2017-12-15, 20:00
Medlem
Mia-Rovys avatar
Jag gillar Robert Aschberg. Och inte ens chans i helvetet att han skulle lägga sådan möda på en okänd random filur som denna.

Men konspirationsteorier är ju alltid spännande.

Så Googla på "Solvallakungen". Mannen hittades död, ett skott i tinningen. Några månader efter att Robert krävt tillbaka pengar från ett bedrägeri han utsatte Robert för. Om jag uppfattar det rätt.
https://www.expressen.se/nyheter/solvallakungen-hittad-dod/

Å andra sidan hade Solvallakungen med all rätta väldigt många fiender efter hans miljinbedrägerier
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-12-15 kl. 20:03.
Citera
2017-12-15, 20:00
Medlem
Mord.

Aschberg och hans vänsteranhängare har den här kapaciteten.
Citera
2017-12-15, 20:02
Medlem
Gaffelpärms avatar
Journalisten Cats Falck ”dog” när hon var påväg att avslöja en jätte grej så jag förstå att misstankar finns ang Benchir. OM han nu hade en jätte grej pågång så borde han väl ha lämnat spår eftersig??
Citera
2017-12-15, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Jag gillar Robert Aschberg. Inte ens chans i helvetet att han skulle lägga sådan möda på en okänd filur som denna.

Så Googla på "Solvallakungen". Mannen hittades död, ett skott i tinningen. Några månader efter att Robert krävt tillbaka pengar från ett bedrägeri han utsatte Robert för.

Den där äckliga juden Aschberg har så mycket pengar att han kan leja mördare och betala för en förfalskad dödsattest (Rabbani).
Citera
2017-12-15, 20:05
Medlem
Panzerkeils avatar
En invandrare som får blonda, blåögda svenskor att prata ut om hur massinvandringen drabbat dem i form av brutala våldtäkter.

Tror att han var för farlig för etablissemangets agenda, och därför helt enkelt fick plockas bort.
Citera
2017-12-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerkeil
En invandrare som får blonda, blåögda svenskor att prata ut om hur massinvandringen drabbat dem i form av brutala våldtäkter.

Tror att han var för farlig för etablissemangets agenda, och därför helt enkelt fick plockas bort.

Vi har inga säkra källor på att araben är död så du kan stoppa upp dina sjuka teorier.
Citera
2017-12-15, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsociety
Efter lite googlande var han NMR och samtidigt invandrare, hur gick det ihop?

Tja.. Det är mycket som går ihop för de som har för stark tilltro regimens media...
Citera
2017-12-15, 20:19
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Vi har inga säkra källor på att araben är död så du kan stoppa upp dina sjuka teorier.

Men hans organisation Megafonerna har ju bekräftat det.
Citera
2017-12-15, 20:19
Medlem
Leviathan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Bechir Rabani blev mördad av Mossad-agenter (Säpo) med medel som orsakar hjärtinfarkt. Samtidigt har man säkerligen injicerat preparat som kanske anabola eller andra droger i hans kropp för att smutskasta honom efter hans död så folk inte tar Bechir Rabani på allvar.

Bechri Rabani var fullt frisk och ser inte alls ut att ha gått på några droger. Knappast anabola heller. Så stor var han inte.

Jag utgår från att en obduktion kommer genomföras nu när den avlidne var så pass ung.

Det har pratats om hjärtinfarkt, men en "riktig" sådan sker av stoppat blodflöde till hjärtat när hjärtats blodkärl är förträngda vilket är en långvarig inflammatorisk process i kärlen som orsakat av tex åldersförkalkningar, rökning, dålig kost etc. alltså inte så troligt i detta fallet.

Skulle hjärtstilleståndet orsakats av ett gift, som rubbar de elektriska impulserna i hjärtats muskelfibrer och stör funktioner så hjärtat inte längre kan kontrahera och pumpa blod, borde detta upptäckas relativt enkelt vid en obduktion genom avsaknad av plack och förträngningar i kranskärlen.

Är dödsorsaken naturlig, så är min gissning att det rör sig om en medfödd aneurysm någonstans i aortan. Ovanligt, men det händer personer även i ung ålder.
Citera
2017-12-15, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Jag gillar Robert Aschberg. Och inte ens chans i helvetet att han skulle lägga sådan möda på en okänd random filur som denna.

Så Googla på "Solvallakungen". Mannen hittades död, ett skott i tinningen. Några månader efter att Robert krävt tillbaka pengar från ett bedrägeri han utsatte Robert för. Om jag uppfattar det rätt.
https://www.expressen.se/nyheter/solvallakungen-hittad-dod/

Å andra sidan hade Solvallakungen med all rätta väldigt många fiender efter hans miljinbedrägerier

Underskatta inte Aschberg. Han kan tänka strategiskt även om han inte är lika skärpt som förr.

Att folk dör på löpande band som har någon form av konflikt med Aschberg ska inte viftas bort.

Har man dessutom retat upp fru Aschberg. Alla vet ju vad en kvinna är kapabel till att göra om du gör en kvinna riktigt arg.

Ni behöver inte sätta foliehatten på mig. I det här caset så sätter jag på den frivilligt.
Senast redigerad av helofin 2017-12-15 kl. 20:24.
Citera
2017-12-15, 20:22
Medlem
Tycker det är konstigt att en man i så pass ung ålder dör av hjärtinfarkt.
Finns kanske att han har hållit på med droger och/eller anabola för då ökar chanserna för hjärtinfarkt men har inte framkommit att han har gjort det.

Tror att det ligger något annat bakom än den här så kallade hjärtinfarkten, sen är frågan vem eller vad som ligger bakom det.
Citera
2017-12-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Tycker det är konstigt att en man i så pass ung ålder dör av hjärtinfarkt.
Finns kanske att han har hållit på med droger och/eller anabola för då ökar chanserna för hjärtinfarkt men har inte framkommit att han har gjort det.

Tror att det ligger något annat bakom än den här så kallade hjärtinfarkten, sen är frågan vem eller vad som ligger bakom det.

Anabola blir oftast ett problem först när du passerar 40-50 års gränsen. Då kommer räkningen.

Den teorin tror jag inte på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in