Citat:
Ursprungligen postat av
Miseryman
Det här verkar ju bli en ny jultradition. Återigen dyker det upp en användare med närmast magisk insikt, inte bara i B:s nuvarande liv, utan också i exakt hur det gick till när hon och hennes lillebror satt fast i en bil som mycket små, hur hyresförhållanden sett ut, bokkontrakt med mera...
Jag brukade tycka det här var roande men nu när det är barn inblandade känns det bara så sorgligt.
Jag vet inte vem "presidentprutt" är (lustigt namn dock mä tanke på min på tok för låga humor) men Berny har ju en stor biologisk familj varav en del alltid hållit sig borta från nätet (eller). Exakt hur är barn inblandade i och med detta?! Så vitt jag vet så är ju "crazy_man1989" lillebror till Berny men han är ju vuxen så vilka barn syftar du på som då skulle sitta här inne och fara illa utav... tja... vad egentligen?
Möjligt att jag är trött av detta eländesväder och inte fungerar på topp så vidareförklara gärna detta så kanske jag ser det du ser. Jag kan endast hävda att jag har kontakt med Berny då och då som de vänner vi är och har varit genom åren å att det som hon skriver i sin blogg faktiskt verkar vara väldigt eller tom överraskande ärligt.