Citat:
Obsarna kan man klassificera i dag som helt värdelösa. Om Göteborg obsen hade varit Patrik hade fler sett honom. Han har knappast klarat sig helt dold nu 6 månader.
Det som HP gruppen gjorde uppmanade till massfotografering var en hemsk syssla. Skrämmande att frivilliga människor gjorde de och skickade tusentals bilder till granskning.
Det som många i HP sekten och dess svans i denna tråd lider av, det är förnekelsefasen.
Living, emma , snubban mfl vet att Patrik inte lever och att jag har rätt. Men ni är så personligt insyltade i Patriks försvinnande att ni bli chockade när ni inser den sannolika sanningen.
Läs mer här om hur en kris fungerar
https://www.ledarna.se/Chefsguider/Kris-och-konflikt/Krishantering/Krisens-olika-faser/
Ni behöver acceptera Patriks död och nå acceptans.
Det som HP gruppen gjorde uppmanade till massfotografering var en hemsk syssla. Skrämmande att frivilliga människor gjorde de och skickade tusentals bilder till granskning.
Det som många i HP sekten och dess svans i denna tråd lider av, det är förnekelsefasen.
Living, emma , snubban mfl vet att Patrik inte lever och att jag har rätt. Men ni är så personligt insyltade i Patriks försvinnande att ni bli chockade när ni inser den sannolika sanningen.
Läs mer här om hur en kris fungerar
https://www.ledarna.se/Chefsguider/Kris-och-konflikt/Krishantering/Krisens-olika-faser/
Ni behöver acceptera Patriks död och nå acceptans.
Det må hända att du VET mer än oss andra....
Ordet VET betyder för mig och de flesta andra normalbegåvade människor att det inte finns några tvivel. När man då talar om en försvunnen person så VET man givetvis inte om personen lever eller är död förrän personen hittas... och där finns det såklart undantag.....
Men hade jag varit du så hade jag varit jävligt försiktig med att använda det ordet, om du faktiskt inte med 100% säkerhet VET!
Och som avslutning på detta inlägg... de personer som ev VET vad som hänt Patrik , hoppas jag ju såklart inte sitter och skriver här, ring då polisen!
Och mrs makaber, jag är inte överhuvudtaget säker på att Patrik lever.. Hur fan skall jag kunna vara Det? Däremot hoppas jag innerligt på Det, och kanske jag ibland letar nål i höstack... fullt medveten om detta!
Jag är heller inte säker på att han är död, men om så nu är fallet så tror jag kanske att det borde letas på fler ställen än just Hallsberg.