Citat:
Ursprungligen postat av
Tommelilla
Är Soran intresserad av ymnigt alkoholintag eller intag av substanser som påverkar sinnesuppfattningen?
Jag tror att han är en ensam människa vad jag läst i hans egna uttalanden i intervjuer. Han verkar dock vara tajt med Betnér men hur är det med det nu? Kommer de att fortsätta att vara vänner?
Kommer de att åka på turné och försöka vara roliga? Kan de ens vara roliga längre? De var inte särskilt roliga i mitt tycke tidigare men uppenbarligen så hade de en publik. Men vad tycker den nu? Kommer den publiken att vilja köpa biljetter för att höra dem igen?
Muslimske våldtäktsmannen Soran har hakat i Betnér för att han anser att det är som Youtube att man drar in mer publik om man är två. Våldtäktsmannen och muslimen Öss kör ju också samma sak.
Muslimerna är ju inte roliga det är därför de behöver en svensk med dem, som kan lära dem vad de inte ska säga annars blir det som Soran och Parlamentet där han säger "hora" hela tiden för hans intellekt räcker inte till. Man är inte svensk om man beter sig som en muslim. Det fattar väl även du Soran Ismael eller är det Ismail fast när man kommer till Sverige så får skaffar man sig ett artistnamn, ett annat namn för man är muslim och är kriminell.