2017-11-10, 23:09
Medlem
99stoffe99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Förstår det. Men du kommer ju iaf att kunna visa sanningen för henne. Även om helgen
Blir dryg och lång innan det är klart så kommer du ju kunna visa henne. Tänk så skönt det
Kommer bli.

Funkar inte riktigt så. Hade jag tagit igår så hade jag ändå varit ren på ett pisseprov på måndag.
Citera
2017-11-10, 23:15
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99stoffe99
Funkar inte riktigt så. Hade jag tagit igår så hade jag ändå varit ren på ett pisseprov på måndag.

Fast det finns väl mer specifika testmöjligeter inom sjukhus världen.
Där de kan spåra längre än ett enkelt pissaprov.

Lycka till iaf.
Citera
2017-11-11, 20:57
Medlem
Detta kan vara till hjälp för andra.

"Ursprungligen postat av q3w2e1
Citat:
Ursprungligen postat av q3w2e1
Hej.

Gjorde drogtest idag. Både blod- och urinprov.
Köpte test från COMEDOWN och var negativ vid 50ng-gränsen den 25/5 (sex dagar sen).
Innan provet hade jag rökt dagligen från 26/4-7/5, totalt elva dagar (alltså ren i totalt 25 dagar.)
Innan de elva dagarna av cannabis har jag inte rökt på 6-8 månader.

SÅ, jag var ren på 50ng-prov för sex dagar sedan. Problemet är ju att de skickar provet på analys och jag antar att de kollar åtminstone 20ng-gränsvärde. Är det möjligt att jag testar negativt?
Frågan är såklart omöjlig att besvara men jag är öppen för spekulationer av er erfarna."

Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Du kommer klara dig. Skriv här sen (för verifiering) - inte för att jag är osäker, men för att andra skall få facit i hand.

Må bäst

MVH
HYST

Facit: Jag rök på provet . Lallat klart bland molnen nu dock. Lycka vare med er go' vänner.
Citera
2017-11-12, 18:13
Medlem
PlanetCaravans avatar
Nångon som vet ifall RC-stimulanterna 4-EPD eller 3-FEA syns på test?
Citera
2017-11-12, 19:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan

3-fea visar positivt på amfetamin på sticka. Gissar att 4-epd gör samma
Citera
2017-11-12, 20:58
Medlem
Kan Fluklotizolam ge utslag på urinprov som skickas på analys? Fick ett meddelande från min läkare som sa att mina prover hade visat possitivt. på vad sa hon inte men det enda jag tar utöver elvanse så är det Fluklotizolam så jag måste anta att dewt är det.

Tacksam för svar.
Citera
2017-11-12, 21:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBenny
Kan Fluklotizolam ge utslag på urinprov som skickas på analys? Fick ett meddelande från min läkare som sa att mina prover hade visat possitivt. på vad sa hon inte men det enda jag tar utöver elvanse så är det Fluklotizolam så jag måste anta att dewt är det.

Tacksam för svar.

Har du blivit positiv på analys?
Eller var du positiv på sticka så det ska skickas på analys?
Citera
2017-11-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Har du blivit positiv på analys?
Eller var du positiv på sticka så det ska skickas på analys?
Blev possitiv på analys, dock så sa hon inte vad jag var possitiv på som sagt. Har hänt förr att jag varit possitiv på Opiater efter analys fast jag aldrig rört en opiat. Men ska träffa läkarn imorgon så då får jag svar.
Citera
2017-11-12, 21:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBenny
Blev possitiv på analys, dock så sa hon inte vad jag var possitiv på som sagt. Har hänt förr att jag varit possitiv på Opiater efter analys fast jag aldrig rört en opiat. Men ska träffa läkarn imorgon så då får jag svar.

Jävligt udda!
De måste typ ha sökt efter fluklo specifikt för att hitta den och det låter inte troligt.

Jag har själv tänkt att beställa sånna men lämnar prov en gång i veckan. Nu vet jag inte om jag vågar chansa.

Skriv gärna tillbaka i tråden efter du träffat läkaren.
Citera
2017-11-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Jävligt udda!
De måste typ ha sökt efter fluklo specifikt för att hitta den och det låter inte troligt.

Jag har själv tänkt att beställa sånna men lämnar prov en gång i veckan. Nu vet jag inte om jag vågar chansa.

Skriv gärna tillbaka i tråden efter du träffat läkaren.

Det låter smart att vänta med det, jag hör av mig när jag vet!
Får hoppas att det löser sig, jag beställde dom för att jag har stora sömnproblem och pga min bakgrund med missbruk så får jag ingen hjälp med sömntabletter...
Citera
2017-11-12, 21:37
Medlem
Bgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan

3fea syns som amfetamin, men fick också falsk positivt på MDMA och meta...
Citera
2017-11-12, 21:40
Medlem
Bgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Vad menar du med ”negativt streck”, klarade du dig alltså?

Jag har käkat ett par dagar 2-2.5mg per kväll, senast igår och lämnade up idag. Tror dock inte dom kommer höra av sig om jag är positiv, utan det får jag veta vid nästa omgång. Kommer självklart rapportera i tråden.

Förstår inte heller varför fler inte skriver i tråden, borde ju vara några stycken kan man tycka.

sträcket va svagt så det nästan inte syntes, ska ha nytt prov igen men jag hoppas ja klarar det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in