2017-12-15, 21:01
Medlem
1. Bechir ledde Megafonerna. Miljöminister Karolina Skog sa för 5 dagar sedan detta:
https://www.dn.se/nyheter/sverige/miljoministern-maste-ta-megafonerna-fran-judehatarna/

2. Mona Sahlin och Robert Aschberg satt i EXPOs styrelse för några år sedan. George Soros betalade
pengar till Bengtssons lön https://nyheteridag.se/lackan-avslojar-george-soros-betalade-expos-grasrotsrorelse-for-att-paverka-valet-2014/

3. Daniel Sachs är finansiären. Han sitter i Soros styrelse.
https://www.opensocietyfoundations.org/people/daniel-sachs

4. Daniel Sachs syster och mamma är gifta med en Bonnier och en Wallenberg.

5. Det har genomförts avrättningar av visselblåsare förr i Sverige.
Citera
2017-12-15, 21:04
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Har vi ens fått bekräftat att han faktiskt har avlidit?

Inte bara "någon" som är vän med Bechir's bror på Facebook som hävdat att brodern skrivit det, och som sen spridit sig till Fria Tider etc?

Eftersom Megafonerna sida på FB har bekräftat det, så anser jag att det är klart, kan inte se någon anledning eller motivering till att ljuga om hans död.
Citera
2017-12-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blankdank
Ignorera denna användare "Reda" vars uppgift är att försöka spåra ur tråden.

OnT: Lite obehagligt att det sista Lotta säger i filmen innan hon slänger igen dörren i ansiktet på Bechir är -det här ska du få stå för!

Hur kan det vara att spåra ur tråden att fråga efter trovärdig säker källa till att trådrubriken är sann?

Du har alltså ingen säker källa?
Citera
2017-12-15, 21:06
Avslutad
Vem är kontakten från SÄK som han fick en varning från att vara försiktig och att han kartläggs?

Förmodligen Potassium Chloride, Calcium Gluconate, Air Embolism, elr nåt annat spexigt.
Senast redigerad av DevilsDen 2017-12-15 kl. 21:20.
Citera
2017-12-15, 21:08
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Vi har inga säkra källor på att araben är död så du kan stoppa upp dina sjuka teorier.

Det är bekräftat från hans anhöriga som är i sorg. Take my word for it.

”Araben” har bott här sedan han var 2 år gammal, och med tanke på hans visioner och kämpande för vårt land var han nog mer SVENSK än dig din sopa!

Ett iscensatt självmord är inte helt otippat just nu. Det är ju vid sidan om plötslig hjärtattack den vanligaste tekniken för dessa MÖRDARE.

Fy faan.

All heder. R.I.P
Citera
2017-12-15, 21:09
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blankdank
Ignorera denna användare "Reda" vars uppgift är att försöka spåra ur tråden.

OnT: Lite obehagligt att det sista Lotta säger i filmen innan hon slänger igen dörren i ansiktet på Bechir är -det här ska du få stå för!

Stå för (i rätten) som i böter och skaka galler. Möjligtvis hängas ut först.

Det är ett hot, men inte ett olaga hot. Det enda man hör henne hota med är att larma polisen.

Det är ju klart att hon ser kameran så hon vaktar väl sin tunga, man hör henne väsa fram ett "Det här skall du få sss ssstå för!" innan hon smäller igen dörren.
Citera
2017-12-15, 21:13
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Eftersom Megafonerna sida på FB har bekräftat det, så anser jag att det är klart, kan inte se någon anledning eller motivering till att ljuga om hans död.

Kan finnas mycket bakom att fejka en död.

Ett exempel.
Jag hade sett delar av YouTube klippet där Bechir knackar på hos Aschberg. Men jag hade aldrig hört om Megafonerna, eller övriga saker Bechir har stått upp mot.

Vad får man ut genom att fejka döden? Nu vet många, precis som jag, vad Megafonerna är samt vad Bechir stod upp för. För att skriva i klarord, det är den perfekta marknadsföringen.
Citera
2017-12-15, 21:46
Medlem
fluffypuffys avatar
”Nu vet jag med 100 % säkerhet att vår älskade vän och sanningskrigare Bechir Rabani blev mördad - och jag vet även att jag står på tur. Vi pratades vid för bara ett par dagar sedan då han behövde mer information om hur det egentligen gick till när Aschberg stövlade in på min salong i släptåg med den vedervärdiga psykopata bedragarafghanen FK17. Bechir hade kontaktat Aschberg som givetvis ljög friskt när han bara ville veta sanningen om vad som hände. Vi har som de flesta säkert redan känner till hittat kopplingar mellan Facebook, hatnätverket #jagärhär och inte minst Expo - där Aschberg ju är en av ledarfigurerna - och Bechir skulle snart göra ett nytt stort avslöjande. För detta blev vår älskade sanningssägarbroder nu alltså mördad, men mordet på honom kommer givetvis aldrig utredas som ett sådant eftersom de som ligger bakom har kopplingar ända upp till regeringen och till och med bortanför Sveriges gränser, det kommer avskrivas som ”naturliga” orsaker!

