Citat:
Ursprungligen postat av
Banangurkazz
Jag har precis börjat spela lite på Svenska spel efter de introducerat inlogg via bankid.
På stars kan man ju enkelt se mucking hands (om jag vinner kan jag kolla vad min motståndare synade med om han synar riverbet)
Går inte det på Svenska spel poker? Det är stort minus man inte kan använda pokertracker (eller så är det inte det). Vad tycker ni om att det är svårt att gå tillbaka tidigare spelade händer. Det går men det är inte optimalt.
Vad tycker ni om att de bytte ifrån BossMEdia?
Jag ogillar skarpt historiken inte sparas lokalt på min dator. Det är försvårar att se hur det går .
Svenska spel har valt att historiken inte ska sparas på ens egna dator för att förhindra spelare att använda trackers så ex pokertracker eller hem2. Det är synd då man dels förlorar en liten edge mot fisk fast tycker ändå det är positivt då man kan gå loss mot tighta/dåliga regs utan att dom kan anpassa sig till ens strategi. Det är dock synd som du sa att man inte kan gå tillbaka och kolla på ens spelade händer vilket gör det en hel del svårare att jobba på sitt game.
Citat:
Ursprungligen postat av
porrskadadihuve
Du är nog blockad på chatten! Min fungerade tills jag blev arg på en fisk o sa några väl valda ord. Nu står det att chatten har slutat att fungera och man måste starta om klienten. Får du också det meddelandet så är du nog blockad från SVS chatten dessvärre! =/
Får exakt samma meddelande som dig fast är dock säker på att det inte beror på en blockerad chat. Dels för att jag knappt skrivit i den förut när den väl fungerade och dels för att det är många andra som har samma problem som du och jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
mayhemorder
Spelade precis en timme på cashgame 0,5/1. När alla lämnat bordet och jag stängde ner det, fördes de 200 jag satt in på bordet in på mitt konto, men vinsten på en drygt 150 uteblev. Någon som varit med om liknande?
Det som jag tycker är lite läskigt med svenska spels nya system är att om jag kör en grind på ett par timmar så har jag egentligen ingen aning hur jag exakt ligger till. Dom skulle lätt kunna sno 1-2 buy ins på en lång grind utan att jag skulle få några misstankar att pengar saknas. Kör du 4-5 bord så har du ju ingen bra koll utan någon tracker som kan faställa hur många big blinds du är uppe/nere.