Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Hon sålde ju in sina reportage till olika tidningar och jag antar att hon använde de pengarna till att fortsätta resa ut i världen? Som man känner sig själv känner man andra har aldrig passat bättre än i samband med dina inlägg.
Du uttalar dig ständigt stensäkert om olika förhållanden och kommer med fantasifulla teorier. Samtidig påstår du tvärsäkert att man vet ingenting om saker som man inte har någon erfarenhet av? Hur går den ekvationen ihop?
Jag KAN journalistbranschen, och jag är rätt säker på att Kim inte kan ha fått så mycket betalt för de artiklar hon lyckades sälja, att det kunde finansiera det livet hon levde. Hennes föräldrar pratade ju också i minnestalet om att hon brukade höra av sig när hon "behövde ett litet lån", jag tror inte att det var så små lån utan att de gav henne regelbundet understöd. Det är konstigt även detta med terminsavgifterna på de utländska universiteten, men det KAN förstås vara så att hon lånat av CSN - utan att fundera över hur hon ska kunna betala tillbaka sådana summor...
Sedan vet jag inte var jag skulle ha sagt, att man inte vet något om något man inte har någon erfarenhet av..? Klart att man kan ha teoretiska kunskaper om ett ämne, låt oss säga förlossningar, men har man varken fött barn själv eller varit med och assisterat vid en eller flera förlossningar, så hävdar jag att bokkunskaperna inte räcker långt i skarpt läge...