Jag skulle alldeles nyss logga in på mina tre kvarvarande konton på den Expostyrda åsiktsregistreringsplattformen Facebook och upptäcker till min fasa att SAMTLIGA mina kvarvarande tre konton under natten har raderats där...!! Jag hade MASSOR med bevis på dem, inte minst messengerkonversationer mellan mig och Bechir, samt flera andra Sverigevänliga demokratikämpar, så nu VET jag alltså utan några som helst tvivel att min älskade älskade vän blev mördad och jag är övertygad om att de kommer mörda mig med men få det att se ut som en ”olyckshändelse”...!!!

Vi vet alldeles för mycket om vad som pågår bakom de politiskt korrekta fasaderna i det här landet. De har inte råd att låta oss leva för att berätta sanningen...!

Vila i oändlig frid värme och kärlek, min modige demokratikrigarbroder!! Du fattas mig... 💔💔💔💔💔💔💔

Sprid Bechirs ord vitt och brett!!! De kan döda oss, de kan aldrig döda sanningen!!! 👊❤🇸🇪”

Om det hon säger verkligen stämmer, att kontona stängdes under natten är det Beviset som behövs för att övertyga de tvivlande att större krafter ligger bakom mordet.

Jag har svårt att smälta detta.
Det gör ONT att denna sanningskrigare bragts om livet.

Bechir kommer bli martyren som får Rosenbad att brinna!
Han kommer ALDRIG glömmas.
Senast redigerad av fluffypuffy 2017-12-15 kl. 22:03.
Citera
2017-12-15, 21:51
Medlem
VinskaBinnens avatar
Tror ni Robert och Lotta Aschberg kommer tas in på polisförhör? Väldigt besvärligt bevisläge som G.W skulle ha sagt. Men om de hittar spår efter gift eller annat så bör ju familjen Aschberg vara huvudmisstänka för detta mord?
Citera
2017-12-15, 21:53
Medlem
HipToBeSquares avatar
Kan någon förklara varför hans Facebook-profil är borttagen? Han kan knappast ha gjort det själv eftersom han är död och jag förstår inte varför hans närmaste skulle ha gjort det. Hans Facebook-sida innehåller knappast något HMF om man inte inkluderar kritik mot Robert Aschberg i den lagen.

Man borde söka upp Facebook för en förklaring.
Citera
2017-12-15, 22:01
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinskaBinnen
Tror ni Robert och Lotta Aschberg kommer tas in på polisförhör? Väldigt besvärligt bevisläge som G.W skulle ha sagt. Men om de hittar spår efter gift eller annat så bör ju familjen Aschberg vara huvudmisstänka för detta mord?

Mycket svårt och det kommer aldrig leda till det. Robert Aschberg kommer bli ungerfär som Mikhail Khodorkovsky som misstänkts för att beordrat mordet på Vladimir Petukhov, fd. borgmästare i Nefteyugansk. Detta är något som kommer hänga över Robert Aschberg för all framtid nu men jag tror knappast han bryr sig själv.

Folk bör tänka en andra gång att göra affärer med Aschberg pga risken att bli dödad, även för rena småsaker. Bechir Rabanis inlägg var egentligen en ren skitsak, speciellt när han kopierat Aschbergs egna "journalistteknik".
Citera
2017-12-15, 22:06
Medlem
VinskaBinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Mycket svårt och det kommer aldrig leda till det. Robert Aschberg kommer bli ungerfär som Mikhail Khodorkovsky som misstänkts för att beordrat mordet på Vladimir Petukhov, fd. borgmästare i Nefteyugansk. Detta är något som kommer hänga över Robert Aschberg för all framtid nu men jag tror knappast han bryr sig själv.

Folk bör tänka en andra gång att göra affärer med Aschberg pga risken att bli dödad, även för rena småsaker. Bechir Rabanis inlägg var egentligen en ren skitsak, speciellt när han kopierat Aschbergs egna "journalistteknik".

Om han inte fann bevis för att familjen Aschberg är djupt insyltad i internationell organhandel. Det känns som något en jude kan mörda för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in