Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-26, 16:24
  #5209
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sliten.Agent
Newsflash era småkukade jävla missfoster; När en kvinna ser sambandet mellan dig och bra sex och orgasmer kommer ni drunkna i fitta.

Finns inget mer att förklara för er som inte förstår för ni är med all säkerhet så jävla självcentrerade att ni redan blivit kränkta av de jag skrivit.

Citat:
Ursprungligen postat av Finablonda
Tjejer älskar sex. Ingen av de tjejerna jag har erövrat har velat haft mindre sex än mig!

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Eller så hittar man de tjejer som faktiskt vill. Antar att du är den typen som bara blir tillsammans med tjejer. Sen så efter ett tag har du tråkat ut dom, eller så är du dålig i sängen. Nu lever ni i något slags destruktivt förhållande där ingen av er är glada. Sen gör du om samma misstag, om och om.
Ställ er frågan varför det då är så pass höga trösklar för något som är så skönt, och att båda vill. Vad är det då som hindrar? Mannen? Det är alltid kvinnan som inte vill ha sex.

Prova att matcha med män på tinder (för skojs skull) och prata sex. Gör samma sak med kvinnor sen (om du öht får några matchningar).

Jag säger det här trots att jag har legat med ungefär 45 kvinnor.
Citera
2018-08-13, 19:31
  #5210
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Förstår inte hur detta kan ha blivit en evighetstråd.

Själva syftet med att ha sex är reproduktion kort och gott. En kvinnas reproduktiva cykel är 24 dagar lång där hon är som mest fertil i fyra dagar, precis innan och under mensen är de som kåtast. En mans reproduktiva cykel är 20 minuter till en timme give or take.

Om kvinnor inte var intresserade av att ha det trevligt så skulle ingen av dem ha vibratorer eller dildos i nattduksbordet, vilket de flesta av dem har.

Kvinnor är överlag inte intresserade av att ha tillfälligt sex med slumpmässiga män därför att de inte har fiskdamm på orgasmer. Däremot onanerar de mer än gärna. Är det någon de är fysiskt och emotionellt attraherade av så vill de dock gärna ha sex, förutsatt att det är rätt tillfälle.

Många har dock erfarenheten att det mest bara är jobbigt och pinsamt, skäms de för sitt utseende och sin kropp så blir det mest bara en pärs.
Citera
2018-08-13, 19:51
  #5211
Avstängd
Grandiostexemplars avatar
Hoppar in i tråden och ger min version av det här.

Skillnaden är nog mest om inte enbart att kvinnorna har lite fler murar innan de börjar "sexa sig". Det här får vi dock skylla på mannens höga sexdrift. Som ung kvinna måste du även avvisa äldre män, hur sexig du än är som ung man behöver du inte oroa dig för äldre kärringar. Men när du väl har fått in en fot så öppnar även kvinnan upp sin sexpotential.

Jag ger en liknelse: de flesta könsorganen går inte att se, men de finns ju ändå.

Sedan om det är 5, 10, 15, 25 eller 85% av alla män som får ta del av kvinnans sexander låter jag vara osagt, i den frågan finns det mycket mer utbildade människor än mig.

Lite så där lagom autistiskt men jag hoppas ni accepterar det och kan ta till er mina stilla ord. Jag har inte kunskapen, men jag vet att här finns en gedigen kunskap om mycket sånt här.
__________________
Senast redigerad av Grandiostexemplar 2018-08-13 kl. 19:55.
Citera
2018-08-14, 02:08
  #5212
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Ställ er frågan varför det då är så pass höga trösklar för något som är så skönt, och att båda vill. Vad är det då som hindrar? Mannen?

De flesta kvinnor vill faktiskt -hör och häpna- inte ha sex med någon, vem som helst enbart för att han har 2 ben och en kuk. Det krävs oftast lite mer än så..

