2017-11-25, 10:11
Moderator
Dr Kings avatar
Självfalllet nu är det klart vem det blir. Det är Knugen som blir julvärd i år. Man håller febrilt på att skriva alla de lappar han skall läsa ifrån.
Citera
2017-11-25, 10:46
Medlem
c014s avatar
Zara larsson
Citera
2017-11-25, 13:24
Medlem
destroyer93s avatar
Claes Eriksson i rollen som Allan Preussen vore fantastiskt. Sitta där i sin skinnfåtölj och kanske slänga ur sig en och annan anekdot
Citera
2017-11-25, 14:05
Medlem
Jag tror och hoppas på Alexandra Pascalidou eller Malena Ernman. Dels för att dom båda kan föra fram humanism och värme i dessa tider. Dessutom behövs deras röster i kampen mot den ökande rasismen. Så en av dessa som julvärd med ett fint budskap vore helt rätt.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-11-25 kl. 14:09.
Citera
2017-11-25, 14:14
Medlem
Jag tror och hoppas på Göran Greider, han har de rätta åsiktena för SVT och kan få alla svenskar att känna medmännsklighet i jul.
Citera
2017-11-25, 14:15
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag tror och hoppas på Alexandra Pascalidou eller Malena Ernman. Dels för att dom båda kan föra fram humanism och värme i dessa tider. Dessutom behövs deras röster i kampen mot den ökande rasismen. Så en av dessa som julvärd med ett fint budskap vore helt rätt.

#vistårinteut

Rymdkram.

Så sektledaren MINA DENNERT är inte ditt val?? Konstigt!

#vemfanbryrsig
Citera
2017-11-25, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Så sektledaren MINA DENNERT är inte ditt val?? Konstigt!

#vemfanbryrsig

Självklart hade jag önskat att det var två julvärdar, Fatemeh och Amir så att dom får nå ut i hela Sverige på julafton med ett budskap om medmänsklighet och moral men jag tror inte det blir dom så då återstår Ernman och Pascalidou. Vi måste få mer värme och förståelse i dessa tider.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-11-25 kl. 14:41.
Citera
2017-11-25, 14:41
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Självklart hade jag önskat att det var två julvärdar, Fatemeh och Amir så att dom nådde ut i hela Sverige på julafton så att dom fick ge ett budskap om medmänsklighet och moral men jag tror inte det blir dom så då återstår Ernman och Pascalidou. Vi måste få mer värme och förståelse i dessa tider.

#vistårinteut

Rymdkram.

Ja självklart vill vi se en shemale och en dömd sexuallbrottsling på julafton, snälla kan du inte döda traditionerna lite mer.

#pkfolkärintekloka

Amir?? vem syftar du på av dessa 30 åriga 16 åringarna?

Vad som behövs är en julvärd som Inte blandar in politik med julskinkan.
Senast redigerad av BlackBooks 2017-11-25 kl. 14:45.
Citera
2017-11-25, 14:57
Medlem
Darkzis avatar
Hört rykten om Morgan från Ullared och även Maria Montezami. Men eftersom båda tillhör andra kanaler så vet jag inte om det är något att gå på.

Personerna måste väl vara förknippade med SVT?

Edit: såg nu artikeln om att det är en person med fullt schema.
Dem första som slog mig var Charlotte Kalla och Zlatan. Blir spännande detta!
Senast redigerad av Darkzi 2017-11-25 kl. 15:00.
Citera
2017-11-25, 21:26
Medlem
Uhngoliants avatar
Stellan Skarsgård hoppas jag på. Vet dock inte om han har fullspäckat schema just nu, men han kan ju tänkas filma.
Citera
2017-11-25, 21:31
Medlem
Citat:
Åsa Paues förklarar att den årliga pressträffen där julvärden presenteras tar en hel dag att genomföra. Årets julvärd har inte haft tid att avvara en dag till detta, säger hon.
– När du vet vem det är kommer du förstå… Det kommer bli rätt uppenbart, säger Åsa Paues.

https://www.expressen.se/noje/svt-darfor-ar-vi-tysta-om-julvarden/

Om det är någon med ett så pass packat schema måste det vara en kändare person än vanligt. Min första tanke är dock Måns Zelmerlöw. Han är folkkär och de flesta inom alla åldersgrupper vet vem han är. Hade dock varit roligt om de valde någon helt otippad i år!
Citera
2017-11-25, 21:53
Medlem
Studsbolls avatar
Med tanke på MeToo-drevet är det möjligt att deras ovilja att presentera en värd är att de inte vill att denna ska avslöjas som sexdåre lagom till jul. Det är också möjligt att de har något nytt på gång, t ex att ha två värdar; en man och en kvinna för att ligga rätt i pk-tiden. Malena Ernman och Henrik Schyffert vore ett tänkbart radarpar som kan kliva in och styra upp SVTs fiske i grumliga vatten med negerdockor som säger "mama" och lustiga kineser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in