2017-12-15, 22:18
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Mycket svårt och det kommer aldrig leda till det. Robert Aschberg kommer bli ungerfär som Mikhail Khodorkovsky som misstänkts för att beordrat mordet på Vladimir Petukhov, fd. borgmästare i Nefteyugansk. Detta är något som kommer hänga över Robert Aschberg för all framtid nu men jag tror knappast han bryr sig själv.

Folk bör tänka en andra gång att göra affärer med Aschberg pga risken att bli dödad, även för rena småsaker. Bechir Rabanis inlägg var egentligen en ren skitsak, speciellt när han kopierat Aschbergs egna "journalistteknik".

Dom snubblar i sina egna fotspår om och om och om igen.
Vi ser det hela tiden.
De Använder tekniker som säkert funkade bra på 90-talet, skillnaden är att fler och fler människor idag är betydligt mer medvetna.
Se bara på MSM, ta Aftonbladet som exempel, deras trovärdighet har sjunkit som en sten och är i klass med se-och-hör idag.
Men likförbannat så kommer ”Robban” fortsätta skriva krönikor i Aftonbladet, vilket drar dem än djupare i träsket av otrovärdighet hos folket.
Naturligtvis borde Aftonbladet avsluta allt samarbete med Aschberg efter detta, om de hoppas på någon form av framtid, men det kommer de inte göra.
De lever på forna dagar och fungerande retorik, och tror att det kommer hålla vatten.
Naturligtvis gör det inte det.
För varje dag som går inser fler och fler vilka som egentligen är de s.k. ”Fake news”

Detta är stormen.

Och Robert gjorde precis Bechir till Martyr.
Grattis till den snubblingen.

Aschbergs framtida affärer funkar nog ihop med redan invigda, men vanligt folk och svenska företagare kommer nog fundera både tre och sju gånger innan de inleder ett samarbete med denna mannen.
Citera
2017-12-15, 22:28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinskaBinnen
Därför att de är judar?

Det har stirrat mig i ansiktet i åratal och jag har inte sett det. Tack ska du ha!

Citat:
Ursprungligen postat av vitklockan
Kom ni ihåg gisslandramat 1972 i München? Där palestinier sköt ihjäl judar på olympiska spelen?

Mossad åkte sedan till Europa och avrättade allihop:

https://en.wikipedia.org/wiki/Munich_massacre#Israeli_response

Golda Meir and the Israeli Defense Committee secretly authorized the Mossad to track down and kill those allegedly responsible for the Munich massacre. The accusation that this was motivated by a desire for vengeance was disputed by Zvi Zamir, who described the mission as "putting an end to the type of terror that was perpetrated" (in Europe). To this end the Mossad set up a number of special teams to locate and kill these fedayeen, aided by the agency's stations in Europe. On 21 July 1973, in the so-called Lillehammer affair, a team of Mossad agents mistakenly killed Ahmed Bouchiki, a Moroccan man unrelated to the Munich attack, in Lillehammer, Norway.

Intressant att det aldrig diskuterats. Så fort Münchendramat kommer upp i samtal i umgänget ska jag lägga ut en krok - "undrar vad som hände med de sedan"?

Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
”Nu vet jag med 100 % säkerhet att vår älskade vän och sanningskrigare Bechir Rabani blev mördad - och jag vet även att jag står på tur. Vi pratades vid för bara ett par dagar sedan då han behövde mer information om hur det egentligen gick till när Aschberg stövlade in på min salong i släptåg med den vedervärdiga psykopata bedragarafghanen FK17. Bechir hade kontaktat Aschberg som givetvis ljög friskt när han bara ville veta sanningen om vad som hände. Vi har som de flesta säkert redan känner till hittat kopplingar mellan Facebook, hatnätverket #jagärhär och inte minst Expo - där Aschberg ju är en av ledarfigurerna - och Bechir skulle snart göra ett nytt stort avslöjande. För detta blev vår älskade sanningssägarbroder nu alltså mördad, men mordet på honom kommer givetvis aldrig utredas som ett sådant eftersom de som ligger bakom har kopplingar ända upp till regeringen och till och med bortanför Sveriges gränser, det kommer avskrivas som ”naturliga” orsaker!

Jag skulle alldeles nyss logga in på mina tre kvarvarande konton på den Expostyrda åsiktsregistreringsplattformen Facebook och upptäcker till min fasa att SAMTLIGA mina kvarvarande tre konton under natten har raderats där...!! Jag hade MASSOR med bevis på dem, inte minst messengerkonversationer mellan mig och Bechir, samt flera andra Sverigevänliga demokratikämpar, så nu VET jag alltså utan några som helst tvivel att min älskade älskade vän blev mördad och jag är övertygad om att de kommer mörda mig med men få det att se ut som en ”olyckshändelse”...!!!

