Följande kvinna är 23 år gammal, 7-8/10 på utseendeskalan. Detta är hennes presentation:
Citat:
Jag har vart singel alldeles för länge nu, och det är verkligen inget för mig. Jag saknar att ha någon att somna brevid och vakna upp brevid. Någon att passa upp på och verkligen visa hur mycket jag uppskattar den personen.. Då jag har så mycket kärlek att ge. Låter kanske lite smörigt, men det är så det ligger till. Så tanken med hela detta, är att jag vill hitta någon att dela min vardag med.
Jag bestämmer att skriva till henne med två av mina fakeprofiler, fakeprofilerna är med män 23-30 som kanske är 1 poäng över average, den ena är civilingenjör och den andra jobbar på bank. De har båda en lång presentation där de pratar om sina hobbys, att de gillar djur etc.
Kille ett: "Hej där! Såg att du också varit singel alldeles för länge, då är vi två! Berätta gärna lite om dig själv

"
Kille två: "Hallå! Tyckte du såg intressant ut, fin var du med! Vad sägs om en fika för att klura ut om vi kanske skulle passa med varandra?

"
Hon läser båda, inget svar.
Jag går in med min egna profil. Min profilbild består av en ansiktsbild rakt framifrån i relativt bra ljus där man ser välmarkerade drag, även min överkropp och armar kommer med som är väldigt muskulösa och tatuerade. I min presentation har jag skrivit: "Besatt i träning och sex, diggar Daryl i the walking dead."
Jag: "Långa nätter med handklovar och smisk? tell me"
Hon: "haha, låter intressant

"
Jag: "bara intressant? du var mig en tråkig en, BYE

"
Hon: "förlåt då! det låter sexigt!

"
Jag: "det var bättre, äntligen kommer vi någonstans i vårat tråkiga gråa förhållande"
Hon: "jaa det är ju bra! så slipper vi göra slut??"
Jag: "haha, kommer dumpa dig ändå när jag blir less på dig

"
Hon: "hahaha taskig!"
Jag: "bara i sängen"
Hon: "mmhm, är du djävulen?"
Jag: "Ja, behöver du bestraffas av honom?"
Detta var inatt, hon har ännu inte läst det senaste, men jag är rätt säker på att det kommer bli ligga av.
Nåja, som sagt, vad tjejerna skriver på sina profiler betyder absolut ingenting, de finaste av mest oskyldiga tjejerna är rena sexmonster när de finner någon som triggar igång dom. Ni som har problem på HP osv vill jag ska veta detta, dessa tjejer som dissar er till höger och vänster hur "snäll" ni än försöker framstå, ja, dessa tjejer sitter och skriver sexuella knullmeddelanden till andra användare som får igång deras djuriska del av hjärnan.
Alltså, utgå alltid från att vad dom säger sig vilja ha är rena lögner.