2017-11-14, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
Och det är därför många svenska män letar sig utomlands där man inte måste behandla sin framtida fru som en billig hora för att hon ska tycka om en, där det faktiskt skulle ge vad det borde ge: Inte ett smack annat än en förnärmad tjej som nu inte litar på dig för fem öre.

Mitt första meddelande till min fru var i stil med: "Hej, jag håller på att lära mig ditt språk, du är söt, vill du prata med mig? Ha det bra" (på engelska då) eller något liknande fånigt, kan säga att jag hade inte haft min fru idag om jag hade skrivit "Hej slyna, jag vill binda dig och knulla dig".

Precis.

Att man ens ska behöva skriva sådant för att få svar tyder på att samhället blivit extremt jävla vrickat. Inte ens för 10 år sedan behövde man agera på det sättet, det kommer jag mycket väl ihåg.

Det mest skrattretande är ju hur kvinnor jämt och ständigt gapar om att de inte är "sexuella objekt" men sen är det just killar som skriver sånt där de faktiskt svarar på.

Romantiken är död och kvinnorna dödade den, Sverige har blivit jävligt vidrigt nu.
Citera
2017-11-14, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av latinasisthebest
Precis som jag har uppfattat det, kvinnorna skriver dom vill ha kärlek, ärlighet, trohet, en seriös man för ett seriöst förhållande ... men det dom gör är att kasta bort dom killarna och i stället svarar och träffar alla dessa fuckboys som behandlar dom som svin och bara vill knulla

Sen klagar dom på att killarna bara vill ha sex och dom undrar vart dom seriösa männen är
Ja ni sa nej till dom för ni vill bli illa behandlade och ha oseriöst sex

Väldigt sorligt

Ja, sen när kvinnorna haft kul med "fuck boysen" tills de är 36 år gamla och bestämmer sig för att "hitta sin själsfrände!!", ja, då blir de förvånade över att den lugna killen finner det lite halv-creepy att kvinnan blivit påknullad av 60 personer, när han då tar upp det så är han: "osäker", "omanlig" och "har låg självkänsla!!".

Att födas som pojke i dagens Sverige är verkligen en enorm nitlott. Den stora majoriteten är skapt som löneslavar, arbetsmyror som ska hämta hem stråen till stacken medan kvinnorna har en lekstuga innefattande bidrag från höger och vänster blandat med att knulla coola bad boys lite nu som då, även när de är 30+ Addera lite attention-whoring på facebook också. Recipe for success!
Citera
2017-11-14, 15:02
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Ja, sen när kvinnorna haft kul med "fuck boysen" tills de är 36 år gamla och bestämmer sig för att "hitta sin själsfrände!!", ja, då blir de förvånade över att den lugna killen finner det lite halv-creepy att kvinnan blivit påknullad av 60 personer, när han då tar upp det så är han: "osäker", "omanlig" och "har låg självkänsla!!".

Att födas som pojke i dagens Sverige är verkligen en enorm nitlott. Den stora majoriteten är skapt som löneslavar, arbetsmyror som ska hämta hem stråen till stacken medan kvinnorna har en lekstuga innefattande bidrag från höger och vänster blandat med att knulla coola bad boys lite nu som då, även när de är 30+ Addera lite attention-whoring på facebook också. Recipe for success!
Haha lägg till att dom har obefogad mage att påstå att dom är självständiga. Räcker med att backa bandet typ 20 år och man kunde se och undvika kvinnan som knullade allt. Nu knullar väldigt många kvinnor allt typ.
Citera
2017-11-14, 15:12
Medlem
Honeyvoices avatar
Kanske sociala medier/nätdejting har haft samma verkan som p-pillret…folk går lixom overboard innan de vänjer sig och det förhoppningsvis balanseras.
Citera
2017-11-14, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Haha lägg till att dom har obefogad mage att påstå att dom är självständiga. Räcker med att backa bandet typ 20 år och man kunde se och undvika kvinnan som knullade allt. Nu knullar väldigt många kvinnor allt typ.

Ja, de är givetvis inte självständiga över huvud taget, det är en illusion och "självständigheten" vilar på att män vill upprätthålla ett sådant system. Militär, polis etc består till största del män (och IMO de enda dugliga poliserna), bidragen singelmorsorna plockar ut är enbart ett resultat av att ensamma Bertil drar sig till jobbet varje morgon och skattar bort en stor del av sin lön.

