Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Verkar som du själv var där?

Hehehe nä, jag sökte på Harrys Linköping på Facebook och då kom inlägget jag citerade

Där står också vad folk i allmänhet tycker om Harrys och det verkar som vissa av gästerna är arga och därför undrar jag vad det är för ställe som dels har A.B och Tommy Nilsson samt är otrevliga mot gäster och har dålig mat och service.
Citat:
Gäst1
Beställde en vitlöksbröd fick betala för två .beställde ryggbiff den var torr och oerhörd salt även pommes var för salt drack en flaska vatten då maten var salt när jag påpekade de först så sa de att jag kunde få mer vatten fick en varmrätt avdragen men fick dock betala för mer än en förrätt. Jag rekommenderar inte detta ställe gå inte dit .
Gäst 2
Sista gången jag besöker er! Otroligt dålig service, både vakten och han i kassan!
Ni hade slut på stämplar ikväll, så jag tog kvitto på inträdet. Går ut och frågar vakten senare om man kan lämna stället och sedan komma tillbaka med kvittot som intyg - men nej, det gick inte, då får man betala 140kr igen. Uruselt!
Inte nog med det, jag råkar gå på högersidan in (mot kassan), inser fort att det är fel och går tillbaka och går in på vänstra sidan. Då börjar han i kassan härja på mig att jag måste betala. Hävdar att jag har betalat och har kvitto på det. Jag sa att jag precis har talat med vakten, så det slutar med att vakten får gå till kassören och intyga det. Jag går fram till kassören med kvittot och säger att han gärna får kika på det. Säger också att jag inte menade att skapa något besvär. Han vägrade överhuvudtaget att titta på kvittot och sa "hur ska jag veta?".
Har verkligen ingenting emot att man dubbelkollar så folk gör rätt för sig, men att bete sig arrogant mot någon som faktiskt har betalat ett inträde och som dessutom försöker vara trevlig.. tänker fan inte sätta min fot inne hos er igen, det är en sak som är säker!