2017-12-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Jag har ingen aning om hur många ungar han har, men den sista ungen, den de har umgänge med, den fick han väl med sin brors fru? Går man igenom facebook är det slutsatsen man får dra.
Kan det vara därför de andra inte vill? Den yngsta är väl för liten för att förstå.

Men herregud. Vad vet ni om Andreas liv mer än rykten egentligen? Vem är ni Att döma en människa som ni inte vet något om egentligen .
Och hur många barn han har och hur många av dom han har kontakt med och hur ofta har väl inte ni med att göra
Citera
2017-12-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Är det fem ungar han har? Känns så absurt att de valt ut en av allihop som favoriseras så.

Och du utgår från att ett av barnet valts ut och favoriseras på vilka grunder? Hör du inte hur du själv låter? Du hånar en pappa utan insikt om hur hans bakgrund eller liv ser ut. Rannsaka dig själv istället
Citera
2017-12-06, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugsvampsisglass
Det är läskigt, jag har B på Facebook och det var valp in och hund ut. Så fort valpen kom in blev Messi ointressant. Två hundar har aldrig fungerat för B, jag tror inte det kommer fungera nu heller.

OT:

Jsg var aktiv i tråden för många år sedan, men tänkte starta på nytt nu när jag faktiskt är myndig på riktigt. Undrar var Sinfon, kardinal, hyper, etc är och hur insatta de är i B idag.

Jasså. Annars är vad jag förstått väldigt viktig för berny. Och Loke är väl många månader nu. Det verkar ju funka. Ni har alltid hoppat på henne när det gäller hennes hundar. Sen att milo släpades runt under hemlöshet är hemskt men numera har hon ju ett bättre liv om än inte helt rosenskimrande . Men hon verkar ju kämpa rätt hårt och klara det rätt bra
Citera
2017-12-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det där är bland det mest avslöjande sjuka Bönan har skrivit, fy fan.
Hon älskar det där barnet lika mycket som hon älskar alla katter och hundar hon har övergett och i framtiden kommer att överge.

Nu kan du ju förklara. Det är väl fint att berny älskar sin mans dotter . Eller är det fel? Jag tror berny fått kämpa för att vänja sig vid att vara bonusmamma och hur kan du säga fy fan att hon älskar bonusbarnet? Hur fan tänker du egentligen?
Citera
2017-12-06, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av presidentprutt
Men herregud. Vad vet ni om Andreas liv mer än rykten egentligen? Vem är ni Att döma en människa som ni inte vet något om egentligen .
Och hur många barn han har och hur många av dom han har kontakt med och hur ofta har väl inte ni med att göra

Det är vad jag lyckats se på facebook. Hon som är mamman till den yngsta verkar ha varit gift med andreas bror och har barn med honom.
Är det därför de inte träffar honom?
Citera
2017-12-06, 16:07
Medlem
Citat:
Det är vad jag lyckats se på facebook. Hon som är mamman till den yngsta verkar ha varit gift med andreas bror och har barn med honom.

Varför så intresserad?
Citera
2017-12-06, 16:10
Medlem
Citat:

Du verkar veta mer än vad jag gör?
Citera
2017-12-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av presidentprutt
Du verkar veta mer än vad jag gör?

Det är ju lite såpa över det hela.
Berny har inte berättat detta för dig?
Citera
2017-12-06, 21:10
Medlem
Det här verkar ju bli en ny jultradition. Återigen dyker det upp en användare med närmast magisk insikt, inte bara i B:s nuvarande liv, utan också i exakt hur det gick till när hon och hennes lillebror satt fast i en bil som mycket små, hur hyresförhållanden sett ut, bokkontrakt med mera...

Jag brukade tycka det här var roande men nu när det är barn inblandade känns det bara så sorgligt.
Citera
2017-12-07, 20:26
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miseryman
Det här verkar ju bli en ny jultradition. Återigen dyker det upp en användare med närmast magisk insikt, inte bara i B:s nuvarande liv, utan också i exakt hur det gick till när hon och hennes lillebror satt fast i en bil som mycket små, hur hyresförhållanden sett ut, bokkontrakt med mera...

Jag brukade tycka det här var roande men nu när det är barn inblandade känns det bara så sorgligt.

Jag vet inte vem "presidentprutt" är (lustigt namn dock mä tanke på min på tok för låga humor) men Berny har ju en stor biologisk familj varav en del alltid hållit sig borta från nätet (eller). Exakt hur är barn inblandade i och med detta?! Så vitt jag vet så är ju "crazy_man1989" lillebror till Berny men han är ju vuxen så vilka barn syftar du på som då skulle sitta här inne och fara illa utav... tja... vad egentligen?

Möjligt att jag är trött av detta eländesväder och inte fungerar på topp så vidareförklara gärna detta så kanske jag ser det du ser. Jag kan endast hävda att jag har kontakt med Berny då och då som de vänner vi är och har varit genom åren å att det som hon skriver i sin blogg faktiskt verkar vara väldigt eller tom överraskande ärligt.
Citera
2017-12-07, 21:19
Medlem
Okej, jag måste fråga. Är det ingen mer som lade märke till den konstiga släkten på A:s sida? Att han skaffade barn med sin brors fru?

Kollar man på facebook så är det en kvinna som säger sig vara mor till både A och hans bror, och denna U har barn med båda dessa.

Berny kanske passar in som handen i handsken i den familjen helt enkelt?
Citera
2017-12-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Jag vet inte vem "presidentprutt" är (lustigt namn dock mä tanke på min på tok för låga humor) men Berny har ju en stor biologisk familj varav en del alltid hållit sig borta från nätet (eller). Exakt hur är barn inblandade i och med detta?! Så vitt jag vet så är ju "crazy_man1989" lillebror till Berny men han är ju vuxen så vilka barn syftar du på som då skulle sitta här inne och fara illa utav... tja... vad egentligen?

Möjligt att jag är trött av detta eländesväder och inte fungerar på topp så vidareförklara gärna detta så kanske jag ser det du ser. Jag kan endast hävda att jag har kontakt med Berny då och då som de vänner vi är och har varit genom åren å att det som hon skriver i sin blogg faktiskt verkar vara väldigt eller tom överraskande ärligt.

Jag syftade på de barn som finns och kommer att finnas runt omkring en så pass obalanserad person som jag anser att man måste vara för att göra såna här hysteriska utfall i skvallertrådar på fb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in