2017-11-26, 03:57
Medlem
ShadowStepzs avatar
Jag hade gärna sett Morgan Alling som årets julvärd. Han verkar sådär ödmjuk och genuint snäll och varm, som en riktig tomte. Han har väl dessutom varit på SVT?

Att det blir Silvana Imam som någon skrev hoppas jag verkligen inte. Inte heller Malena Ernman, Alexandra Pascalido eller Ernst. Då skulle min julafton bli totalt förstörd..
Citera
2017-11-26, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Det blir Fredrik Lindström. Varför? Jag vet det bara. Moderator kan härmed stänga tråden.

Edit: fan vad bra det känns att prata och diskutera något som tillhör svensk tradition, hoppas bara dom inte förstör det i år med en massa feminiserande och politisk agenda. Jag hoppas att vi kan få slippa det på självaste julafton.
Fast han är ju man, hetero och vit av icke-judisk härkomst, noll pk-poäng.
Är värden helvit och hetero så kommer denne åtminstone vara en kvinna, det tippar jag på.
Citera
2017-11-26, 06:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Jag hade gärna sett Morgan Alling som årets julvärd. Han verkar sådär ödmjuk och genuint snäll och varm, som en riktig tomte. Han har väl dessutom varit på SVT?

Att det blir Silvana Imam som någon skrev hoppas jag verkligen inte. Inte heller Malena Ernman, Alexandra Pascalido eller Ernst. Då skulle min julafton bli totalt förstörd..

Att det blir en person som sticker i ögonen på minst halva befolkningen tror jag nästan att man kan ta för givet. Värdegrundsbrottslingarna skall tvingas in i ledet igen med alla tillbuds stående medel, ingenting är för heligt för att politiseras.
Citera
2017-11-26, 06:07
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Att det blir en person som sticker i ögonen på minst halva befolkningen tror jag nästan att man kan ta för givet. Värdegrundsbrottslingarna skall tvingas in i ledet igen med alla tillbuds stående medel, ingenting är för heligt för att politiseras.

Absolut, men då behöver man väl åtminstone inte ta de värsta? Eller ja, skulle ju förvisso kunna bli Betnér, eller Özz också, skulle inte förvåna mig.. Eller varför inte Jonas Gardell? (Soran är väl uteslutet efter anklagelserna)..

Ska de dock ta någon som är homosexuell får de gärna välja Mark Levengood. Tror inte ens den mest inskränkte homofoben har något ont att säga om honom..
Citera
2017-11-26, 06:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Absolut, men då behöver man väl åtminstone inte ta de värsta? Eller ja, skulle ju förvisso kunna bli Betnér, eller Özz också, skulle inte förvåna mig.. Eller varför inte Jonas Gardell? (Soran är väl uteslutet efter anklagelserna)..

Ska de dock ta någon som är homosexuell får de gärna välja Mark Levengood. Tror inte ens den mest inskränkte homofoben har något ont att säga om honom..

Om man är ute efter att "revirmarkera" så väljer man absolut någon av de värsta, men jag håller med om att om de väljer en person som Levengod så visar de åtminstone prov på lite fingertoppskänsla, något de helt har saknat de senaste åren.

Den som lever får se, "hoping for the best but expecting the worst

Tänk om de väljer en person som typ Kakan, då jävlar blir det liv i luckan Fast det tror ja visserligen inte... Löfven skulle annars passa bra, han är ju en riktig jävla tomte
Senast redigerad av RobRoys 2017-11-26 kl. 06:23.
Citera
2017-11-26, 06:24
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Om man är ute efter att "revirmarkera" så väljer man absolut de värsta, men jag håller med om att om de väljer en person som Levengod så visar de åtminstone prov på lite fingertoppskänsla, något de helt har saknat de senaste åren.

Den som lever får se, "hoping for the best but expecting the worst

Tänk om de väljer en person som typ Kakan, då jävlar blir det liv i luckan Fast det tror ja visserligen inte... Löfven skulle annars passa bra, han är ju en riktig jävla tomte

Är inte Kakan på fyran? Hon sitter väl i juryn för Talang har jag för mig..

Alltså, jag trodde inte kunde bli värre än när de hade Gina Dirawi ett år men tar de in Löfvén slår de det med hästlängder..

Men som du säger, den som lever får se..
Citera
2017-11-26, 07:30
Medlem
RedXs avatar
De tar självfallet inte in någon som är aktiv inom partipolitiken. Det blir för uppenbart.

Mitt tips blir någon som associeras med #metoo. Kanske Moa Hjelmer eller Cissi Wallin?
Citera
2017-11-26, 10:44
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Vem det blir dock, förmodligen Calle Moreaus han är ju så jävla "på" helt plötsligt.
(Sjukt intressant för övrigt att Peter Harryson fick sparken för att han sände ut fel signaler...han var "för tjock" ett par år efter tar Calle Moreaus över som programledare för programmet Harryson fick foten från.)

Fast Kalle Moraeus var julvärd 2011 och hittills har de inte återanvänt någon sen Weise slutade.
Citera
2017-11-26, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jean-Claude Arnault. Han är en sann gentleman (enligt Horace) som sannerligen skulle vilja lära *känna" svenska folket - känna dem i biblisk mening.

Ja men det är ju en bra idé, varför inte ta med båda pedofilerna så att de båda kommer med i rutan. "Gentlemän" som de är och "bra män", dessa avskum.
Citera
2017-11-26, 11:35
Medlem
Fickludds avatar
Benny Andersson är en kandidat, tycker jag. Han är vänster och rätt harmlös.
Citera
2017-11-26, 12:30
Medlem
Wandras avatar
Ni kan fetglömma Dirawi, Moreaus, Oldsberg.

Se här https://www.svt.se/julen-i-svt/svt-s-julvardar-genom-tiderna/
Citera
2017-11-26, 12:56
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Zara larsson

Det tror jag med på.

Enligt svt har personen inte haft tid att genomföra en pressträff, låter som nån större kändis... typ Zara Larsson eller Zlatan.

Zara Larsson passar in perfekt för SVTs agenda. Hatar vita män, ultra feminist, gillar negrer, ändrar åsikt med vinden, ointelligent osv.
Hon kommer väl sitta där på julafton i minimal klänning o visa halva pattarna, mums! Bara o trycka på mute!
Senast redigerad av Mycatisonfire 2017-11-26 kl. 13:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in