2017-11-24, 21:50
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Självklart är kvinnor intresserade av sex. Men ni utgår ifrån er som män och missar målet med en kilometer.
Det är dock inte som ett intresse för gammeldags granskande för handskrivning med förstoringsglas och jämförelse med ögonen utan det är intresse för att bli bekräftad och att ni har ägg som skriker efter befruktning.

Eller bara rida kuk för att det ska vara så. Som en onödig formalitet.
Citera
2017-11-24, 21:56
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det är dock inte som ett intresse för gammeldags granskande för handskrivning med förstoringsglas och jämförelse med ögonen utan det är intresse för att bli bekräftad och att ni har ägg som skriker efter befruktning.

Eller bara rida kuk för att det ska vara så. Som en onödig formalitet.
Nej men god afton gammelgäddan 😏 inte kunde man väl anaaa att du skulle hugga

Nja. Att rida är överskattat. Snubbar verkar gilla det pga bra utsikt men det flnns bättre. Så du menar alltså att kvinnor inte kan bli kåta och vilja knulla?
Citera
2017-11-24, 22:33
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Nej men god afton gammelgäddan 😏 inte kunde man väl anaaa att du skulle hugga

Nja. Att rida är överskattat. Snubbar verkar gilla det pga bra utsikt men det flnns bättre. Så du menar alltså att kvinnor inte kan bli kåta och vilja knulla?
Om du läser om mitt inlägg ser du att jag inte skrev att det saknades intresse för det.

Man är nog inte såååå intresserad av sex om man tycker rida är överskattat. Om något borde det vara väldigt nice för en sexintresserad tjej att vara den som kan styra hur hon vill använda kuken som hon vill eller om hon vill styra mannen.

Inget var så tråkigt och lustdödande som att bevittna en tjej som typ endast sitter på den och gnider lite. Givetvis var hon svensk. Hon hade ingen känsla för samspel alls.

Mer könskrigande?
Citera
2017-11-24, 22:41
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Om du läser om mitt inlägg ser du att jag inte skrev att det saknades intresse för det.

Man är nog inte såååå intresserad av sex om man tycker rida är överskattat. Om något borde det vara väldigt nice för en sexintresserad tjej att vara den som kan styra hur hon vill använda kuken som hon vill eller om hon vill styra mannen.

Inget var så tråkigt och lustdödande som att bevittna en tjej som typ endast sitter på den och gnider lite. Givetvis var hon svensk. Hon hade ingen känsla för samspel alls.

Mer könskrigande?
Jag håller inte med. Jag skulle säga att man är mer intresserad av bra sex om man vill maximera njutningen och har den sortens sex man vill ha. Jag tycker inte det ger så mycket ty det beror på hur man är fysiskt skapt och hur slidan ”tippar”. Vissa kvinnor avskyr bakifrån för de gillar inte att livmoderhalsen blir rammad, andra älskar det. Finns antagligen många tjejer som ställer upp på att rida fast de inte gillar det så värst.

Om tesen är att ständigt vilja ha sex med vad som helst skulle jag kalla det något annat.

Och rida ska givetvis ske knäböjstil på huk. Om man nu vill stila.
Citera
2017-11-24, 22:43
Medlem
Kvinnor är visst kåta men de vill inte jobba för att få sex, om de inte är nyförälskade då... Kvinnor är lata och krävande när det gäller sex. Och egoistiska.
Citera
2017-11-24, 22:47
Medlem
Cheeswisss avatar
Tjejer på min arbetsplats drar alltid upp sex på personalfesterna..
På min senaste personalfest tillsammans med två st (mackar) kunde jag säkert ha haft sex med 4 tjejer från båda ställena och jag ser inte speciellt bra ut, men däremot är jag väldigt rolig och bjuder otroligt mycket på mig själv
Citera
2017-11-24, 23:02
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Jag håller inte med. Jag skulle säga att man är mer intresserad av bra sex om man vill maximera njutningen och har den sortens sex man vill ha. Jag tycker inte det ger så mycket ty det beror på hur man är fysiskt skapt och hur slidan ”tippar”. Vissa kvinnor avskyr bakifrån för de gillar inte att livmoderhalsen blir rammad, andra älskar det. Finns antagligen många tjejer som ställer upp på att rida fast de inte gillar det så värst.

Om tesen är att ständigt vilja ha sex med vad som helst skulle jag kalla det något annat.

Och rida ska givetvis ske knäböjstil på huk. Om man nu vill stila.
Ovanligt att det ska försöka vinklas till en buffytråd. Jag skrev med andra ord nästan det du skrev om att maximera och det kan hon göra om hon styr hur hon vill ha kuken i sig via ridtekniker (brist på bättre ord). Sedan om hon inte är feministnarcissist som du kanske hon vill göra det skönt för mannen som en osjälvisk kvinna kan göra. T Ä N K utanför feminist boxen, K V I N N A
Citera
2017-11-24, 23:07
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ovanligt att det ska försöka vinklas till en buffytråd. Jag skrev med andra ord nästan det du skrev om att maximera och det kan hon göra om hon styr hur hon vill ha kuken i sig via ridtekniker (brist på bättre ord). Sedan om hon inte är feministnarcissist som du kanske hon vill göra det skönt för mannen som en osjälvisk kvinna kan göra. T Ä N K utanför feminist boxen, K V I N N A
Nej, kvinnor gillar olika saker och alla gillar tex inte att rida. Det betyder inte att man är ointresserad av sex. Skulle kunna använda samma argument för män som inte vill ha anal stimulering, att de nog inte är tillräckligt intresserade av sex.

Men nu är det ju så att klitoris är främsta orsaken till orgasm hos kvinnor. Hos vissa kan man inte komma åt dessa punkter oavsett vinkel.

Man ger och tar i sex ja, men ställning är inte frågan utan huruvida kvinnor skulle vara ointresserade av sex vilket inte är fallet. Att många män använder kvinnor som nåt att runka i är inte heller ämnet.
Citera
2017-11-24, 23:20
Medlem
Hur det knullas ska alltid vara på det sätt som kvinnan önskar. Vad mannen gillar kommer alltid i andra hand.

Målet är kvinnans orgasm, inte mannens (han sköter det så fint själv!)

Kvinnor är så jävla egoistiska ibland.
Citera
2017-11-24, 23:24
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allinmyhead
Hur det knullas ska alltid vara på det sätt som kvinnan önskar. Vad mannen gillar kommer alltid i andra hand.

Målet är kvinnans orgasm, inte mannens (han sköter det så fint själv!)

Kvinnor är så jävla egoistiska ibland.
Intressant analys. Dock faller det på att män oftare orgasmerar vid samlag än kvinnan.
Citera
2017-11-24, 23:32
Medlem
Citat:
Intressant analys. Dock faller det på att män oftare orgasmerar vid samlag än kvinnan.

Klart vi gör men orgasmer (manliga) kommer i olika skepnader...
Citera
2017-11-24, 23:40
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allinmyhead
Klart vi gör men orgasmer (manliga) kommer i olika skepnader...
Utveckla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in