2014-12-11, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av InteRaffa123
Insläppt på SR igen.

http://www.svd.se/kultur/sveriges-radio-andrar-sig-om-soran-ismail_4178407.svd

Ja vad ska man säga om det? Roligaste skämtet han dragit?

Haha, Soran och SR upphör inte att förvåna. Nej nej, klart att Soran inte är partisk, absolut inte. Nog för att SR kan säga att faktiskt plockade bort Soran under valrörelsen och att ett extra val är något annat. Men... nej jag tycker att det rimmar illa med just opartiskhet att ha en sådan politiskt profilerad person med i sina program när partier och väljare förbereder sig för ett nytt val.
Citera
2014-12-11, 19:36
Medlem
Vedklyvens avatar
Public Service, SR o SVT, bedriver illa kamuflerad propaganda mot SD. Exempelvis SR som släpper in Soran och SVT med TV-serien Blå Ögon som ger en nidbild av SD.
Citera
2014-12-16, 20:07
Medlem
småsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Jag såg honom vid Vintertullstorget för drygt en månad sedan och då hoppade han in i en Audi q7. Jag skulle bli förvånad om han kör något annat i dag.
Oj det är ju endå ett respektabelt åk, ovanligt smakfullt för att vara soran.
Tack för svar Osgut
Citera
2015-01-14, 23:50
Medlem
Har jag förstått det rätt att:
Soran och hans flickvän har försökt att bli med barn under en längre tid, flickvännen blir äntligen gravid och allt är frid och fröjd, efter x antal månader bestämmer sig Soran att han inte vill ha barnet och ger flickvännen ett ultimatum - barnet eller mig.

Fickvännen, som nu är i vecka 15-20 vill inte göra abort, Soran lämnar flickvännen, kort därefter åker han på turne med Betner och pratar om bland annat…feminism.
Är det bara jag som tycker att detta är skevt?
Citera
2015-01-25, 17:39
Medlem
anonymnoss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=G4MCwoXLyWI
Citera
2015-01-30, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Har jag förstått det rätt att:
Soran och hans flickvän har försökt att bli med barn under en längre tid, flickvännen blir äntligen gravid och allt är frid och fröjd, efter x antal månader bestämmer sig Soran att han inte vill ha barnet och ger flickvännen ett ultimatum - barnet eller mig.

Fickvännen, som nu är i vecka 15-20 vill inte göra abort, Soran lämnar flickvännen, kort därefter åker han på turne med Betner och pratar om bland annat…feminism.
Är det bara jag som tycker att detta är skevt?

Det var väl ett tag sen barnet föddes nu väl?

Och ja, det är skevt. Han har aldrig nämnt sitt barn i sin podcast heller. Tror inte han har mycket kontakt med henne överhuvudtaget.
Citera
2015-02-12, 08:30
Medlem
kjellbirgittapeters avatar
Varför pratar han aldrig om sin dotter i media? Det enda jag läst är artikeln han skrev om henne och hatbrevet innan hon föddes. Har honom på snapchat och han har aldrig lagt ut bilder på henne eller indikerat att han är med henne, utan han är på fester, hänger med vänner, leker med sin katt osv. Inte heller på instagram har han lagt ut någon bild (vad jag har sett). Kan ju förstå om han inte vill lägga ut bilder på henne men han skulle ju iallafall kunna nämna henne, tror ni att han träffar henne?
Citera
2015-03-02, 21:34
Medlem
Någon som vet om han har en ny brud än eller? För han träffar la inte mamman någonting längre? En polare snackade om att han sett honom med en ung blondin i Gbg för några veckor sen, men vettefan om man kan lita på honom...
Citera
2015-03-02, 22:30
Medlem
Cut-N-Mixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellbirgittapeter
Varför pratar han aldrig om sin dotter i media? Det enda jag läst är artikeln han skrev om henne och hatbrevet innan hon föddes. Har honom på snapchat och han har aldrig lagt ut bilder på henne eller indikerat att han är med henne, utan han är på fester, hänger med vänner, leker med sin katt osv. Inte heller på instagram har han lagt ut någon bild (vad jag har sett). Kan ju förstå om han inte vill lägga ut bilder på henne men han skulle ju iallafall kunna nämna henne, tror ni att han träffar henne?

Varför pratar Alexander Bard aldrig om sina kärleksrelationer? (Nu kanske han gör det, men han brukar vara rätt privat på den fronten). Det är väl ändå hedrande att inte vara för "transparent"?

Sen kan det ju vara mycket möjligt att han inte heller träffat henne särskilt ofta. Relationen med mamman var väl inte sådär värst bra, eller? Sen är ju bebisar helt ointressanta de första månaderna halvåret. Pappor föredrar ofta att ta hand om barnen när barnen kan ta hand om sig själva.
Citera
2015-03-03, 11:11
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellbirgittapeter

Han bryr sig inte så mycket om henne och det för att han är en otrolig idiot, inte för att "pappor föredrar ofta att ta hand om barnen när barnen kan ta hand om sig själva"

Men nu ska Soran dra till Tanzania och ta hand om andra barn, så folk tycker ju han är en underbar människa ändå

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/soran-ismail-till-tanzania-med-projektet-come-together-3070692

Citat:
Vad sägs om att ägna lite av välgörenheten riktat mot ditt eget barn? Bara en tanke.
https://twitter.com/Kapolain/status/570498628499996673
Citera
2015-03-03, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister

https://twitter.com/Kapolain/status/570498628499996673

https://twitter.com/Kapolain/status/563415648714620928

Hennes twitter kryllar av sånna här statusar.
Citera
2015-03-04, 05:29
Medlem
GSE_s avatar
Inte för att jag hade mycket till respekt över till en clown som Soran innan, men att det nu kommit fram att han förmodligen lämnat en höggravid kvinna i sticket och sen ignorerar ungen konfirmerar ju min bild av SI som en ignorant, inkompetent jävla tönt. Han ramlar la av sina höga hästar förr eller senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in