2017-11-17, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Aldrig blivit scammad av PT förr, köpt förr, inga problem. Grejen är när dispyten är maxad i tid sätt så blir jag orolig att farbror blå fått nys om verksamheten, de är trots allt stora så ja... Vi får se helt enkelt.. Hatar att behöva ha "is i magen" när det kommer till detta. Ingen kul sits o behöva vara orolig för fabror blå som ska knacka på dörren

Kom idag! All green, PostNord som kukar ur, som vanligt. PT levererar som alltid.
2017-11-17, 13:49
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Kom idag! All green, PostNord som kukar ur, som vanligt. PT levererar som alltid.

Samma här, galet skönt att det dök upp innan helgen.
2017-11-17, 16:27
Medlem
polseks avatar
Citat:

Min polare hälsar detsamma, tummen upp. Han beställde förra tisdagen och hade dispytat.

Är det bara jag som inte kommer in, har de bytat url eller något?
2017-11-17, 19:13
Medlem
zrtxs avatar
Har en väldigt trevlig helg framför mig nu efter att ha öppnat brevlådan med ett paket från PT!
2017-11-17, 23:01
Medlem
ExtremParanoias avatar
Vad är anledningen att man måste betala 100 för att regga ett konto?
2017-11-18, 15:41
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Vad är anledningen att man måste betala 100 för att regga ett konto?

Respektlösa köpare som reggar nytt konto varje gång de blir svartlistade pga sina autosläpp.
2017-11-18, 22:10
Medlem
zrtxs avatar
Är det någon mer än mig som inte kunnat komma in på flugforum idag? Funkade en liten stund men nu är det nere för mig igen.
2017-11-19, 01:25
Medlem
snedtrippens avatar
Jag läste att det diskuterades om pts leveranstider för inte så länge sen, ligger det på ungefär samma leveranstid nu med?
2017-11-19, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Är det någon mer än mig som inte kunnat komma in på flugforum idag? Funkade en liten stund men nu är det nere för mig igen.

Verkar ligga nere ja, chilla lite. Pendlar ju lite upp och ner på dessa sidor ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Jag läste att det diskuterades om pts leveranstider för inte så länge sen, ligger det på ungefär samma leveranstid nu med?

Har ju gett mig in i diskussionen tidigare, min åsikt är: Måste du ha det SNABBT och inom 1-2 dagar, leta upp en IRL kran. Vill du ha bra skit och har tid att vänta ett par dagar, beställ på Darknet. Alltid omöjligt att presentera en leveranstid som stämmer bra eftersom det beror så mycket på vald speditör.
2017-11-19, 15:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Verkar ligga nere ja, chilla lite. Pendlar ju lite upp och ner på dessa sidor ibland.

Har ju gett mig in i diskussionen tidigare, min åsikt är: Måste du ha det SNABBT och inom 1-2 dagar, leta upp en IRL kran. Vill du ha bra skit och har tid att vänta ett par dagar, beställ på Darknet. Alltid omöjligt att presentera en leveranstid som stämmer bra eftersom det beror så mycket på vald speditör.
Alternativt ha en bra IRL-kran. Det är liksom inte så att det bara är på FS som man får bra knark.
2017-11-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Alternativt ha en bra IRL-kran. Det är liksom inte så att det bara är på FS som man får bra knark.

Nej det va självklart inte så jag menade, formulerade mig aningen fel. Misstänker dock att många som handlar på FS är som mig, inte har bra IRL-kranar. Annars ser jag inte mycket fördel med att handla på nätet.
Senast redigerad av Ultra24 2017-11-19 kl. 17:50.
2017-11-19, 19:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Nej det va självklart inte så jag menade, formulerade mig aningen fel. Misstänker dock att många som handlar på FS är som mig, inte har bra IRL-kranar. Annars ser jag inte mycket fördel med att handla på nätet.
Absolut. Jag reagerade bara på din formulering. Det är väldigt många som på riktigt tror att det inte finns bra droger "på gatan".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in