2017-11-24, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Utveckla?

Varmt eller kallt. Svag och stark.

Finns kvinnor som verkligen anstränger sig och bryr sig om mannens orgasm men de upplever jag är få.
Kvinnor som fått mig att komma så hela kroppen darrar.
Citera
2017-11-24, 23:49
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allinmyhead
Varmt eller kallt. Svag och stark.

Finns kvinnor som verkligen anstränger sig och bryr sig om mannens orgasm men de upplever jag är få.
Kvinnor som fått mig att komma så hela kroppen darrar.
Och om vi nu är inne på personliga upplevelser så är män överlag ointresserade av att få mig att komma.
Citera
2017-11-24, 23:52
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Intressant analys. Dock faller det på att män oftare orgasmerar vid samlag än kvinnan.
Jag tror det handlar om att genomsnittstiden är kortare till orgasm för män.

Ser du vad lätt det var att svara på en fråga utan att vinkla till det?
Citera
2017-11-24, 23:52
Medlem
Citat:
Och om vi nu är inne på personliga upplevelser så är män överlag ointresserade av att få mig att komma.

Säger detsamma om kvinnor. Vi har nog träffat fel sexpartners?! Klickar inte helt enkelt?
Saken sedd från två olika håll.

Betyder det att kvinnor och män trots allt är ganska lika i sängen?
Citera
2017-11-24, 23:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
För att du inte är intresserad av sex egentligen?
Citera
2017-11-24, 23:55
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag tror det handlar om att genomsnittstiden är kortare till orgasm för män.

Ser du vad lätt det var att svara på en fråga utan att vinkla till det?
Det är du som ständigt vantolkar allt som skrivs. Det handlar delvis om det och delvis om att män ät fostrade till att inte bry sig om kvinnors njutning
Citera
2017-11-24, 23:57
Medlem
En sak som jag ogillar med kvinnor är deras långa startsträcka när det gäller sex (oftast).

Återigen tillbaka. Mannen ska jobba arslet av sig för att få sex och sedan dessutom se till att kvinnan får orgasm (inte det lättaste ibland).

Känslan av att ALLT jobb läggs på mannen... Därav kan man ju tro att kvinnor inte är lika intresserade av sex som män verkar vara. De verkar gilla allt runtomkring sexet mer.
Citera
2017-11-24, 23:59
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
För att du inte är intresserad av sex egentligen?
Nej. För att män inte är intesssrade av Annat än egen njutning. Jag gillar att ge njutning, och gör det gärna med en partner men det är sällan man får tillbaka något
Citera
2017-11-25, 00:02
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Nej. För att män inte är intesssrade ac Annat än egen njutning.
Sluta tro män som fattar ONS-koder inte kommer se dig eller ert tillfälliga sex som annat än att tömma påsen?

Eller så kan du för trådens skull erkänna att intresset för sex är litet för kvinnor?

Sen edit till buffys edit: får mannen njutning? Då hade han väl stannat. Är väl rimligt att tro?
Senast redigerad av NiveaBodylotion 2017-11-25 kl. 00:35.
Citera
2017-11-25, 00:07
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Sluta tro män som fattar ONS-koder inte kommer se dig eller ert tillfälliga sex som annat än att tömma påsen?

Eller så kan du för trådens skull erkänna att intresset för sex är litet för kvinnor?
Har inga illusioner därvidlag
Det där gäller även män utanför den sfären.

Nej det är inte alls litet.
Citera
2017-11-25, 00:43
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Nej. För att män inte är intesssrade av Annat än egen njutning. Jag gillar att ge njutning, och gör det gärna med en partner men det är sällan man får tillbaka något
Tror du generaliserar en smula här. Du får leta vidare, och möjligen vidga dina sökkriterier.

Men jag förstår vad du menar.
Citera
2017-11-25, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jag hävdar bestämt att tjejer nästintill inte är intresserade av sex, är de intresserade av en kille så är det primärt för andra skäl än för sexet. Det kan vara att hon får saker av killen eller nåt annat och i utbyte ger hon sex. Jag säger ger för att killen aldrig får sex i den mängd som han egentligen skulle vilja ha. Jag har provat att fråga tjejer rakt ut om de vill ha sex eller följa med mig hem och mysa, inte ett enda jakande svar har jag fått. Varken på internet eller i verkligheten.

Nu tittar vi på bögarna. Där kan killar fråga rakt ut till den andra killen (trots att han är okänd för den som frågar) om han vill ha sex eller följa med hem och mysa. Svaret blir antingen ja eller nej. Ser vi statistiken för antal partners som homosexuella killar har så är det i snitt hundratal vi pratar om. Under en livstid kan det röra sig om 500 till en bit över 1000 partner. Det råder inga tvivel om att flaskhalsen är tjejerna som visar på ett starkt ointresse för sex.

Med bögarna som underlag så innebär det att om tjejer inte var en sådan flaskhals skulle varje heterokille snitta lika många partner som bögarna. Säg nu inte att tjejerna skulle betraktas som horor om de följde med hem, för det skulle ingen frisk kille säga, i alla fall inte öppet.

Jag räknar inte med några ärliga svar utan ser hellre på hur världen faktiskt ser ut och hur könen skiljer sig åt. Homosexuella killar badar i sex medan heterosexuella killar blockeras pga tjejers ointresse. Detta är sjukt uppenbart och ändå sitter feminister och fula misslyckade tjejer och förnekar detta. Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?

Vad är alternativen för oss som gillar sex? Köpesex är ju förbjudet och tjejer är ointresserade. Vad kan man göra för att ha snabb och enkel tillgång till sex?
Snabb tillgång innebär tillgång till sex inom 30 min, för att exemplifiera.
Varför är tjejer ointresserade av sex? Tycker man att sex är obekvämt?
Varför säger tjejen att killen är "creepy" (klassiska fjortisordet hos svenska tjejer) när han frågar om sex, men aldrig när bögar frågar varandra om sex? Bögarna är lika okända för varandra och har ändå sex med varandra men när det kommer till tjejer så försvarar de deras ointresse för sex med att de inte känner killen.

Om du betalar för allt en kväll får du sex numera. Ibland kan du får knulla för ett par kronor. Det finns ett namn på dessa "kvinnor" och det är luder och det de håller å med heter prostitution. Därför ska man undvika krog- och internt luder. Det är sådana avskum som blivit över och ingen vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in