheten så som den är. Försök istället att bemöta de faktiska förhållande som visas gång på gång i tråden. Eller klarar du INTE att tänka själv?