2017-12-03, 16:01
Medlem
freeriderXIIs avatar
Att internrekrytera låter lite tråkigt de borde istället gå för bäste kandidat oavsett om denne jobbar på SVT eller ej.
Citera
2017-12-03, 16:58
Avslutad
Med tanke på #metoo och allt vad det innebär känns Cissi Wallin som en möjlig kandidat.
Jag skulle iallafall inte bli förvånad.

Annars tänkte jag på Ellen Bergström. Söt gullig och "folkkär"
Citera
2017-12-03, 17:03
Medlem
Dofternas avatar
Vet att det inte är troligt men jag skulle gärna se Ruskigbuss i julfotöljen.

Annars så är mitt sista förslag bland de som faktiskt kan vara troliga Bengan Jansson. Vilken skön kille det är.
Citera
2017-12-03, 18:28
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Leibstandarte
Annars tänkte jag på Ellen Bergström. Söt gullig och "folkkär"

Snygg är hon, men har svårt att tro att hon är folkkär. Dom flesta vet nog inte vem hon är.
Citera
2017-12-03, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Snygg är hon, men har svårt att tro att hon är folkkär. Dom flesta vet nog inte vem hon är.

Enligt media anses hon säkert vara det. Därför jag skrev "folkkär" Hon var ju poppis som fan i Lets Dance. Det räcker ju för att vara det idag.
Citera
2017-12-03, 18:48
Medlem
Synd att inte Per Oscarsson inte lever längre han hade passat som julvärd.
Citera
2017-12-03, 21:52
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olah27
Synd att inte Per Oscarsson inte lever längre han hade passat som julvärd.
En vit svensk man?! Är du seriös?
Citera
2017-12-03, 22:55
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
En vit svensk man?! Är du seriös?

Som jag redan skrivit till en annan här i tråden. De manliga julvärdar som tänt ljuset efter Arne Weise är Ernst Kirchsteiger, Ingvar Oldsberg, Lasse Kronér, André Pops, Kalle Moraeus och Henrik Dorsin. Samtliga vita och i alla fall hyfsat svenska män.. Ernst Kirchsteiger har visst en tysk pappa och André Pops har anor från Estland...

Ja, jag är medveten om att de gjort mer kontroversiella val som Gina Dirawi och enligt vissa även Sarah Dawn Finer. Men Flashbacks kommentarer ser exakt likadana ut, år efter år, nämligen att SVT inte väljer vita svenska män. så när de väl väljer en vit svensk man är han förstås olämplig på annat sätt...

I morgon kl 11 ska vi ju tydligen få veta i alla fall, kanske får Flashback rätt den här gången.
Citera
2017-12-04, 06:09
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Årets julvärd presenteras nu under morgonen. Vem blir det? Vad ligger oddsen på, vem vill du ska representera public service julen 2017? Repris för Lotta Bromé Soran Ismail?

10 november sas det på SVT morgon att julvärden ska presenteras något enligt msm skulle presenteras runt 6 november. Nu talas det om det igen under SVT morgon enligt SvT morgon ska det presenteras idag till och med André Pops får frågor om gången han var julvärd.
Citera
2017-12-04, 06:18
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vet att det inte är troligt men jag skulle gärna se Ruskigbuss i julfotöljen.

Annars så är mitt sista förslag bland de som faktiskt kan vara troliga Bengan Jansson. Vilken skön kille det är.

Ruskigbuss i all ära, men jag skulle hellre se Hamilkar i fåtöljen.

Men om vi ska vara en aning mer rimliga i spekulationerna hoppas jag fortfarande på Morgan Alling. Men ska man gå efter "SVT-kriterier" men ändå hoppas på någon så hoppas jag på Mark Levengood. Vit, man, men homosexuell och skulle i mina ögon passa perfekt i den där fåtöljen. Har inte han varit julvärd innan också? Har för mig det, och att han fick bra beröm, så varför inte?
Citera
2017-12-04, 06:21
Medlem
Tycker man borde kasta in någon muslim eller neger. det är för mycket vita människor överallt.
Citera
2017-12-04, 08:43
Medlem
Är nog zara larsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här