2017-12-04, 23:06
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
QQ vs 62o; flopp Q66 river 6
KK vs 33 flop rag rag 3
Ax vs KK flop K A rag

blir ledsen över dessa två outers inom loppet av 30min, känns som klienten fuckar med en

Åsikter :

Ja det börjar gå till överdrift med alla dessa setuper (slump eller inte) och det värsta är ju oftast att variansbödeln klämmer sig fast vid vissa spelare med en "snara runt halsen" på vissa bord speciellt om de har mindre marker under hela sessionen. Spelet blir statiskt inställt liksom (att spela på ett visst sätt) och återhämtningen blir svår för dessa om de inte maxar inköpet igen. Dom får vänta ut nöten då stege, kåk, triss landar på flopp som många gör istället för bästa kort eller 2 par eller fina drag. Men då får dom oftast inte "value" för handen så alla foldar pga av ingen annann får träff eller outs om inte nån fisk jagar AK på turn eller river och ser alla kort som en gröt

Ruggit ochså hur vissa bord går som natt och ett annat som dag. Jag brukar vända på steken där det går uselt 10-A tex och spela med helt andra kort under 8 och calla på hög reaise och reraisa mm. Variansen är ganska så stelfrusen men andra sidan förutsägbar då till taktiken, ser inga fördelar att fiska för högt heller då variansen inte vill träffa alls på flopp

Nä nånting har hänt med även algoritmen efter deras tidgare försök att fixa klienten på andra sätt ...
Senast redigerad av maxorr 2017-12-04 kl. 23:08.
Citera
2017-12-04, 23:32
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Jo buggigare klient finns nog bara om man buggar loss till 4 bugg och en Coca cola med Lotta engberg. Blev utkastad mitt i handen på cash, först så hackade klienten (laggade) sen frös datorn sen var det bara trycka på Ctrl alt del utan aktion sen släcktes klienten ner av sig självt så var den handen förlorad. Och var tvungen att logga in igen. Såklart återställdes inte bordet utan fick göra nytt inköp på annat bord. Nån datakunnig som vet via loggar vad det kunde bero på? Eller är det fel på min dator?

Detta hände igår

Ja lite komiskt var det ändå när jag satt på 4 bord och får pocket ess på ett av borden. helt plötsligt får klienten för sig att frysa det bord med essen och bordet stängs ner medans resten av borden flöt på som vanligt
Citera
2017-12-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Ja lite komiskt var det ändå när jag satt på 4 bord och får pocket ess på ett av borden. helt plötsligt får klienten för sig att frysa det bord med essen och bordet stängs ner medans resten av borden flöt på som vanligt
ska du vara glad över, ingen hand ja hatar mer än den
Citera
2017-12-05, 08:38
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anno1891
ska du vara glad över, ingen hand ja hatar mer än den
Jag gillar AA men man ska inte hålla fast för hårt vid den om man "bara" har överpar och det blir galet spel på flop. Nu spelar jag dock bara limit cash och NL turneringar.
En hand jag tycker är svårare är JJ, ser bra ut men är inte stark om man får mer än en spelare med sig.
Citera
2017-12-05, 15:54
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Åsikter :

Ja det börjar gå till överdrift med alla dessa setuper (slump eller inte) och det värsta är ju oftast att variansbödeln klämmer sig fast vid vissa spelare med en "snara runt halsen" på vissa bord speciellt om de har mindre marker under hela sessionen. Spelet blir statiskt inställt liksom (att spela på ett visst sätt) och återhämtningen blir svår för dessa om de inte maxar inköpet igen. Dom får vänta ut nöten då stege, kåk, triss landar på flopp som många gör istället för bästa kort eller 2 par eller fina drag. Men då får dom oftast inte "value" för handen så alla foldar pga av ingen annann får träff eller outs om inte nån fisk jagar AK på turn eller river och ser alla kort som en gröt

Ruggit ochså hur vissa bord går som natt och ett annat som dag. Jag brukar vända på steken där det går uselt 10-A tex och spela med helt andra kort under 8 och calla på hög reaise och reraisa mm. Variansen är ganska så stelfrusen men andra sidan förutsägbar då till taktiken, ser inga fördelar att fiska för högt heller då variansen inte vill träffa alls på flopp

Nä nånting har hänt med även algoritmen efter deras tidgare försök att fixa klienten på andra sätt ...

kolla gärna in mitt senaste inlägg i tilt tråden! förlorade varena pott där jag var favorit - alltså VARENDA gång jag var favorit åker jag mot 3, 2 outers - mår så jävla dåligt just nu
Citera
2017-12-05, 23:07
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK

Jag ha avinstallera klienten tills dom fixa det dom jävla fittorna
Citera
2017-12-06, 15:41
Medlem
Tocadiscos avatar
Jag upplever också att mina bord fryser till och att 1-5 bord ibland stängs ner i samma veva, ja fan ibland rebotas t.o.m klienten! Idag efter den senaste uppdateringen har det varit extremt, helt ospelbart.
Citera
2017-12-12, 14:41
Medlem
Fick hem en enkät häromdagen om vad jag tcykte om deras nya pokerklient :-) Jag tror jag sammanfattade vad de flesta tycker....
Citera
2017-12-12, 22:57
Medlem
Nej deras klient är riktigt jävla usel överlag. Den gamla var på sitt sätt riktigt bra tycker jag även om den var old så var den guld ändå. Sen ni som säger att ni torskar AA vs 62, det är standard i online-poker, river river river river, allt handlar om river nästan, helt ärligt.
Citera
2017-12-13, 04:08
Medlem
så jävla tröttsamt att dennis och martin får fortsätta fuska år ut och år in trots mängder med anmälningar
Citera
2017-12-13, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anno1891
så jävla tröttsamt att dennis och martin får fortsätta fuska år ut och år in trots mängder med anmälningar

Ursäkta? berätta lite mer tack. Vilka är dom? hur har dom fuskat?
Citera
2017-12-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expertenstips
Ursäkta? berätta lite mer tack. Vilka är dom? hur har dom fuskat?
martin_10 och dennis som nu bytt namn till big fudge sen 2 år tillbaka. dom kör ihop på samma bord hela tiden. alla vet att dom fuskar men dom får fortsätta hela tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in