Vi vet alldeles för mycket om vad som pågår bakom de politiskt korrekta fasaderna i det här landet. De har inte råd att låta oss leva för att berätta sanningen...!

Vila i oändlig frid värme och kärlek, min modige demokratikrigarbroder!! Du fattas mig... 💔💔💔💔💔💔💔

Sprid Bechirs ord vitt och brett!!! De kan döda oss, de kan aldrig döda sanningen!!! 👊❤🇸🇪”

Om det hon säger verkligen stämmer, att kontona stängdes under natten är det Beviset som behövs för att övertyga de tvivlande att större krafter ligger bakom mordet.

Jag har svårt att smälta detta.
Det gör ONT att denna sanningskrigare bragts om livet.

Bechir kommer bli martyren som får Rosenbad att brinna!
Han kommer ALDRIG glömmas.

Håller med dig. Om det stämmer så talar det för att han blev mördad.

Citat:
Om han inte fann bevis för att familjen Aschberg är djupt insyltad i internationell organhandel. Det känns som något en jude kan mörda för.

Det eller pedofili.
Citera
2017-12-15, 22:29
Medlem
Invandrargrabbs avatar
Citat:
”Nu vet jag med 100 % säkerhet att vår älskade vän och sanningskrigare Bechir Rabani blev mördad - och jag vet även att jag står på tur. Vi pratades vid för bara ett par dagar sedan då han behövde mer information om hur det egentligen gick till när Aschberg stövlade in på min salong i släptåg med den vedervärdiga psykopata bedragarafghanen FK17. Bechir hade kontaktat Aschberg som givetvis ljög friskt när han bara ville veta sanningen om vad som hände. Vi har som de flesta säkert redan känner till hittat kopplingar mellan Facebook, hatnätverket #jagärhär och inte minst Expo - där Aschberg ju är en av ledarfigurerna - och Bechir skulle snart göra ett nytt stort avslöjande. För detta blev vår älskade sanningssägarbroder nu alltså mördad, men mordet på honom kommer givetvis aldrig utredas som ett sådant eftersom de som ligger bakom har kopplingar ända upp till regeringen och till och med bortanför Sveriges gränser, det kommer avskrivas som ”naturliga” orsaker!

Jag skulle alldeles nyss logga in på mina tre kvarvarande konton på den Expostyrda åsiktsregistreringsplattformen Facebook och upptäcker till min fasa att SAMTLIGA mina kvarvarande tre konton under natten har raderats där...!! Jag hade MASSOR med bevis på dem, inte minst messengerkonversationer mellan mig och Bechir, samt flera andra Sverigevänliga demokratikämpar, så nu VET jag alltså utan några som helst tvivel att min älskade älskade vän blev mördad och jag är övertygad om att de kommer mörda mig med men få det att se ut som en ”olyckshändelse”...!!!

Vi vet alldeles för mycket om vad som pågår bakom de politiskt korrekta fasaderna i det här landet. De har inte råd att låta oss leva för att berätta sanningen...!

Vila i oändlig frid värme och kärlek, min modige demokratikrigarbroder!! Du fattas mig... 💔💔💔💔💔💔💔

Sprid Bechirs ord vitt och brett!!! De kan döda oss, de kan aldrig döda sanningen!!! 👊❤🇸🇪”

Om det hon säger verkligen stämmer, att kontona stängdes under natten är det Beviset som behövs för att övertyga de tvivlande att större krafter ligger bakom mordet.

Jag har svårt att smälta detta.
Det gör ONT att denna sanningskrigare bragts om livet.

Bechir kommer bli martyren som får Rosenbad att brinna!
Han kommer ALDRIG glömmas.
Tre Facebook-konton har försvunnit och du tror det kan övertyga tvivlare inte bara om att denna, för den stora allmänheten helt okända människan, blev mördad utan också om att "större krafter" ligger bakom?

Ledsen. Jag är inte övertygad.
Citera
2017-12-15, 22:36
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invandrargrabb
Tre Facebook-konton har försvunnit och du tror det kan övertyga tvivlare inte bara om att denna, för den stora allmänheten helt okända människan, blev mördad utan också om att "större krafter" ligger bakom?

Ledsen. Jag är inte övertygad.

Det handlar inte om att övertyga Dig.

