2016-05-31, 21:56
Medlem
Citat:
Flunitrazolam 6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-8-nitro-4H-benzo[f][1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]diazepine
ger dessa utslag på klonazepam med eller benso?, vet du något om det hysteria?

Nån som har riktig fakta på denna 100% dvs någon som forskat? Ryktet är att det inte syns alls? Sen om dom menar på benz eller ACL eller både och. Någon som vet? Kan tänka mig testa eftersom en sån ny benzo så klarar man väl verifikationen iaf. Men mycket strul och höga risker för mig. Grymt sugen på denna rc-benso

Mvh-p
Citera
2016-05-31, 23:07
Medlem
Bongmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmeister
Hur länge varar 3-Hydroxyphenazepam och hur länge finns det kvar i urin/blod?

Någon?
Citera
2016-06-01, 05:51
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaNk811
Nån som har riktig fakta på denna 100% dvs någon som forskat? Ryktet är att det inte syns alls? Sen om dom menar på benz eller ACL eller både och. Någon som vet? Kan tänka mig testa eftersom en sån ny benzo så klarar man väl verifikationen iaf. Men mycket strul och höga risker för mig. Grymt sugen på denna rc-benso

Mvh-p
Pissar förmodligen idag, då får vi fakta. Om jag inte råkar dricka lite väl mycket vatten....

Ang. 3-hydroxy, ca 4 dagar.
Citera
2016-06-01, 15:47
Medlem
Hej.

Gjorde drogtest idag. Både blod- och urinprov.
Köpte test från COMEDOWN och var negativ vid 50ng-gränsen den 25/5 (sex dagar sen).
Innan provet hade jag rökt dagligen från 26/4-7/5, totalt elva dagar (alltså ren i totalt 25 dagar.)
Innan de elva dagarna av cannabis har jag inte rökt på 6-8 månader.

SÅ, jag var ren på 50ng-prov för sex dagar sedan. Problemet är ju att de skickar provet på analys och jag antar att de kollar åtminstone 20ng-gränsvärde. Är det möjligt att jag testar negativt?
Frågan är såklart omöjlig att besvara men jag är öppen för spekulationer av er erfarna.

Tacksam för svar.
Citera
2016-06-01, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av q3w2e1
Hej.

Köpte test från COMEDOWN och var negativ vid 50ng-gränsen den 25/5 (sex dagar sen).
Innan provet hade jag rökt dagligen från 26/4-7/5, totalt elva dagar (alltså ren i totalt 25 dagar.)

SÅ, jag var ren på 50ng-prov för sex dagar sedan. Problemet är ju att de skickar provet på analys och jag antar att de kollar åtminstone 20ng-gränsvärde. Är det möjligt att jag testar negativt?
Frågan är såklart omöjlig att besvara men jag är öppen för spekulationer av er erfarna.

Tacksam för svar.
Citerar vår expert:
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
25ng/ml kontra 50ng/ML är en marginell skillnad. Det handlar om något dygn hit och dit. Att dricka vatten innan labbanalys kan dessutom få ned dig till 24/ng från t.e.x. 50ng/ML.
Citera
2016-06-01, 19:17
Medlem
3-BMC och 4f-php syns det på UP?
Citera
2016-06-01, 19:46
Medlem
Fått anställning på ett nytt jobb och dom kräver hälsokontroll, blodprov och pissprov.
Ska till företaghälsan på fredag och rökte söndagen samt tisdagen innan.
Kommer det då synas på pissprovet?

Bör tilläggas att jag väldigt sällan röker men har kass metabolism.
75kg, 175cm lång.
Senast redigerad av Fejker 2016-06-01 kl. 19:48.
Citera
2016-06-01, 19:47
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
3-BMC och 4f-php syns det på UP?
Bägge är CS-analoger, så ja - MET-reagensen, (metamfetamin på sticka) dock inte på analys.

MVH
HYST
Citera
2016-06-01, 20:36
Medlem
Tjena alla!

Har rökt ganja dagligen i ett par år nu och nu är det dags för salivtest! (Stickprov)

Hur gör man för att klara sig? Läste lite om att Listerine ökar chanserna, funkar det?

Lite tips vore väldigt tacksamt!!!!

Tack!
Citera
2016-06-01, 20:58
Medlem
gonzorockers avatar
Blev inget pissande idag, någon som vet säkert vad flunitrazolam visar? Både saliv och urin är intressant.
Citera
2016-06-01, 21:41
Medlem
Citat:
Hej.

Tacksam för svar.
Citerar vår expert:
Citat:
25ng/ml kontra 50ng/ML är en marginell skillnad. Det handlar om något dygn hit och dit. Att dricka vatten innan labbanalys kan dessutom få ned dig till 24/ng från t.e.x. 50ng/ML.
Citera
2016-06-01, 22:08
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Citat:
Hej.

Tacksam för svar.
Citerar vår expert:
Citat:
Du kommer klara dig. Skriv här sen (för verifiering) - inte för att jag är osäker, men för att andra skall få facit i hand.

Må bäst

MVH
HYST
Senast redigerad av Hysteria90 2016-06-01 kl. 22:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in