2017-11-26, 13:12
Medlem
Marskens avatar
Zlatan är nog inte realistiskt då premier leauge har sitt intensivaste matchande i julhelgen.
Citera
2017-11-26, 13:27
Medlem
Zara Larsson har haft ledigt mellan 9 november - 11 december, så henne kan man väl utesluta, hon borde väl hunnit med pressträff.

Sarah Sjöström är nyligen hemkommen från Asien från en fullspäckad höst i världscupen och Charlotte Kalla har nyligen haft premiär Gällivare 17-18 och i Ruka 24-26 och har väl säkert en mellanlandning i Stockholm på väg till Lillehammer nästa helg. Bägge skulle passa perfekt.
Citera
2017-11-26, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Zara Larsson har haft ledigt mellan 9 november - 11 december, så henne kan man väl utesluta, hon borde väl hunnit med pressträff.

Sarah Sjöström är nyligen hemkommen från Asien från en fullspäckad höst i världscupen och Charlotte Kalla har nyligen haft premiär Gällivare 17-18 och i Ruka 24-26 och har väl säkert en mellanlandning i Stockholm på väg till Lillehammer nästa helg. Bägge skulle passa perfekt.

Du kan ju skriva av Charlott Kalla. Naturligtvis tar inte hon på sig ett sådant krävande uppdrag under ett OS år.
Citera
2017-11-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Du kan ju skriva av Charlott Kalla. Naturligtvis tar inte hon på sig ett sådant krävande uppdrag under ett OS år.

Man vet aldrig, men att det skulle vara så krävande för henne jämfört med övriga av hennes framträdanden och sponsorsuppdrag tror jag dock inte.
Citera
2017-11-26, 15:13
Medlem
Mycatisonfires avatar
Zara larsson eller prinsessan viktoria.
Gudrun schyman som bubblare men hon ligger väl inne på nån avvärjningsklinik.
Citera
2017-11-26, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht
Fast Kalle Moraeus var julvärd 2011 och hittills har de inte återanvänt någon sen Weise slutade.

Det visste jag faktiskt inte att han varit julvärd redan innan. dålig koll av mig
Citera
2017-11-26, 16:19
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Fast han är ju man, hetero och vit av icke-judisk härkomst, noll pk-poäng.
Är värden helvit och hetero så kommer denne åtminstone vara en kvinna, det tippar jag på.

Japp, en cis man går fetbort...
Om det blir en man måste det vara en bög/ickevit/ickesvensk.
Citera
2017-11-26, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Japp, en cis man går fetbort...
Om det blir en man måste det vara en bög/ickevit/ickesvensk.
Babsan borde kunna passera filtrena trots hen är svensk.

Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Zara larsson eller prinsessan viktoria.
Gudrun schyman som bubblare men hon ligger väl inne på nån avvärjningsklinik.
Mja, det är nog Gudruns omgivning som har behov av en avvärjningsklinik, för att inte tala om Lotta Bromés.
Citera
2017-11-26, 16:46
Medlem
Jag sätter 1000 låtsaspengar på att det blir han som gjort dokumänter på svtsport när han åker vasaloppet och sånt. Ingen aning om vad han heter. Arab kanske.
Citera
2017-11-26, 17:14
Medlem
Om man tänker efter, så är den mest troliga anledningen till att det dröjt med annonseringen är att den påtänkte på något sätt är anklagad i #metoo.

Det här med späckat schema osv. är bara en ursäkt.
Citera
2017-11-26, 17:17
Medlem
Nej aldrig att SVT kastar bort ett sånt här tillfälle. Så gott som ALLA julvärldar de senaste 10 åren har varit SVTs egna påläggskalvar från melodifestivalen. Därför blir det Clara Henry i år med Peter Jöback som rosa bubblare.
Citera
2017-11-26, 17:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusion
Om man tänker efter, så är den mest troliga anledningen till att det dröjt med annonseringen är att den påtänkte på något sätt är anklagad i #metoo.

Det här med späckat schema osv. är bara en ursäkt.

Precis min tanke, troligen var den påtänkte Soran alternativt Lotta Bromé och sedan har man letat febrilt efter en ersättare till den utvalde de fick rata. Problemet nu är ju att alla måste #meetoo-testas också ur alla vinklar och vrår vilket gör att det har dröjt med att kunna publicera namnet.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-11-26 kl. 17:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in