Skulle en stor bomb slå ned imorgon som slog ut allt detta i samhället, ja, då skulle vi få se hur pass "självständiga" dessa "starka kvinnor" egentligen är.
Citera
2017-11-14, 15:23
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Kanske sociala medier/nätdejting har haft samma verkan som p-pillret…folk går lixom overboard innan de vänjer sig och det förhoppningsvis balanseras.
Det tror jag också. På något kommer det förändras. Jag tror den mest extrema tiden är just nu så som 70-talet var extremt med orgier i stadsparken. Smartphonen har nog varit en större revolution för alla kvinnor mellan 2-7 på utseendeskalan än vad vad p-pillret var., och det är majoriteten av kvinnor. De snyggaste kvinnorna översvämmades redan på 70-talet av uppvaktning,även om den inte var dygnet runt som nu.
Senast redigerad av ricardo22 2017-11-14 kl. 15:29.
Citera
2017-11-14, 15:25
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Det tror jag också. På något kommer det förändras. Jag tror den mest extrema tiden är just nu så som 70-talet var extremt med orgier i stadsparken.
Inte omöjligt, dock tror jag fler och fler män vaknar och karman blir inte vacker för kvinnorna. Vem kan egentligen klandra männen?
Citera
2017-11-14, 15:36
Medlem
Jiisus vad bittert det var här inne då. Av skäl som är mig själv dunkla är jag genuint intresserad av att hjälpa till (är tjej). Det är inte rocket-science för snubbar att få ligga. Det som krävs är inte looks, inte överdriven självkänsla, utan bare tre saker

1). sluta kolla äcklig porr
2). sluta vara sd vänliga
3). börja plugga på ett universitet och show some brains

sedan går man ut på ett bra uteställe, tittar en tjej i ÖGONEN (dvs inte ner i uringningen), pratar om något samhällsaktuellt med en schysst twist, och så går det av sig självt

Jag lovar...
Citera
2017-11-14, 15:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ouspensky
Jiisus vad bittert det var här inne då. Av skäl som är mig själv dunkla är jag genuint intresserad av att hjälpa till (är tjej). Det är inte rocket-science för snubbar att få ligga. Det som krävs är inte looks, inte överdriven självkänsla, utan bare tre saker

1). sluta kolla äcklig porr
2). sluta vara sd vänliga
3). börja plugga på ett universitet och show some brains

sedan går man ut på ett bra uteställe, tittar en tjej i ÖGONEN (dvs inte ner i uringningen), pratar om något samhällsaktuellt med en schysst twist, och så går det av sig självt

Jag lovar...
En verklighetsfrånvänd feminist till.

1) kvinnan i låt oss säga baren kan inte se om mannen tittar på äcklig porr
2) jo vi vet att kvinnor gillar män som manipulerar men få sd:are vill knulla en feminist så dom behöver inte leka lismare.
3) Universiteten har gjort män dummare för dom börjar anpassas efter flickor och anti-intelligens.
4) Har kvinnan(läs: feministen) stor urringning får hon själv skylla sig om mannen tittar ned där. Detta är vad en ärlig kvinna vill.
5) Du är korkad.
Citera
2017-11-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
En verklighetsfrånvänd feminist till.

1) kvinnan i låt oss säga baren kan inte se om mannen tittar på äcklig porr
2) jo vi vet att kvinnor gillar män som manipulerar men få sd:are vill knulla en feminist så dom behöver inte leka lismare.
3) Universiteten har gjort män dummare för dom börjar anpassas efter flickor och anti-intelligens.
4) Har kvinnan(läs: feministen) stor urringning får hon själv skylla sig om mannen tittar ned där. Detta är vad en ärlig kvinna vill.
5) Du är korkad.

Newsflash!!

Jo, kvinnor kan se om män kollar på skit som objektifierar kvinnor. Det synns i hela deras väsen och kroppspråk. Och det är hårt avtändande, tro mig.

Feminister = människor som är för likhet mellan könen, omfattar dom flesta kvinnor och vanligt funtade män, så om sd:are inte vill knulla dom har dom en liten sorglig genpol att simma i

Universiteten gör folk dummare,,, hmm. utbildningspolitiskt intressant med tanke på examinainflationen, men i sak, nej. Bygg en partikelaccelerator själv liksom,

om kvinnan har en stor urringning så är det INTE FÖR FRÄMMANDE MÄN, utan för den man hon vill ska titta där, och för att bli den mannen ska man inte glo.
Citera
2017-11-14, 16:26
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Har inte påstått det heller, nu skjuter du bara dig själv i foten. Det var ju du som började med att påstå att tjejer tycker en sak, så den som generaliserar är väl du.

Om jag utgår från att ditt påstående om att
Citat:
"alla tjejer finner såna killar är tråkiga"
som sant, så blir det ju inte generaliserande från min sida när jag utgår från den premissen när jag riktar frågan tillbaka med "då kan inte tjejer klaga på att killar är oseriösa". Frågan blir ju en följdreaktion av att du säger om tjejer. Hur kan du då säga att jag könsgeneraliserar?.
Om det är någon som skjuter sig själv i foten så är det du när du tillskriver mig det fetade. Jag har inte påstått något sådant utan det har du själv fantiserat ihop.

Citat:
Vet mycket väl hur man ska vara på dejtingsidor. Fast kan ändå finna det lustigt att tjejer anser att de vill ha seriösa killar, men i själva verket vill de inte det
Vad har du för belägg för att tjejer inte vill ha seriösa killar? Få tjejer vill ha en tråkig kille.
Citera
2017-11-14, 17:05
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
Du är blåst.
Kan du utveckla detta eller är du än mer blåst än henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in