Snöbollseffekten är oundviklig här.
Jag behöver inte ens påtala dessa obekväma sammanträffanden gällande nedstängda konton som sammanfaller med Bechirs död för att folk ska öppna ögonen och förstå, det gör de som ligger bakom detta så bra själva i det här fallet. De ha redan grävt sin egen grav.
Citera
2017-12-15, 22:37
Medlem
Drozds avatar
Jag ger inte mycket för Aschberg, men att han skulle ha mördat Rabani - kom igen! Inte en chans i världen att det arslet skulle ha modet att göra något sådant, han skulle på sin höjd ha smutskastat Bechir i media...
Citera
2017-12-15, 22:46
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Det handlar inte om att övertyga Dig.

Snöbollseffekten är oundviklig här.
Jag behöver inte ens påtala dessa obekväma sammanträffanden gällande nedstängda konton som sammanfaller med Bechirs död för att folk ska öppna ögonen och förstå, det gör de som ligger bakom detta så bra själva i det här fallet. De ha redan grävt sin egen grav.

Tveksamt, majoriteten lär inte ens veta vem personen i fråga är.
Det är enkelt att hoppa på konspirationståget i fall som dessa, men låt det komma fram lite mer
information om fallet.

Citat:
Är det någon som kan verifiera Bechir Rabani levnadsvanor när det gäller kost, motion och droger. 33 år och hjärtinfarkt låter osannolikt om man inte lever ett mycket osunt liv.

Rökte han, drack han mycket, åt han fet mat (ser inte så fet ut på bilderna), motionerade han?

Ett dolt hjärtfel kan döda vem som helst, det sker ju även på människor som lever sunt.
Senast redigerad av Neroxx 2017-12-15 kl. 22:48.
Citera
2017-12-15, 22:47
Medlem
HipToBeSquares avatar
Är det någon som kan verifiera Bechir Rabani levnadsvanor när det gäller kost, motion och droger. 33 år och hjärtinfarkt låter osannolikt om man inte lever ett mycket osunt liv.

Rökte han, drack han mycket, åt han fet mat (ser inte så fet ut på bilderna), motionerade han?
Citera
2017-12-15, 22:52
Medlem
Fascistoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Jag ger inte mycket för Aschberg, men att han skulle ha mördat Rabani - kom igen! Inte en chans i världen att det arslet skulle ha modet att göra något sådant, han skulle på sin höjd ha smutskastat Bechir i media...
Anstifta ett mord däremot är judegubben kapabel till, ättling till "Den röde bankiren" och allt. Klassisk chutzpah.
Senast redigerad av Fascistoid 2017-12-15 kl. 22:55.
Citera
2017-12-15, 22:52
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Tveksamt, majoriteten lär inte ens veta vem personen i fråga är.
Det är enkelt att hoppa på konspirationståget i fall som dessa, men låt det komma fram lite mer information om fallet.

Nån tjej han har intervjuat i samband med att Aschberg kommit på besök (själva anledningen till hembesöket) är övertygad om att hon också kommer att dö snart.

Finns cachade kopior och skärmdumpar finns ifall originalet skulle försvinna.

https://vk.com/wall370320813_2891

Skvallertråd om Westerberg här.
(FB) Skvaller om Åsa Westerberg
Citera
2017-12-15, 22:53
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd

Aschberg har stått oemotsagd i 30 år.
Ett domderande svin som aldrig någonsin deltagit i en verklig debatt.
His way or the highway.

Ett karaktärsmord på en regular Joe är svårt när personen i fråga utmanade ”herren” Robert till en verklig debatt, något ”Robban” aldrig gjort i hela sitt liv.
Och hur skulle Robert kunna smutskasta Bechir i media tänker du?
Killen har ett fläckfritt förflutet och stod endast upp mot den skit som vi alla ser och upplever.

Han var dessutom invandrare.
Blir svårt att köra nazi-kortet då.
Citera
2017-12-15, 22:54
Medlem
Citat:
Tror ni Robert och Lotta Aschberg kommer tas in på polisförhör? Väldigt besvärligt bevisläge som G.W skulle ha sagt. Men om de hittar spår efter gift eller annat så bör ju familjen Aschberg vara huvudmisstänka för detta mord?

tror du på riktigt att Aschberg själv utfört det eventuella mordet? Självklart är det ett beställningsjobb isåfall.
Citera
2017-12-15, 22:56
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:

Jag har träffat Bechir.
Vän till en vän.
Han levde sunt. Tränade. Tog absolut inga droger och var i allmänhet en mycket positiv människa.
Det är min uppfattning av den kvällen jag träffade honom.

Den som säger något annat ljuger.
Senast redigerad av fluffypuffy 2017-12-15 kl. 22:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in