2015-03-18, 07:59
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
Skulle snarare säga att Agora är de vi kan lita på. De är väl grundarna till BitcoinFog (mixing sidan). Säger inte mkt egentligen men visar att de kan sin sak. Inte nog med att de ständigt förflyttar sina servrar.

Menmen. Kanske är det bäst att man satsar på en ny och fräsch hemsida, innan vi alla slår över till en ny igen? Så att vi inte hinner bli en del av exitscammen menar jag.

Fad ledsen man blir på detta. Förlorat säkert 10 000kr sedan Silk Road 1 och nu.

aja. bästa tjackvendorn på Agora inrikes?

Har hört mycket illa om Bitcoin Fog, att de scammar och så vidare

I alla fall, någon som vet hur man kan få tag på bugsbunny-se?
2015-03-18, 09:54
Medlem
Skohornets avatar
Har Agora stängt registreringen nu eller är det bara jag som har dåliga referal länkar?
2015-03-18, 10:30
Medlem
Fitipaldis avatar
Någon som vet hur man kommer i kontakt med Erkran och Malvax?
2015-03-18, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Har Agora stängt registreringen nu eller är det bara jag som har dåliga referal länkar?
reggen är stängd min polare kan hellr int regga sig på min länk.
2015-03-18, 10:52
Medlem
Galet förbannad och ledsen.. vilka jävla svin, men ingen har pratat om vart dom går nu? Blackbank har ju iaf potential att bli nått? eller har jag fel? och Agora har stop på reggen? aja det finns väl en hel del att göra nu och många som är helt knäckta.. förlorade själv en hel månadsinkomst ungefär, så jag e rätt körd, hade verkligen inte räcknat med att dom skulle springa med coinsen, anade oråd när sidan va riktigt seg ettag och försökte då få ut ungefär hälften av mina coins, men dom har inte gått igenom och det va då 2-3 timmar innan dom stängde sidan.. Jävla fittor, önskar det var en riktigt dålig mardröm bara
2015-03-18, 11:15
Medlem
elmerengues avatar
Sånt här livet på darknet fungerar. Knarkhandel öht. Sörjer med er som blivit av med mycket pengar. Den här gången klarade jag mig men förlorade lite med FS nedgång.

I nuläget vill jag uppmana till lugn alla bröder. Det kommer en ny dag och nya sidor är uppe snart igen. Det blev totalt kaos efter fs gick ner men allt återgick snabbt ändå. Samma kommer ske här. Blåsningar sker tyvärr inom den här branschen och det ska man vara beredd på, så handla med era egna pengar men investera aldrig för då kan det gå åt helvete.
2015-03-18, 11:16
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foten87
Galet förbannad och ledsen.. vilka jävla svin, men ingen har pratat om vart dom går nu? Blackbank har ju iaf potential att bli nått? eller har jag fel? och Agora har stop på reggen? aja det finns väl en hel del att göra nu och många som är helt knäckta.. förlorade själv en hel månadsinkomst ungefär, så jag e rätt körd, hade verkligen inte räcknat med att dom skulle springa med coinsen, anade oråd när sidan va riktigt seg ettag och försökte då få ut ungefär hälften av mina coins, men dom har inte gått igenom och det va då 2-3 timmar innan dom stängde sidan.. Jävla fittor, önskar det var en riktigt dålig mardröm bara

Ja fy fan allstå.. Försökte i två dagar att göra uttag men det gick inte och när jag kontaktade support men de bad mig vänta på att admin skulle höra av sig.

Som sagt, vart flyttar alla svenskar nu? Blackbank, agora och nucleus är väl de nuvarande alternativen.
2015-03-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Driver ni eller satt nyss in 2 lax...

Dags o hänga sig

Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Som tur är köpte jag med bankgiro o hann dra tillbaka orderna.. Peww... Äckliga oärliga fittor. Legalisera droger nu.

Good karma back to you Jag beställde för 1500:- på torsdagen och har fått ett paket av två. Hoppas att det andra kommer också, annars kunde jag lika gärna slängt mobiljäveln i sjön istället för att sälja den. Hoppas att ni admins som stjäl från alkoholiserade socialbidragstagare, och bra vendors, får en särskild plats i helvetet.

Vem ska man beställa tjack av nu när både MisterNiceGuy, Stenad och YLBD har slut på sina populära batchar? Behöver man invite till Agora eller är den på väg att stänga ner också?

EDIT: Fick mitt andra paket precis nu, så cred till YLBD. Jag är inte i rätt form att recensera tjacket efter en morgon med 4 xanax och ett sexpack folköl, men blev lite spyfärdig på första lilla dosen iaf. Nu har jag en dator som ska strippas ner till moderkortet och flyttas till en snyggare burk!

Må väl.
Senast redigerad av den.femte.kaparen 2015-03-18 kl. 12:42.
2015-03-18, 12:14
Medlem
pterodactyls avatar
Skulle tro att nucleus är arvtagaren, dels pga deras höga upptid. Rätt snygg layout också.
http://nucleuspf3izq7o6.onion
2015-03-18, 12:21
Medlem
simp00s avatar
Någon som vet hur man kommer i kontakt med Funky-hsapiens och Bamsefar?
2015-03-18, 12:37
Medlem
Är agora nere nu också? jag får bara unable to connect medellanden
2015-03-18, 12:43
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foten87
Är agora nere nu också? jag får bara unable to connect medellanden

Troligtvis överbeslastning, Agora har ju det rätt ofta, kan bara tänka mig att det är mycket värre en dag som denna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in