2017-11-20, 19:54
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Någon som vet om det fortfarande spelas limit på CC-Sthlm?
Sist jag var där för ca en månad sen så spelades det bara NLE samt PLO.
Citera
2017-12-03, 00:47
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
När i helvete ska dom fixa sin pissklient så att den åtminstone fungerar hyggligt? Jag undrar verkligen vad fan dom på svenska spel håller på med när bl.a. chatten har varit nere i mer än 2 månader nu och dom inte ens kan hålla en turnering utan att hela klienten havererar.

Antingen så tar dom ut fingret ur rövhålet eller så fixar dom tillbaka den gamla klienten när dom inte ens klarar av att hålla igång den sämsta pokerklienten som har åskådats.
Senast redigerad av 15cmSLAK30cmRAK 2017-12-03 kl. 00:52.
Citera
2017-12-03, 13:17
Medlem
Banangurkazzs avatar
Jag har precis börjat spela lite på Svenska spel efter de introducerat inlogg via bankid.
På stars kan man ju enkelt se mucking hands (om jag vinner kan jag kolla vad min motståndare synade med om han synar riverbet)
Går inte det på Svenska spel poker? Det är stort minus man inte kan använda pokertracker (eller så är det inte det). Vad tycker ni om att det är svårt att gå tillbaka tidigare spelade händer. Det går men det är inte optimalt.

Vad tycker ni om att de bytte ifrån BossMEdia?
Jag ogillar skarpt historiken inte sparas lokalt på min dator. Det är försvårar att se hur det går .
2017-12-03, 13:24
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
När i helvete ska dom fixa sin pissklient så att den åtminstone fungerar hyggligt? Jag undrar verkligen vad fan dom på svenska spel håller på med när bl.a. chatten har varit nere i mer än 2 månader nu och dom inte ens kan hålla en turnering utan att hela klienten havererar.

Antingen så tar dom ut fingret ur rövhålet eller så fixar dom tillbaka den gamla klienten när dom inte ens klarar av att hålla igång den sämsta pokerklienten som har åskådats.
jag felanmälde , de påstod de bara gällde vissas spelare och tekniker jobbar hårt på det. Hoppas i framtiden att pt kommer fungera och det ska vara smidigare historik.
Citera
2017-12-03, 15:47
Medlem
Du är nog blockad på chatten! Min fungerade tills jag blev arg på en fisk o sa några väl valda ord. Nu står det att chatten har slutat att fungera och man måste starta om klienten. Får du också det meddelandet så är du nog blockad från SVS chatten dessvärre! =/
Citera
2017-12-03, 17:40
Medlem
mayhemorders avatar
Spelade precis en timme på cashgame 0,5/1. När alla lämnat bordet och jag stängde ner det, fördes de 200 jag satt in på bordet in på mitt konto, men vinsten på en drygt 150 uteblev. Någon som varit med om liknande?
Citera
2017-12-03, 20:29
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Jag har precis börjat spela lite på Svenska spel efter de introducerat inlogg via bankid.
På stars kan man ju enkelt se mucking hands (om jag vinner kan jag kolla vad min motståndare synade med om han synar riverbet)
Går inte det på Svenska spel poker? Det är stort minus man inte kan använda pokertracker (eller så är det inte det). Vad tycker ni om att det är svårt att gå tillbaka tidigare spelade händer. Det går men det är inte optimalt.

Vad tycker ni om att de bytte ifrån BossMEdia?
Jag ogillar skarpt historiken inte sparas lokalt på min dator. Det är försvårar att se hur det går .

Svenska spel har valt att historiken inte ska sparas på ens egna dator för att förhindra spelare att använda trackers så ex pokertracker eller hem2. Det är synd då man dels förlorar en liten edge mot fisk fast tycker ändå det är positivt då man kan gå loss mot tighta/dåliga regs utan att dom kan anpassa sig till ens strategi. Det är dock synd som du sa att man inte kan gå tillbaka och kolla på ens spelade händer vilket gör det en hel del svårare att jobba på sitt game.

Citat:
Ursprungligen postat av porrskadadihuve
Du är nog blockad på chatten! Min fungerade tills jag blev arg på en fisk o sa några väl valda ord. Nu står det att chatten har slutat att fungera och man måste starta om klienten. Får du också det meddelandet så är du nog blockad från SVS chatten dessvärre! =/

Får exakt samma meddelande som dig fast är dock säker på att det inte beror på en blockerad chat. Dels för att jag knappt skrivit i den förut när den väl fungerade och dels för att det är många andra som har samma problem som du och jag.

Citat:
Ursprungligen postat av mayhemorder
Spelade precis en timme på cashgame 0,5/1. När alla lämnat bordet och jag stängde ner det, fördes de 200 jag satt in på bordet in på mitt konto, men vinsten på en drygt 150 uteblev. Någon som varit med om liknande?

Det som jag tycker är lite läskigt med svenska spels nya system är att om jag kör en grind på ett par timmar så har jag egentligen ingen aning hur jag exakt ligger till. Dom skulle lätt kunna sno 1-2 buy ins på en lång grind utan att jag skulle få några misstankar att pengar saknas. Kör du 4-5 bord så har du ju ingen bra koll utan någon tracker som kan faställa hur många big blinds du är uppe/nere.
Citera
2017-12-04, 02:13
Medlem
moment-of-truths avatar
QQ vs 62o; flopp Q66 river 6
KK vs 33 flop rag rag 3
Ax vs KK flop K A rag

blir ledsen över dessa två outers inom loppet av 30min, känns som klienten fuckar med en
Citera
2017-12-04, 09:45
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mayhemorder
Har du tryckt på "uppdateringsknappen" böjdpil-symbolen?
Citera
2017-12-04, 09:50
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Den har aldrig fungerat för mig så det kan inte vara fallet. Detta trista svar fick jag.
Fungerat lite sisådär? Verkligen begåvat svar. Felanmälde även att jag inte vill se alla "Kalles tur att gera, Lisas tur att agera..."

Hej,

På vilket sätt fungerar inte chatten? Bifoga gärna skärmdump.

Du skall kunna välja i inställningarna på bordet vilken typ av info du vill kunna se i chattrutan. Dock vet jag att den funktionen fungerar lite sisådär och att våra tekniker kollar över det.

Med vänlig hälsning

[Namn]
Kundservice
Svenska Spel
Senast redigerad av Banangurkazz 2017-12-04 kl. 09:57.
Citera
2017-12-04, 16:10
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK

Jo buggigare klient finns nog bara om man buggar loss till 4 bugg och en Coca cola med Lotta engberg. Blev utkastad mitt i handen på cash, först så hackade klienten (laggade) sen frös datorn sen var det bara trycka på Ctrl alt del utan aktion sen släcktes klienten ner av sig självt så var den handen förlorad. Och var tvungen att logga in igen. Såklart återställdes inte bordet utan fick göra nytt inköp på annat bord. Nån datakunnig som vet via loggar vad det kunde bero på? Eller är det fel på min dator?

Detta hände igår
Senast redigerad av maxorr 2017-12-04 kl. 16:12.
Citera
2017-12-04, 16:23
Medlem
maxorrs avatar
Citat:

Vet inte varför man skulle vilja blocka en från chatten? Man borde själv kunna blocka enskilda spelares chatt som spårar, dvs selektivt, och spara det. Istället för att blocka all chatt. Folk kommer spåra och yttra svordomar. Vi bor i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in