Sen finns det ju givetvis de som tycker ons med diverse kreti och pleti duger finfint, men då får ju män också räkna med att en sån lika glatt särat på benen för vem annan som helst.
Citera
2018-08-15, 23:20
  #5213
Medlem
kulturstrategs avatar
Tjejer saknar egentlig attraktion till män. De har ingen genuin uppskattning för mäns utseenden som män har för kvinnors utseenden. Har gjort en tråd om detta själv. Tjejer är i grunden varken intresserade av sex eller romantik med män. Kvinnans romantiska attraktion till mannen är en social konstruktion och hennes sexuella attraktion till mannen är en fetisch.
Citera
2018-08-19, 12:00
  #5214
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY
De flesta kvinnor vill faktiskt -hör och häpna- inte ha sex med någon, vem som helst enbart för att han har 2 ben och en kuk. Det krävs oftast lite mer än så..

Sen finns det ju givetvis de som tycker ons med diverse kreti och pleti duger finfint, men då får ju män också räkna med att en sån lika glatt särat på benen för vem annan som helst.
Du har citerat mig din dumma hora och svar ska du få.

Vem som helst är i ert fall nästan ingen. Enligt tinder- och okupid-statistik vill kvinnor ha sex med 0,4 procent av männen. De övriga 99,6 procent anser inte jag vara vem som helst. Man ser dessa siffror snarare som ett ointresse för sex.

Ni saknar sexdrift. När en kvinna är kåt tar hon praktiskt taget vem som helst.
Citera
2018-08-19, 12:05
  #5215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Eller så hittar man de tjejer som faktiskt vill. Antar att du är den typen som bara blir tillsammans med tjejer. Sen så efter ett tag har du tråkat ut dom, eller så är du dålig i sängen. Nu lever ni i något slags destruktivt förhållande där ingen av er är glada. Sen gör du om samma misstag, om och om.
Att hitta de tjejer som vill är mycket svårt då de är så extremt få.
Citera
2018-08-19, 13:55
  #5216
Medlem
Tjejer/kvinnor och killar/män är olika uppbyggda och har olika signaler i fråga om sex. En tjej (eller kvinna) som signalerar det kanske inte TS uppfattar som intresserad av det, och vice versa. Jag har själv det problemet då och då. Tjejer kan bland annat verka ointresserade så länge dom inte får klart för sej att jag kunde vara intresserad, men då är dom oftast även intresserade att förnedra det att jag hade velat ha det - samtidigt, ofta.

För mej verkar det ofta som om tjejer aldrig erkänner att dom vill ha sex förutom just för det att dom då kan triumfera med att dom varit uppriktiga - knappast för att dom verkligen vill vara det. Jag ryser lite över hur vettvilliga dom är med att ta för givet att det går att tro att dom inte skulle kanske straffa ut en socialt om man själv var där och tog för givet att dom ville! Ändå verkar dom hata mej ibland för att inte så att säga "erkänna" att dom "uppenbart" vill.

Men, oj! ... Jo, det finns ju en del porriga tjejer som verkligen visar att dom vill det, lite till och från. Fast det är ju inte det som bevisar att man hade varit den dom accepterade om man var inne på att ta dom med sådan lystnad som dom tycks signalera att dom vill ha från en. Jag vet inte om det beror på att tjejerna inte tror att dom verkar dubbelmoraliska om sin sexualitet och andras! Men det verkar som att varenda tjej skulle kunna tro att hon är förmer bara hon får mej att hävda min sexualitet mer än vad som verkar socialt acceptabelt. :-(
Citera
2018-08-19, 14:01
  #5217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Att hitta de tjejer som vill är mycket svårt då de är så extremt få.
Det verkar inte vara sant. Men det verkar vara extremt få som vill det ännu mer än dom vill känna sej överlägsna dom flesta män/killar och/eller den/dom män eller kvinnor som tycks vara lätta att förakta.

JO, dom gillar sex. Men ännu mer gillar dom flesta av dom att försvara sin egen högfärd, verkar det.

Sen är det som för att jämna ut för det som en och annan av dom då och då förnedrar sej, i en relation med nån man (oftast). ...
Citera
2018-08-19, 16:24
  #5218
Medlem
Dom är intresserade av sex... Med Chads. (hunkar)
Citera
2018-08-19, 19:03
  #5219
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gourda
Dom är intresserade av sex... Med Chads. (hunkar)

Även det tröttnar dom på tillslut. Kvinnan saknar äkta attraktion till mannen.
Citera
2018-08-19, 22:32
  #5220
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier


Ni saknar sexdrift. När en kvinna är kåt tar hon praktiskt taget vem som helst.

Trams.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback