2017-12-12, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Var någon lite längre bak i tråden som sade att Soran synts till nyligen dragandes på en barnvagn. Inga bilder eller liknande som styrkte detta dock så kan lika gärna varit fake news.

Hmmm, jag kan känna att i detta extrema fall med snart 2 månaders radiotystnad måste sådant backas upp med bildbevis, allt i text måste avskrivas som trams, hur svårt är det att knäppa en bild eller filma en snutt idag?
Citera
2017-12-15, 05:05
Medlem
Inte helt omöjligt att han sågs med barnvagn. Han träffar dottern ibland och hon sitter väl i vagn. Han kan inte ligga under sängen hela dagarna och gör kanske fortfarande företagsgig.
Citera
2017-12-15, 16:28
Medlem
karlsoons avatar
Haha Soran som klagat på SD och sagt att de är både rasister och dåliga människor.

Nu när sanningen äntligen kommer fram får man väll ändå säga, VAD VAR DET JAG SA.
Ränderna går aldrig ur en sådan person.
Citera
2017-12-15, 16:39
Medlem
bonobonos avatar
Han har fortfarande inte sagt ett ord eller?
Hans namn har inte heller nämnts offentligt?
Äckligt om han kommer undan de här!
Att ligga och trycka bakom neddragna persienner ska inte funka...
Citera
2017-12-15, 18:01
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paygo
Han kan inte ligga under sängen hela dagarna och gör kanske fortfarande företagsgig.

Synnerligen tveksamt om han gör företagsgig fortfarande. Det hade läckt ut och uppmärksammats och hamnat här på Flashback ganska kvickt.

Nej, han ligger nog hemma och trycker i sin alltmer instängda och urinstinkande lägenhet fortfarande.
Citera
2017-12-15, 18:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono

Nej de enda som nämnt det är Arbetaren, Samhällsnytt och Nordfront så nej det har inte kommit ut i offentligheten ännu. Det primära avseende det borde vara hur det går med dessa tre polisanmälningar. Om de skulle varit nerlagda borde pressen skrivit om det så återstår där. Att man lägger ner en polisanmälan med att det är ord mot ord kanske folk skulle ha förståelse för. Men tre stycken från tre olika kvinnor (kanske är fler än då som anmält) gör nog att polisen och åklagare kanske vill ha lite tid extra för att se om man kan driva åtminstone ett till åtal.

Kommer undan gör han liksom inte heller likt AT "krogprofilen". Men det blir då ekonomiskt lidande enbart istället för också offentlig uthängning.
Citera
2017-12-16, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Synnerligen tveksamt om han gör företagsgig fortfarande. Det hade läckt ut och uppmärksammats och hamnat här på Flashback ganska kvickt.

Nej, han ligger nog hemma och trycker i sin alltmer instängda och urinstinkande lägenhet fortfarande.
Ja det har du nog rätt i faktiskt, om det inte är något väldigt internt som inte annonseras. Han ligger kvar på ROAs agentur fortfarande. Men det skulle inte förvåna mig om magsjukan fortfarande håller i sig. Han brukade prata i tsknas om att han någon gång tänkte utbilda sig till psykolog, men det är väl helt kört nu? Socialstyrelsen lär väl inte utfärda ett leg till någon som är dömd för nåt sånt. Och även om han inte döms ska han ju få anställning. Jag hade i alla fall inte velat gå till någon sån om jag behövt gå till någon med ett sånt förtroendeyrke.
Fast det går väl ingen ekonomisk nöd på honom än på ett tag.
Senast redigerad av Paygo 2017-12-16 kl. 08:17.
Citera
2017-12-16, 09:56
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paygo
Ja det har du nog rätt i faktiskt, om det inte är något väldigt internt som inte annonseras. Han ligger kvar på ROAs agentur fortfarande. Men det skulle inte förvåna mig om magsjukan fortfarande håller i sig. Han brukade prata i tsknas om att han någon gång tänkte utbilda sig till psykolog, men det är väl helt kört nu? Socialstyrelsen lär väl inte utfärda ett leg till någon som är dömd för nåt sånt. Och även om han inte döms ska han ju få anställning. Jag hade i alla fall inte velat gå till någon sån om jag behövt gå till någon med ett sånt förtroendeyrke.
Fast det går väl ingen ekonomisk nöd på honom än på ett tag.
Soran är inte dömd.
Citera
2017-12-16, 10:01
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Soran är inte dömd.

Joo, av Flashback
Citera
2017-12-16, 10:04
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono

Med det där skägget han har så borde han lägga ned sin karriär och joina ISIS. Kan nog ta över ledarskapet där nere.
Citera
2017-12-16, 10:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hans Instagram tycks vara borta, men det kan ju vara tillfälligt fel...

https://www.instagram.com/soranismail/?hl=sv
Citera
2017-12-16, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Soran är inte dömd.
Skrev OM han döms
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto