2017-11-25, 22:02
Medlem
XtraXs avatar
Hoppas på Martin Timell, han har det nog inte så lätt.
Citera
2017-11-25, 22:47
Avslutad
Kanske William Spetz? Barnvänlig och utstrålar mys och humor. Har bland annat haft en humorshow på P3, gjort flera samarbeten med SVT och håller på med en föreställning på scalateatern, därav upptagen?
Citera
2017-11-25, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopplikt
Kanske William Spetz? Barnvänlig och utstrålar mys och humor. Har bland annat haft en humorshow på P3, gjort flera samarbeten med SVT och håller på med en föreställning på scalateatern, därav upptagen?
Han gillar jag inte.
Citera
2017-11-25, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hoppas på Martin Timell, han har det nog inte så lätt.
Han lär det knappast bli efter, metoo kampanjen.
Citera
2017-11-26, 00:10
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Han lär det knappast bli efter, metoo kampanjen.

Just därför, hade varit sjukt oväntat.
Citera
2017-11-26, 00:36
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopplikt
Bra gissning. Själv hatar jag honom, men det gör det bara ännu mer sannolikt.
Citera
2017-11-26, 00:37
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Zara larsson
Varför tror du det?
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Tråden är inte till för att slänga ur sig olika namn för att verka rolig. Ni skall motivera varför ni tror/vill att personen ni nämner kommer att bli årets julvärd på SVT. Inlägg utan motivering blir raderade för off-topic.
Citera
2017-11-26, 00:40
Medlem
Det blir Fredrik Lindström. Varför? Jag vet det bara. Moderator kan härmed stänga tråden.

Edit: fan vad bra det känns att prata och diskutera något som tillhör svensk tradition, hoppas bara dom inte förstör det i år med en massa feminiserande och politisk agenda. Jag hoppas att vi kan få slippa det på självaste julafton.
Senast redigerad av joeykiller 2017-11-26 kl. 00:49.
Citera
2017-11-26, 00:53
Medlem
Finns det ingen brun eller svart som de kan sätta i rutan. Det är ju inte pk att vara vit och allt är vita mäns fel. Även om man åker fast för skattefiffel är det vita mäns fel.
Citera
2017-11-26, 01:31
Medlem
Jean-Claude Arnault. Han är en sann gentleman (enligt Horace) som sannerligen skulle vilja lära *känna" svenska folket - känna dem i biblisk mening.
Citera
2017-11-26, 01:35
Medlem
BewilderedHulders avatar
Mia Skäringer.

Jag ÄLSKAR henne i doldom
Citera
2017-11-26, 02:47
Medlem
Citat:
Finns det ingen brun eller svart som de kan sätta i rutan. Det är ju inte pk att vara vit och allt är vita mäns fel. Även om man åker fast för skattefiffel är det vita mäns fel.

Kodjo ställer väl upp på vad skit som helst?

Jag vill se
1)Leif GW "Den där Tomten ... Är en riktig liten orm" Bonus - "Om Jag äter sill kan jag ta några klunkar öl...men bara för att skölja ner vodkan " Bonus 2- "Det är inte bra att ge barnen (kommunisterna) allt de pekar på.

2) Peter Haber ,måttligt nära Arne Weise ,men ändå med lite udd som i "har du till och med knullat med jultomten"

3) Stefan Sauk? "Tomten? naeeJaescheptisck!"

Och kom inte med nåt "men du valde ju bara män argument nu" Visa mig den kvinna med lika självklara ickehumor som gör GW rolig och jag ska omvärdera min lista.

Vem det blir dock, förmodligen Calle Moreaus han är ju så jävla "på" helt plötsligt.
(Sjukt intressant för övrigt att Peter Harryson fick sparken för att han sände ut fel signaler...han var "för tjock" ett par år efter tar Calle Moreaus över som programledare för programmet Harryson fick foten från.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in