2017-11-02, 14:50
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Den fick i alla fall en timmes (gratis) marknadsföring i Morgonpasset för ett par tre veckor sedan - Public service gjorde denne man rik...

Kolla bokslutet för 2015 på allabolag.se.

Omsätter knappa 7 miljoner och en vinstmarginal på nästan 60 (!) %.

Ofattbart lönsamt!

Soran Ismail är stenrik redan innan han fyllt 30 år.
Citera
2017-11-02, 14:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Kolla bokslutet för 2015 på allabolag.se.

Omsätter knappa 7 miljoner och en vinstmarginal på nästan 60 (!) %.

Ofattbart lönsamt!

Soran Ismail är stenrik redan innan han fyllt 30 år.
Ja, och därför borde denna saga ta ett slut här. Han kan plugga, som han så gärna vill, bli jurist och jobba med människorättsfrågor. Dags att SR/SVT sprider gracerna över lite fler personer - det är fan perverst det här...
Citera
2017-11-02, 14:59
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, och därför borde denna saga ta ett slut här. Han kan plugga, som han så gärna vill, bli jurist och jobba med människorättsfrågor. Dags att SR/SVT sprider gracerna över lite fler personer - det är fan perverst det här...

Har inte hängt med i alla turen kring blatten.

1) Utreds han för två våldtäkter? Alltså, utreder polisen huruvida det finns någon substans i dessa anmälningar?

2) Kan det verkligen stämma att han som den stora kändis han är skickat penisbilder samt kallat tjejer för "hora" till någon han haft kontakt med via Tinder?

Det sista låter nästan lite för osannolikt. Att han skulle vara med på Tinder med bild och göra dessa grova övertramp. Eller har han drabbats att svårartad hybris efter alla stora framgångar?
Citera
2017-11-02, 15:07
Medlem
Silltunnas avatar
Någon som kallar sig Christer Fryklund fäller en helfestlig kommentar på Sorans Twitter här:

https://mobile.twitter.com/fryklu1/status/924863845952303104

Citera
2017-11-02, 15:08
Medlem
Vad kan Soran tänkas syssla med efter att karriären förstörts? Gick han samhäll i gymnasiet? Lutar det åt ett kneg eller utbildning? "Före detta kändiskurd, numera vägarbetare".
Citera
2017-11-02, 16:02
Bannlyst
Jag tjatar vidare om detta, men tycker inte det framkommer något skvaller om hans förhållande till alkohol och droger, borde inte detta vara högintressanta och kunna skvallra om hans karaktär?

Angående våldtäktskurden förhållande till alkohol, är det enda jag kan hitta en gammal tweet.

https://mobile.twitter.com/soranisma...50926804537344

FyFAN vad full jag blev igår. Och allt var @JohanForsberg 's fel. Hoppas jag nyktrar till innan jag ska in i buren runt 15-tiden #Mh13

@LinusBylund jag har precis kräkts på flygplatsen. Lyllos kan du va själv

Är denna tweet ett skämt, eller är detta ”typiskt” våldtäktskurden?

Om detta stämmer så är det anmärkningsvärt beteende, supa sig så full dagen innan åtagande att man måste hulka på en flygplats, är detta tecken på en människa med kontroll, eller någon det är påväg ut för?

Följdfråga på detta, har våldtäktskurden någon favoritrestaurang på Södermalm? Något hak han brukar hänga på där?
Citera
2017-11-02, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Jag tjatar vidare om detta, men tycker inte det framkommer något skvaller om hans förhållande till alkohol och droger, borde inte detta vara högintressanta och kunna skvallra om hans karaktär?

Angående våldtäktskurden förhållande till alkohol, är det enda jag kan hitta en gammal tweet.

https://mobile.twitter.com/soranisma...50926804537344

FyFAN vad full jag blev igår. Och allt var @JohanForsberg 's fel. Hoppas jag nyktrar till innan jag ska in i buren runt 15-tiden #Mh13

@LinusBylund jag har precis kräkts på flygplatsen. Lyllos kan du va själv

Är denna tweet ett skämt, eller är detta ”typiskt” våldtäktskurden?

Om detta stämmer så är det anmärkningsvärt beteende, supa sig så full dagen innan åtagande att man måste hulka på en flygplats, är detta tecken på en människa med kontroll, eller någon det är påväg ut för?

Följdfråga på detta, har våldtäktskurden någon favoritrestaurang på Södermalm? Något hak han brukar hänga på där?
Anmärkningsvärt beteende? Visst Soran må kanske vara en våldtäktsman det får framtiden utvisa. Men att lägga någon större vikt i att någon festade lite fört hårt kvällen innan man hade ett åtagande 15.00 dagen efter, det kan nog tillskrivas de flesta som varit unga och festar. Inte precis så att han skulle ut och köra taxi, han skulle sitta i en glasbur och prata i radio.
Citera
2017-11-02, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Anmärkningsvärt beteende? Visst Soran må kanske vara en våldtäktsman det får framtiden utvisa. Men att lägga någon större vikt i att någon festade lite fört hårt kvällen innan man hade ett åtagande 15.00 dagen efter, det kan nog tillskrivas de flesta som varit unga och festar. Inte precis så att han skulle ut och köra taxi, han skulle sitta i en glasbur och prata i radio.

Därav min följdfråga, är detta ett typiskt beteende för våldtäktskurden, jag lägger ingen värdering i att en ung man i sina bästa våldätktsår tar en karatefylla då och då, men är det ett återkommande fenomen?
Citera
2017-11-02, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Vad kan Soran tänkas syssla med efter att karriären förstörts? Gick han samhäll i gymnasiet? Lutar det åt ett kneg eller utbildning? "Före detta kändiskurd, numera vägarbetare".

Han behöver aldrig mer jobba med den förmögenheten om han bosätter sig i ett billigt land, typ Kurdistan. Hoppas vi slipper se honom igen.
Citera
2017-11-02, 22:19
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom

Han verkar generellt ha levt ett rätt Virtanen-inspirerat liv. Vet inte om det kan bero på de kurdiska generna också, men han ser ju väldigt sliten ut redan för att vara så ung. Nyplöjd åker i pannan osv.
Citera
2017-11-03, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Därav min följdfråga, är detta ett typiskt beteende för våldtäktskurden, jag lägger ingen värdering i att en ung man i sina bästa våldätktsår tar en karatefylla då och då, men är det ett återkommande fenomen?
Vad har detta med våldtäkt att göra? Det är helt irrelevant.
Citera
2017-11-03, 04:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gotwin
Vad har detta med våldtäkt att göra? Det är helt irrelevant.

Han är anklagad för två våldtäkter, därför är skvaller om hans alkoholvanor extremt intressant, kalla det 2 stegs raket om du vill, då det ofta fungerar som en trigger, då tråden som tar upp anklagelserna legat högst upp under ”aktuella ämnen” med över 6 miljoner visningar, så är det relevant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in