Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Här verkar de flesta skribenter vara överens om att Lars redan i Tyskland använde droger och att han under sin semester i Bulgarien ökade sitt drogmissbruk.
Jag tror inte att Sandra har berättat mer för vare sig polisen eller privatdetektiven. Jag tror inte att hon har berättat allt om Lars vilket i o f s är förståeligt men kan hämma utredningen. Kan faktiskt tänka mig att hon t. o. m. kan ha bett hans kamrater att inte berätta något negativt angående sin son.
Ja det är ju så som du skriver. Jag minns att jag själv hittade uppgifter om detta i det tyska forumet. Där framgår det att, precis som du varit inne på, mamma Sandra faktiskt varit den dominerande i detta. Precis som jag skrev till en annan skribent så verkar det vara så att Lars av allt att döma hade fått nog av sitt liv i Tyskland,- ta hand om pappan, alltid finnas till hands för sin mamma....Därav behovet av att släppa loss i Bulgarien, ta droger. Och slutligen få panik när man väl befinner sig på flygplatsen...bara tanken på att återvända till alla plikter framkallade denna kortslutning. Själv tänker jag att det kanske hade gått att börja ett nytt liv på ett annat, mindre dramatiskt sätt än detta. Men å andra sidan spelade nog en veckas drogkonsumtiom en större roll här. Inget av hans livsstil kom ju fram via kompisarna, säkerligen styrt av Sandra.
Undrar hur allt är idag, det är ju så tyst om fallet. På Facebooksidan händer det inte mycket heller.