Citat:
Ursprungligen postat av
Hög Chaparall
Köpte också ett sample av dom och måste intyga att det var ett jävla drag i deras pasta. Fyfan den lilla påsen räckte i nästan en vecka, vid "Normalt" dagligt bruk.
Tänk då på mig som tog ungefär nästan hälften av grammet, var övertygad om att det var medioker skit som det nästan alltid är när man får något billigt, 70 % för bra för att vara sant tänkte man, men för en gångs skull stämde det nog någörlunda. Som sagt på 5:e dagen, ändå var det som en jetmotor som kopplade på efterbrännkammaren, tjacket sög verklige tag i en och blev klar i skallen som om det vore första dagen, ryste i huvud och kropp som bara den, som jag precis tagit första bomben av något riktigt bra, blandat med den där skeva sidan man får när man varit vaken länge, blev helt perfekt. Tror jag var vaken i 7 dagar, körde till jag kollapsade av mig självt, precis jämte sängen, ingen hit att golvet som kudde och säng, varför jag inte bara la mig i sängen istället vet jag inte, kanske räckte energin bara att ta mig till sovrummet. Var fina dagar i alla fall, tar man benzo samtidigt så får man aldrig den där äckliga landningen/nedstämdheten mot slutet utan man har det bra för tjacket hela vägen till slutet och somnar lätt eller så kör på till man somnar av sig självt, att vara vaken en vecka utan nojor och annat är inga problem, det är t.o.m. lätt, men man blir ändå bra snurrig efter så lång tid, så att sova skadar inte ändå.
Vem ska man köpa av nu av då, önskar rapporter om Tjackwerners grejer, lutar åt att köpa av honom i alla fall.