2017-10-06, 18:51
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Hörde att det läckt Tunnan vinner BL egentligen välförtjänt Book är kändisvärldens största looser

Tvärtom! Hon är kändisvärldens absolut mest lyckade överlevare. Nämn någon annan som lyckats hänga sig kvar, med kändisskapet som både yrke och enda egentliga talang.
Citera
2017-10-06, 19:13
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Annat var det i och för sig på det glada 80-talet, då hon började sin karriär i Solstollarna. De med den läggningen och preferenserna kunde konstatera att här gjorde branchens största storstilad entré. Själv har jag aldrig riktigt förstått det där med överdimensionerade attribut. Men flera av mina jämnåriga kunde prata bort flera raster, om varför de alltid envisades med att sätta så mycket krås frampå på Annas blusar.
Citera
2017-10-06, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Precis! 1000 sidor på flashback! Inte illa pinkat får man säga. Jag vill också skriva på sid 1000 om Anna och därmed gå in i historien.

Nåväl, om Anna nu, blir det hon som vinner eller ska vi få se mera gråt och tandagnisslan? Ni andra har väl bättre koll än jag kanske men finalen är ju på måndag tydligen. Har det läckt nånstans? Hade hon inte tatuerat sig med biggest loser? Det kan ju tyda på "seger"..... Förresten kommer hon såklart grina en skvätt om hon vinner också. För henne kan detta vara revanchen på melodifestivalen

Huh, hon kommer bli odräglig. Förresten, kan man bli mer odräglig än odräglig? Skulle vara spännande och intressant att träffa henne helt privat nån gång och låtsas om att man faktiskt aldrig har hört talas om henne. Man är i nån situation där hon inte kommer undan på nåt sätt.

Nu är det inte realistiskt såklart men säg att telefoner inte fanns alternativt att vi har slut på batteri och är i obyggden. På nåt sätt vet vi redan att hjälp kommer men att de behöver tid, typ ett till två dygn till. Mat & vatten finns och det är ingen fara för nåt annat och hon är trygg med att jag inte skulle våldföra mig på henne.

Vad skulle vi få för samtal? Skulle hon sjunga ABC för mig eftersom jag inte alls har hört den eller nåt annat om henne? Intressanta tankar som ju ibland förekommer i diverse katastroffilmer och liknande.
Vore jag en loser skulle jag inte tatuera det. Anna är ju en big loser i allt hon gör och stolt över det.
Citera
2017-10-07, 04:13
Medlem
Zoom008s avatar
Hur mycket får den som vinner? Med tanke på hur hon kostar på sig kan man ju ana att hon tog hem vinsten? Såg en skymt av henne inför kommande program och då var hon inte alls lika rund och "gullig". Hon såg både äldre och direkt härjad ut i fejjan. Människor som aldrig ägt en större summa pengar brukar bli helt vilda och sätta sprätt omedelbart. Kanske blir Lyxfällan nästa program?
Citera
2017-10-07, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TacoTickler
https://youtu.be/Cte3UkXJ0Zo

En chokladbit kanske till firandet?
Förr älskade Anna Book choklad nu är det bara sex som gäller, gör som Anna Book och ha sex på Ica Maxis kundtoalett :-)
Det kändes som paradiset och luktade så gott av citron :-)
Citera
2017-10-07, 09:39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hur mycket får den som vinner? Med tanke på hur hon kostar på sig kan man ju ana att hon tog hem vinsten? Såg en skymt av henne inför kommande program och då var hon inte alls lika rund och "gullig". Hon såg både äldre och direkt härjad ut i fejjan. Människor som aldrig ägt en större summa pengar brukar bli helt vilda och sätta sprätt omedelbart. Kanske blir Lyxfällan nästa program?

"Hur mycket får den som vinner?"
Har Anna Book obetalda skulder? Fordringsägarna kanske skall hålla sig framme.
Citera
2017-10-07, 09:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Hur mycket får den som vinner?"
Har Anna Book obetalda skulder? Fordringsägarna kanske skall hålla sig framme.

Hon ska betala sonens skadestånd på några hundra tusen plus ränta så hon behöver varje korvöre hon kan skrapa ihop.

Ja jag vet att det är sonen som ska betala men han har inget jobb och går i skolan och kan inte få ihop pengarna så snabbt som krävs utan att råna gamla tanter så föräldrarna måste ta sitt ansvar och få ihop pengarna innan årets slut. Räntan tickar på för varje dag och snart kan skulden bli på över miljonen med all ränta.
Citera
2017-10-07, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon ska betala sonens skadestånd på några hundra tusen plus ränta så hon behöver varje korvöre hon kan skrapa ihop.

Ja jag vet att det är sonen som ska betala men han har inget jobb och går i skolan och kan inte få ihop pengarna så snabbt som krävs utan att råna gamla tanter så föräldrarna måste ta sitt ansvar och få ihop pengarna innan årets slut. Räntan tickar på för varje dag och snart kan skulden bli på över miljonen med all ränta.

Vidrigt att unga människor straffas med skadestånd på det där viset!
Citera
2017-10-07, 11:47
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Vad har ABC diagnos sonen gjort?
Citera
2017-10-07, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afrodisiak
Vad har ABC diagnos sonen gjort?
Han har våldtagit minderåriga flickor och även blivit dömd för det i tingsrätten.
Citera
2017-10-07, 11:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
Vidrigt att unga människor straffas med skadestånd på det där viset!
Skämtar du?
Han är dömd för våldtäkt mot barn! Frågan är vem och vad som är vidrigt i detta fallet?
Menar du att barnet inte skall ha någon ersättning för lidandet och för att bli traumatiserad för resten av livet?
Senast redigerad av trottwell 2017-10-07 kl. 12:02.
Citera
2017-10-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Skämtar du?
Han är dömd för våldtäkt mot barn! Frågan är vem och vad som är vidrigt i detta fallet?
Menar du att barnet inte skall ha någon ersättning för lidandet och för att bli traumatiserad för resten av livet?

Skämtar inte.

Att sitta av tid på anstalt och sedan komma ut som en "fri" människa tycker jag isåfall är bättre än att bötesbelägga personer som inte har någon (tillräcklig) betalningsförmåga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in