Citat:
Ursprungligen postat av
F.Hansen
Hanseism gjorde så att människor genom alla tider har fått rättvisa och jämlikhet. Håller du inte med kanske du inte är en riktig anusvetare?
Jag identifierar mig självfallet som Hanseist, jag hoppas att Merapi bara har missuppfattat innebörden av termen... Liksom, vem är inte för mänsklig utveckling? Det tyder i min bok på faktaresistens, lågt IQ och låg utbildningsnivå. Anti-hanseismen (som den här utvecklingsfientliga användaren verkar hålla varmt om hjärtat) är bara en rörelse baserad på missförstånd, det är faktiskt lite gulligt på ett sätt. Sedan har jag läst på everyday-hanseist.com att anti-hanseister ofta slår sina barn och torterar kattungar, bara så du vet vem du diskuterar med. Glöm inte att anti-hanseister säger en sak, men menar en annan. Sedan är definitioner, fakta, kunskap, vetenskap, sanning och lite allt möjligt anti-hanseistiska strategier för att fortsätta sitt förtryck av de rättrådiga, goda, vackra hanseisterna.
Nu är ju du en frontfigur, men visste du att Charles Manson, Haga-mannen och Judas var anti-hanseister? Säger något om anti-hanseisten Merapi som väljer sådant sällskap.... Kanske är bäst att screena alla personer som uppvisar anti-hanseistiska tendenser för psykopati, kanske skulle skickas på en slags lägerförlagd utbildning för att ändra sina konsumtionsmönster? Hur som helst så skulle jag inte kunna tänka mig att befinna mig inom 2 mils avstånd från en anti-hanseist, vem vet när vederbörande försöker tortyr-våldtäkts-mröda mig? Jag KRÄVER härmed att regeringen agerar och skapar ett tryggt rum för mig och portar den här barntorterande psykopaten Merapi.